• De stelling van vandaag luidt:
    Liever te dik dan te dun.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Liever te dun dan te dik.
    Dan kan ik lekker veel gaan eten om weer normaal te worden.
    Anders moet ik zoveel sporten haha.


    Smiling but close to tears.

    Ik heb best een heel slanke vriend, wat niet altijd fijn is, als je lekker tegen hem aan wilt liggen op de bank, doet hij me constant pijn, zijn heup botten prikken dan in mijn huid.

    Maar te dik is ook niet fijn, dan blubber je aan alle kanten.
    Ik heb liever zoals ik nu ben, ik ben niet te dik en ook niet te dun.


    It's gonna get a lot worse before it gets better.

    CRonaldo schreef:
    Oneens. Als je te dik bent moet je heel veel moeite doen om af te vallen. Maar als je te dun bent moet je gewoon meer eten.


    Oneens met jou. Mijn moeder als voorbeeld heeft namelijk er 10 jaar over gedaan om 15 kilo aan te kunnen komen. Dit kan dus net zo moeilijk, of zelfs moeilijker zijn dan afvallen.

    En met de stelling zelf ben ik het eens. Liever wat dikker dan een anorexia lichaam.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    oneens

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 16:42 ]


    Never mess with a girl, you get hurt

    uuhhhhmmm, deze stelling vind ik moeilijk, maar ik zou og liever te dun zijn, dan te dik


    A woman's best make up is her smile

    CRonaldo schreef:
    Oneens. Als je te dik bent moet je heel veel moeite doen om af te vallen. Maar als je te dun bent moet je gewoon meer eten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    CRonaldo schreef:
    Oneens. Als je te dik bent moet je heel veel moeite doen om af te vallen. Maar als je te dun bent moet je gewoon meer eten.


    None but ourselves can free our minds.

    Tot op zekere hoogte wel mee eens, maar het liefst natuurlijk geen van beide!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    CRonaldo schreef:
    Oneens. Als je te dik bent moet je heel veel moeite doen om af te vallen. Maar als je te dun bent moet je gewoon meer eten.

    Veel moeite doen om af te vallen is wel waar, maar sommige mensen moeten ook echt heel veel moeite doen om aan te komen, als ze anorexia hebben bijv., en dan is te weinig wegen soms ongezonder dan overgewicht


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    hmmm...ik denk dat iets meer pondjes op de ribben te hebben beter is dan te weinig...als je ziek wordt verbrand je meer...als je dan te dun bent, kun je al in levensgevaar gaan zweven....bij iets meer kilos maakt dat in principe niet zoveel uit...

    daarnaast hebben veel mannen liever vrouwen met iets meer op de ribben dan vrouwen die in de richting komen van skeletten...waar je bij elke aanraking eigenlijk al bang moet zijn dat je blauwe plekken oploopt...(niet lullig bedoelt, zo krijg ik het van veel mannen te horen)...

    en daarnaast...ik ben tevreden met mezelf...het mag iets minder, maar echt ermee zitten doe ik ook niet...ja, ik heb ook iets teveel op de ribben....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    @ Al die mensen die mij quoten omdat ze het oneens met me zijn.

    Nou en, dat is hoe ik het bekijk. Dus kap met te vertellen over waarom dat niet waar is en al. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    TearIsland schreef:
    Eens
    Te dik zijn is slecht voor je gezondheid, maar te dun zijn is nog erger. Als je te dik bent dan heb je wel veel vet overal zitten enzo, maar als je te dun bent dan is je lichaam ondervoedt, leeft het amper, het heeft niets om te verbranden en om energie uit te halen. Te dun zijn maakt meer organen stuk dan te dik zijn. En het is véél moeilijker gewicht bij te komen dan te verliezen.
    Het best van alles is gewoon gezond te zijn, mollig of dun, wat maakt het uit, gezondheid gaat boven alles he.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    oneens, ik ben liever te dun dan te dik


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Oneens


    Life´s shit, holy shit

    Oneens..


    Je moet worden wie je bent.