• Heeft gevoel dat de titel niet goed is.

    Hellooowww,
    Ik word altijd jonger geschat en ik begrijp dat niet. Ik zie er zo jong toch ook weer niet uit. Misschien ligt het aan mijn lengte. Of mijn manier hoe ik mij kleed ofzo? Ik zou het niet weten eigenlijk.
    Ik ben 14 jaar, en ik ben 1.55 m. Dat is sowieso al te klein voor mijn leeftijd. Maar voor de rest zie ik er wel normaal uit. Ik heb gewoon borsten en dan zeggen mensen dat ik eruit zie als iemand van 10. Ooit iemand gezien van 10 jaar met borsten?
    Ik draag op zich niet veel make-up, alleen wat mascara en oogpotlood, maar soms ook helemaal niks hoor.
    Misschien is het mijn manier van kleden. Ik draag geen hakken of zo, misschien moet ik dat wel doen.
    Ik draag meestal gewone shirts, en een spijkerbroek en ballerina's of sneakers, en daarbij niks bijzonders.
    Misschien is het de manier hoe ik mij gedraag. Ik gedraag mij voor mijn part wel normaal, denk ik. Maar soms ben ik echt heel hyperactief, maar ik denk dat de meeste mensen dat wel zijn.
    Ik werd laatst mooi ingeschat voor 11, dat is jonger dan mijn zusje, want die is 12, en zij werd ingeschat op 13/14.

    Vorig jaar September, ik heb bruin haar btw.(links dus) Ik heb geen foto's op deze computer.

    Iemand advies ofzo?

    Edit: Bedankt voor jullie reacties. Ik ga ook niks aan mij veranderen, dat heeft geen enkel nut. En ik wil geloven dat mensen mij later ook jonger inschatten. Maar ik vind het op deze leeftijd jammer. Zo stapt er bijvoorbeeld niemand op mij af omdat ik zo jong lijk. Nouja. Ik overleef het wel. Bedankt voor jullie steun en toeverlaat.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 16:16 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ik ben 1m60 en kom eind augustus 18jaar.
    en ik moet zeggen als je mij ziet zou je ook niet zeggen dat ik bijna 18j ben.. en sommige zullen dat ook wel denken. mr ach je kan er eenmaal niets aan doen xD


    Gilles (ll)

    Misschien je haar anders? Dat kan ook nog wel eens helpen ; )

    Seperate schreef:
    Ik word altijd ouder geschat.Ik ben 15 en mensen zien mij voor een 18 jarige aan xD.
    Ja, heb ik ook.
    Maar, het is toch niet slecht om er jonger uit te zien? :'] Ik bedoel, sommige mensen zien er nou eenmaal jonger uit, anderen ouder. XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    hmm... k denk dat da aan die mense ligt :)
    uiteindelijk ben ik ook egt een doodnormaal kind van 13 (geen make up,geen hakken...) en ik word altijd ouder geschat =(


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heb ik ook hoor maar je moet je niet anders gaan kleden of meer make-up op doen als je dat zelf niet wilt! Trek je gewoon niks van die mensen aan.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Seperate schreef:
    Ik word altijd ouder geschat.Ik ben 15 en mensen zien mij voor een 18 jarige aan xD.


    the world is filled with people that we dont understand

    Zie het maar als 'n compliment! Later zul je er blij mee zijn als mensen je jonger schatten x) :Y) Ik word namelijk meestal ook 15/16 geschat terwijl ik al 18 ben en ik vind 't helemaal niet meer erg.


    "I shut my eyes in order to see.'

    misschien make up en hakken dragen.
    ik zelf word zelf veel ouder geschat. ik ben 15 en mensen denken dat ik 18/19 ben :P

    Ah troost je van mijn beste vriendin (15 jaar) denken ze ook dat die er nog maar 12 is. Het is heel irritant, maar het zal wel over gaan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik ben ook 14 jaar en 1.55 lang. Maar omdat ik een best wel volwassen gezicht heb, schatten ze me soms 15, 16, en af en toe ook wel een 12 hoor. Maar ja, mensen zijn daar gewoon niet goed in xD

    Niks van aantrekken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik denk dat je, ondanks je jonger ingeschat word, gewoon jezelf moet blijven. Nu vind je het misschien wel niet leuk om jong ingeschat te worden, maar later wel. Als jij 30 bent, schatten ze je in voor 27. Leuk toch?


    -

    je kunt make-up dragen. maar doe het dan niet te veel en het natuurlijk houden. basis kleuren. zoals perzik tinten op je wangen en lippen mischien en maskara maar niet dat je ogen ontploffen. een lijntje oogpodlood doet het em ook wel. als je te veel doet dan lijk je dalijk een hoer ofzo en dat wil je niet. daarnaast zou je hakken kunnen dragen. dan niet meteen hoge maar een paar centimeter. als je er niet zo goed op kan lopen koop je gewoon sleehakken. die zitten vaker beter en lopen fijner. kwa kleding, ik weet niet echt wat je draagt maar anders zou iets volwassenere kleding helpen. niet slecht bedoelt hoor want ik ken je niet. en als die te groot is pak je een kleinere maat of van die kleding die je kan laten krimpen. maar verander vooral je stijl niet want dan word je mischien wel een normale leeftijd geschat maar zit je niet lekker in je vel. en dat wil je natuurlijk ook niet. je kunt je haar stijlen als je geen stijl haar hebt. dan lijk je meestal volwassener. maar wel eerst kijken of het je staat anders loop je dalijk voorschut ofzo. en dat zou ik je niet aan willen doen.

    xx

    ps. ik weet hoe je je voelt. toen ik veertien was was ik 1.47 maar ben inmiddels in een of anderhalf jaar gegroeid tot de 1.65 dus dat is wel fijn.want ik was veertien en had dus geen borsten en werd ook 11 geschat. en maak je geen zorgen. die groeispurt komt bij jou ook nog wel hoor


    yes i'm dumb! okay? now move on.

    en daarnaast ik help je nu wel maar je moet je er natuurlijk ni9ks van aantrekken. en vooral niet veranderen als je dat niet wilt


    yes i'm dumb! okay? now move on.

    Van mij hangt het van situatie tot situatie af. Soms wordt ik jonger ingeschat, maar dan een jaartje ofzo. Dat is dan als ik plat loop en niets van make up aan heb enzo. Als ik hakken draag en make up op heb wordt ik zelfs ouder ingeschat. Ik denk dus wel dat lengte een grote rol speelt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bedankt voor de reacties


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.