• Heeft gevoel dat de titel niet goed is.

    Hellooowww,
    Ik word altijd jonger geschat en ik begrijp dat niet. Ik zie er zo jong toch ook weer niet uit. Misschien ligt het aan mijn lengte. Of mijn manier hoe ik mij kleed ofzo? Ik zou het niet weten eigenlijk.
    Ik ben 14 jaar, en ik ben 1.55 m. Dat is sowieso al te klein voor mijn leeftijd. Maar voor de rest zie ik er wel normaal uit. Ik heb gewoon borsten en dan zeggen mensen dat ik eruit zie als iemand van 10. Ooit iemand gezien van 10 jaar met borsten?
    Ik draag op zich niet veel make-up, alleen wat mascara en oogpotlood, maar soms ook helemaal niks hoor.
    Misschien is het mijn manier van kleden. Ik draag geen hakken of zo, misschien moet ik dat wel doen.
    Ik draag meestal gewone shirts, en een spijkerbroek en ballerina's of sneakers, en daarbij niks bijzonders.
    Misschien is het de manier hoe ik mij gedraag. Ik gedraag mij voor mijn part wel normaal, denk ik. Maar soms ben ik echt heel hyperactief, maar ik denk dat de meeste mensen dat wel zijn.
    Ik werd laatst mooi ingeschat voor 11, dat is jonger dan mijn zusje, want die is 12, en zij werd ingeschat op 13/14.

    Vorig jaar September, ik heb bruin haar btw.(links dus) Ik heb geen foto's op deze computer.

    Iemand advies ofzo?

    Edit: Bedankt voor jullie reacties. Ik ga ook niks aan mij veranderen, dat heeft geen enkel nut. En ik wil geloven dat mensen mij later ook jonger inschatten. Maar ik vind het op deze leeftijd jammer. Zo stapt er bijvoorbeeld niemand op mij af omdat ik zo jong lijk. Nouja. Ik overleef het wel. Bedankt voor jullie steun en toeverlaat.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 16:16 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ben zeventien, maar ik ben meerdere malen rond de vijfentwintig geschat. Dat vind ik toch echt iets minder. ;x Maar het is begrijpelijk dat je je er zo onder voelt. Trek je er gewoon niks van aan en laat het langs je heen gaan. Zolang je jezelf maar blijft. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ach ik heb een vriendin en die is 1.49 en draagt ook nooit make-up of hakken...dus blijf gewoon je zelf en niet gaan veranderen omdat anderen je jonger inschatten...


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    ik wordt zelf altijd ouder geschat
    ik ben zelf 13 maar mensen denken meestal dat ik 15/16 benxD

    Ik word altijd ouder geschat, K ben 15 maar de meeste denken dat ik rond de 17/18 ben.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    je kleren bvallen toch best mee?! Ik bedoel wat zou je anders voor een dagje school aan moeten:S Ik weet het echt niet.. Ik word meestal ook iets jonger ingeschat. Maar niet veel jonger. Rond de 12 terwijl ik al lang 13 ben
    Maar ik ben ook niet bepaald groot:$ 1 meter 57

    Niks aan te doen eigenlijk (je lengte niet je style)

    X


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik heb daar niet zo n probleem, maar wel dat ik er vn gezicht jong uitzie


    Run, but you can't escape

    Lolwut? Jij lijkt echt geen 10 hoor o_0


    Alis volat propriis.

    ik weet niet eens hoe oud mensen mij inschattenxD maar je kan wat meer make-up opdoen of een ander kapsel nemen daar kan het ook aan liggen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hingucker schreef:
    Let gewoon niet op die mensen?

    Idd. Als ik die foto van jou zie zou ik je inschatten op 15 jaar. Maar ik kan alleen je gezicht zien.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Je moet jezelf niet gaan veranderen omdat andere mensen je jonger vinden lijken..

    En je lijkt helemaal geen 10 jaar. ;D

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 12:56 ]


    None but ourselves can free our minds.