• Heeft gevoel dat de titel niet goed is.

    Hellooowww,
    Ik word altijd jonger geschat en ik begrijp dat niet. Ik zie er zo jong toch ook weer niet uit. Misschien ligt het aan mijn lengte. Of mijn manier hoe ik mij kleed ofzo? Ik zou het niet weten eigenlijk.
    Ik ben 14 jaar, en ik ben 1.55 m. Dat is sowieso al te klein voor mijn leeftijd. Maar voor de rest zie ik er wel normaal uit. Ik heb gewoon borsten en dan zeggen mensen dat ik eruit zie als iemand van 10. Ooit iemand gezien van 10 jaar met borsten?
    Ik draag op zich niet veel make-up, alleen wat mascara en oogpotlood, maar soms ook helemaal niks hoor.
    Misschien is het mijn manier van kleden. Ik draag geen hakken of zo, misschien moet ik dat wel doen.
    Ik draag meestal gewone shirts, en een spijkerbroek en ballerina's of sneakers, en daarbij niks bijzonders.
    Misschien is het de manier hoe ik mij gedraag. Ik gedraag mij voor mijn part wel normaal, denk ik. Maar soms ben ik echt heel hyperactief, maar ik denk dat de meeste mensen dat wel zijn.
    Ik werd laatst mooi ingeschat voor 11, dat is jonger dan mijn zusje, want die is 12, en zij werd ingeschat op 13/14.

    Vorig jaar September, ik heb bruin haar btw.(links dus) Ik heb geen foto's op deze computer.

    Iemand advies ofzo?

    Edit: Bedankt voor jullie reacties. Ik ga ook niks aan mij veranderen, dat heeft geen enkel nut. En ik wil geloven dat mensen mij later ook jonger inschatten. Maar ik vind het op deze leeftijd jammer. Zo stapt er bijvoorbeeld niemand op mij af omdat ik zo jong lijk. Nouja. Ik overleef het wel. Bedankt voor jullie steun en toeverlaat.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 16:16 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Eh.
    Ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik kan niet echt oordelen?
    Draag je make-up? ;o


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    Eh.
    Ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik kan niet echt oordelen?
    Draag je make-up? ;o

    Mwha, alleen mascara en af en toe oogpotlood.
    Ik ga wel ff een foto zoeken.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik word altijd ouder geschat.Ik ben 15 en mensen zien mij voor een 18 jarige aan xD.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Nou. Als ik iemand van 1.55 zie, dan zou ik die ook niet zo hoog inschatten qua leeftijd. Ik zelf ben 14 en ben ongeveer 1.80 dus heb dat probleem niet, ik word ouder in geschat en dat vind ik totaal niet erg. Wat betreft je kleren, ja je zou wat anders kunnen proberen maar dat zou ik zelf niet zo gauw doen: Draag wat je zelf leuk vind (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Meer mascara gebruiken? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien, meer mascara ja wat Reassurance zegt, en lipgloss? ;o
    Je haar misschien een keertje anders doen? haha.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Reassurance schreef:
    Meer mascara gebruiken? (:


    Een mogelijkheid.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Let gewoon niet op die mensen?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    DVilla schreef:
    Misschien, meer mascara ja wat Reassurance zegt, en lipgloss? ;o
    Je haar misschien een keertje anders doen? haha.(krul)


    Dat haar gedeelte, dat kan ik begrijpen. Mijn haar zit nu nog steeds hetzelfde, en ik wordt er gek van. Maar ik weet nooit wat.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ben je de linkse of de rechtse op de foto? (krul)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Blijf wie je bent, who cares dat jij lager word ingeschat?

    Ik ben 13, ik draag geen hakken, gebruik geen make-up enzo en toch word ik altijd 2 - 3 jaar ouder ingeschat? Aan die dingen ligt het echt niet hoor :')

    Het ligt gewoon aan jouw gezicht dat er waarschijnlijk kinderlijk uitziet en omdat je niet zo groot bent. ;D


    Only losers can act the way you do

    Ik word ook altijd jonger ingeschat vanwege mijn lengte, maar nu maakt me dat niet meer zoveel uit ^^ Je zou je haar wel eens anders kunnen gaan doen, of wat meer make-up. Maar persoonlijk zou ik dat niet doen.


    -

    VivaEspana schreef:
    Ben je de linkse of de rechtse op de foto? (krul)


    Links, ik ben bruinharig xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik heb daar ook last van. Vorig jaar werd ik een keer 12 geschat. Maar toen zei mijn moeder een keer tegen mij dat als ik later 80 zou zijn dat ik dan misschien nog 70 lijk en de rest dus niet :Y)


    "...she made her home in between the pages of books."