• De stelling van vandaag luidt:
    Liever te dik dan te dun.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    oneens

    Sutherland schreef:
    Liever geen van beide.
    Maar als ik toch moet kiezen, dan liever te dun, want aankomen is makkelijker dan afvallen. (nerd)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    RememberXme schreef:
    Eens en oneens...

    Ik ben liever gezond, niet TE dun en niet TE dik ..

    Zelf ben ik normaal slank en zo wil ik het houden lekker gezond


    Only The Good Die Young

    Allebij zijn niet gezond!
    xx


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    oneens.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Geen van beide is gezond!
    Dus beter ertussenin!(Y)


    Never give up the things that makes you smile

    Eens. Ik ben te mager voor mijn leeftijd en dat
    háát ik.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Conflate schreef:
    Bij te dik zit er teveel vet om je hart, waardoor die veel meer kracht moet zetten om te pompen. Oftewel, mindere kans dat je de 100 haalt. Maar dun zijn is ook geen pretje, ik ben zelf best slank en daar kan ik helemaal niks aan doen. Ik ben gewoon van mezelf slank. Als je slank bent kun je je botten voelen en sommige mensen kunnen sommige botten zien zitten en dat is beschamend.


    All this dampness is damp.

    Liever geen van beide. Maar als ik zou moeten kiezen: Oneens, als je dun bent kan je het er weer aan eten, afvallen gaat veel moeilijker.


    Get back motherfuckerz'

    nee. ;3
    geen van beide,
    maar als ik persé moet kiezen, kies ik voor te dun. Want ik denk dat je makkelijker aankomt -als je normale omstandigheden ehbt, zeg maar ;x- dan dat je af moet vallen, omdat je te dik bent :3
    dus ik denk oneens :3


    Oneens.
    Om af te vallen moet je veel doen, om bij te komen moet je alleen wat meer eten.
    Nja, buiten als je anorexia hebt natuurlijk, maar als je anorexia even niet mee telt, zou ik toch liever te dun zijn Ö

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 13:17 ]


    How y'all doin'?

    RememberXme schreef:
    Eens en oneens...

    Ik ben liever gezond, niet TE dun en niet TE dik ..

    Zelf ben ik normaal slank en zo wil ik het houden lekker gezond


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Oneens,beide is even slecht.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall