• Heeft gevoel dat de titel niet goed is.

    Hellooowww,
    Ik word altijd jonger geschat en ik begrijp dat niet. Ik zie er zo jong toch ook weer niet uit. Misschien ligt het aan mijn lengte. Of mijn manier hoe ik mij kleed ofzo? Ik zou het niet weten eigenlijk.
    Ik ben 14 jaar, en ik ben 1.55 m. Dat is sowieso al te klein voor mijn leeftijd. Maar voor de rest zie ik er wel normaal uit. Ik heb gewoon borsten en dan zeggen mensen dat ik eruit zie als iemand van 10. Ooit iemand gezien van 10 jaar met borsten?
    Ik draag op zich niet veel make-up, alleen wat mascara en oogpotlood, maar soms ook helemaal niks hoor.
    Misschien is het mijn manier van kleden. Ik draag geen hakken of zo, misschien moet ik dat wel doen.
    Ik draag meestal gewone shirts, en een spijkerbroek en ballerina's of sneakers, en daarbij niks bijzonders.
    Misschien is het de manier hoe ik mij gedraag. Ik gedraag mij voor mijn part wel normaal, denk ik. Maar soms ben ik echt heel hyperactief, maar ik denk dat de meeste mensen dat wel zijn.
    Ik werd laatst mooi ingeschat voor 11, dat is jonger dan mijn zusje, want die is 12, en zij werd ingeschat op 13/14.

    Vorig jaar September, ik heb bruin haar btw.(links dus) Ik heb geen foto's op deze computer.

    Iemand advies ofzo?

    Edit: Bedankt voor jullie reacties. Ik ga ook niks aan mij veranderen, dat heeft geen enkel nut. En ik wil geloven dat mensen mij later ook jonger inschatten. Maar ik vind het op deze leeftijd jammer. Zo stapt er bijvoorbeeld niemand op mij af omdat ik zo jong lijk. Nouja. Ik overleef het wel. Bedankt voor jullie steun en toeverlaat.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 16:16 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Op die foto zie je er voor mij uit als een normale 14 jarige hoor.
    Maar op zich doet haar & inderdaad zoals mensen zeggen, make-up heel veel. Over hoe oud de mensen je schatten.

    Tsja, dikke kans dat het de kleding is aangezien je gezicht er niet overdreven jong uit ziet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou inderdaad er niet veel aan veranderen, de mensen voelen zich alleen maar bezwaart als ze horen dat je ouder bent.
    Mijn zus was 25, en moest haar ID laten zien toen ze een keer in de supermarkt bier wou halen.
    Die vrouw achter de kassa was natuurlijk kapot rood toen ze zag dat ze al 25 was.

    Maar zoals de meeste zeggen kan je misschien wat meer makeup gebruiken..
    Maar wees vooral jezelf!

    ik word altijd 13-14 ingeschat,dat terwijl ik 1.63 m ben,en dat is bijna gemiddeld in België.
    En ik ben 17.
    ik krijg op fuiven een -16 bandje,terwijl er kinderen uit mijn broer zijn klas (hij is 13) met een +16 bandje rondlopen,en ze een kop kleiner zijn dan mij,ik word der echt gek van ><
    zelfs als er 2/3 mensen meekomen om te zeggen dat ik wel degelijk 17 ben,krijg ik geen +16 bandje.
    nuja,niets aan te doen :Y).


    everybody needs a song.

    Toen ik 10 was had ik borsten ja..
    Maar bedenk zo: Als je nu al jonger ingeschat wordt, dan word je dat later ook, en op je veertigste vind je het echt wel leuk om dertig geschat te worden :P


    Life is hard and then we die

    Ik word ouder ingeschat. Ik ben 12 en ze schatten mij als een 13/14 jarige. :')

    Misschien wat meer Make-Up gebruiken -als je dat wilt en mooi vind- of die mensen gewoon negeren.


    Stay calm and be a directioner.

    Meer make-up doet wonderen xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik had borsten toen ik 10 was jah.(krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    tja ik denk dat hakken helpt en wat meestal ook helpt, maar dan moet je er natuurlijk wel op kunnen lopen! Ook (naturel) make-up helpt. Hou het beperkt en mooi maar wel zichtbaar. Op deze foto zag ik het nog niet echt :$


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    ik had trouwens ook borsten toen ik 10 was en ik was al ongesteld


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Ik word veeel ouder in gechat dan me zus en ze word 18 ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    FHoudVanS schreef:
    ik had trouwens ook borsten toen ik 10 was en ik was al ongesteld


    Ik was ongesteld toen ik bijna 11 werd


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hha ik ben net 16 geworden en mensen schatten mij altijd minimum 18 :Y)

    Sommige denken zelfs dat ik de oudere zus van vergeleken met m'n zus van 21


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik word volgende week 19 en ik word alsnog door jongens via de webcam geschat rond de 16. En bedankt!


    Think before you act.

    Ik bekeek alleen de foto en schatte je dus 14 jaar,
    ik keek terug in de tekst en zag je dat ook echt was. haha x'D Ik word ouder ingeschat. een paar mensen in des tad gingen allemaal mensen vragen om dingen in te vullen. vroegenn ze aan mij en mn vriendin of we 15 waren en of we zo'n blad in wilde vullen. Ik dacht echt wtf x'D


    Smile and live.