• De stelling van vandaag luidt:
    Liever te dik dan te dun.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    geen van beide..


    Ivar Oosterloo.

    Oneens, ik ben veel liever te dun dan te dik.


    You’re falling into history.

    Sutherland schreef:
    Liever geen van beide.
    Maar als ik toch moet kiezen, dan liever te dun, want aankomen is makkelijker dan afvallen. (nerd)


    Love is in the air'<3

    oneens.


    Life is a beautiful struggle

    CRonaldo schreef:
    Oneens. Als je te dik bent moet je heel veel moeite doen om af te vallen. Maar als je te dun bent moet je gewoon meer eten.


    Meer eten helpt ook niet altijd, heb ik ervaring mee..Bijkomen kost voor mij evenveel moeite als afvallen voor dikke mensen.
    Maar oké; 'Te' is nooit goed, je krijgt van alletwee gezondheidsproblemen. Dus, geen van beide.


    And the wheels just keep on spinnin'

    Het ligt eraan. Ik zou liever te dun zijn zonder anorexia dan te dik. Maar als ik anorexia had zou ik liever te dik zijn.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Het ligt eraan. Ik zou liever te dun zijn zonder anorexia dan te dik. Maar als ik anorexia had zou ik liever te dik zijn.


    Ja, maar als je anorexia had zou je liever gewoon nog meer afvallen. -eigen ervaring-
    Dus zo makkelijk is het dan toch ook weer niet (krul)


    You’re falling into history.

    Oh nee, ik ben liever te dun. :Y)


    All was well.

    Liever tussen de twee.
    Ik heb liever rondingen.


    Signatureloos

    geen van beide, liever gewoon normaal.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Damn right ;D


    I solemny swear i am up to no good

    eens =3
    -ik ben zelf ook te dik, ookal zeggen zo veel mensen van niet, laten we het zo zeggen; ik ben zeker niet te dun 8B-
    maar als je te dun bent zie je er vaak minder verzorgd uit, en je bent meer vatbaar voor ziektes


    Big girls cry when their hearts are breaking

    liever te dun.


    Vampire Heart.

    Oneens. Ik vind te dun ook niet mooi ofzo, maar beter dan te dik x3


    Pop ate my heart.

    TearIsland schreef:
    Eens
    Te dik zijn is slecht voor je gezondheid, maar te dun zijn is nog erger. Als je te dik bent dan heb je wel veel vet overal zitten enzo, maar als je te dun bent dan is je lichaam ondervoedt, leeft het amper, het heeft niets om te verbranden en om energie uit te halen. Te dun zijn maakt meer organen stuk dan te dik zijn. En het is véél moeilijker gewicht bij te komen dan te verliezen.
    Het best van alles is gewoon gezond te zijn, mollig of dun, wat maakt het uit, gezondheid gaat boven alles he.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right