• Heeft gevoel dat de titel niet goed is.

    Hellooowww,
    Ik word altijd jonger geschat en ik begrijp dat niet. Ik zie er zo jong toch ook weer niet uit. Misschien ligt het aan mijn lengte. Of mijn manier hoe ik mij kleed ofzo? Ik zou het niet weten eigenlijk.
    Ik ben 14 jaar, en ik ben 1.55 m. Dat is sowieso al te klein voor mijn leeftijd. Maar voor de rest zie ik er wel normaal uit. Ik heb gewoon borsten en dan zeggen mensen dat ik eruit zie als iemand van 10. Ooit iemand gezien van 10 jaar met borsten?
    Ik draag op zich niet veel make-up, alleen wat mascara en oogpotlood, maar soms ook helemaal niks hoor.
    Misschien is het mijn manier van kleden. Ik draag geen hakken of zo, misschien moet ik dat wel doen.
    Ik draag meestal gewone shirts, en een spijkerbroek en ballerina's of sneakers, en daarbij niks bijzonders.
    Misschien is het de manier hoe ik mij gedraag. Ik gedraag mij voor mijn part wel normaal, denk ik. Maar soms ben ik echt heel hyperactief, maar ik denk dat de meeste mensen dat wel zijn.
    Ik werd laatst mooi ingeschat voor 11, dat is jonger dan mijn zusje, want die is 12, en zij werd ingeschat op 13/14.

    Vorig jaar September, ik heb bruin haar btw.(links dus) Ik heb geen foto's op deze computer.

    Iemand advies ofzo?

    Edit: Bedankt voor jullie reacties. Ik ga ook niks aan mij veranderen, dat heeft geen enkel nut. En ik wil geloven dat mensen mij later ook jonger inschatten. Maar ik vind het op deze leeftijd jammer. Zo stapt er bijvoorbeeld niemand op mij af omdat ik zo jong lijk. Nouja. Ik overleef het wel. Bedankt voor jullie steun en toeverlaat.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 16:16 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    (...)

    Dat haar gedeelte, dat kan ik begrijpen. Mijn haar zit nu nog steeds hetzelfde, en ik wordt er gek van. Maar ik weet nooit wat.


    Misschien in een ander model laten knippen? Of het een keertje stijlen? :9~


    Smiling but close to tears.

    Taken schreef:
    (...)

    Links, ik ben bruinharig xD
    Jullie zijn allebei bruinharig? :')

    En dat van die meer make-up enal: dat zou ik echt niet doen. Dan gaan ze jou zo'n kinderhoer vinden omdat ze jou 11 schatten.


    Only losers can act the way you do

    Dat is echt stom!:O
    Mijn leeftijd wordt meestal gewoon goed geschat. De meeste denken dat ik 16/17/18 ben.. Nou ik ben 17.. Maar gister vroeg iemand op mijn werk -werk er net-, in welke klas zit je; 2e? Ik; nee ik ga naar 5 havo... Dat was wel even een tegenvaller, want ik ben ook al blijven zitten in de 4e, dus eigenlijk hoor ik gewoon al van school af te zijn.. Dat was nogal een pijnlijk moment (A)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    hmm.. ik denk ook wel dat het door de lengte komt hoor :O
    ik ben 17 en ik ben ook maar 1.54 en zo jong zie ik er ook niet uit maar ik word ook altijd rond de 12 ofz geschat, ik snap dat het niet leuk is, maar je moet je er denk maar over heen zetten, je moet niks aan jezelf veranderen als je ouder wil lijken, je moet gewoon jezelf blijven, en die mensen die blijven volhouden dat je jong ben? ach die moet je dan maar laten gaan, jij weet beter :)


    Nvt

    Bytheway, ik weet hoe het komt; je hebt een ontzettend jong gezicht. Valt niet veel aan te doen ; )

    Seperate schreef:
    Ik word altijd ouder geschat.Ik ben 15 en mensen zien mij voor een 18 jarige aan xD.

    haha ik word ook altijd ouder geschat ;x ik ben 14 en mensen denken dat ik 16/17 ben --' maar ach , als je zelf maar weet hoe oud je bent toch?;p


    -

    SUMMERDREAMS schreef:
    Bytheway, ik weet hoe het komt; je hebt een ontzettend jong gezicht. Valt niet veel aan te doen ; )


    Nee, en ik ga waarschijnlijk niet naar plastische chirurgie doen, omdat ik ouder wil lijken.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Starwarsdude schreef:
    (...)Jullie zijn allebei bruinharig? :')

    En dat van die meer make-up enal: dat zou ik echt niet doen. Dan gaan ze jou zo'n kinderhoer vinden omdat ze jou 11 schatten.


    hahahahah, en dat is denk ik het laatste dat ze wilt.(krul)


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    (...)

    hahahahah, en dat is denk ik het laatste dat ze wilt.(krul)


    Nee natuurlijk wil ik dat xD duh :9~


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    Ik ben 14 jaar, en ik ben 1.55 m. Dat is sowieso al te klein voor mijn leeftijd.


    Ik ben bijna 19 en 1.58m. Dus dat valt wel mee hoor. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Als ik in Frankrijk ben zeggen ze dat ik 17 ben.
    lol x3


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    je ziet er echt niet uit als iemand van 10. Ik word ouder ingeschat en ik ben 13. dat is best raar. misschien moet je iets met je haar doen, zodat het uit je gezicht zit en je gezicht goed te zien is.
    x


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik wordt eigenlijk altijd ouder ingeschat, ik ben vijftien en soms schatten ze me wel als achttien. In Turkije dachten ze zelfs dat ik twintig was en bij het leger zat vanwege mijn ketting.

    Maar jou haar is echt prachtig! Ik zou daar niet veel aan veranderen hoor, want door je kapsel lijk je ouder vind ik. Je moet gewoon jezelf blijven, laat al die mensen maar lekker praten over jou. Als jij geen make-up draagt, ga je dat ook niet dragen omdat je dan ouder zou lijken.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Zo erg is dat toch niet? Als je wat ouder word verander je uiterlijk ook wel,dan lijk je meer op je leeftijd.
    Er zijn wel wat erge dingen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Zo erg is dat toch niet? Als je wat ouder word verander je uiterlijk ook wel,dan lijk je meer op je leeftijd.
    Er zijn wel wat erge dingen.


    klopt.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.