• De stelling van vandaag luidt:
    Artiesten zoals Nena en Madonna (50+'ers)zouden eigenlijk, na zoveel jaar, het veld moeten ruimen, zodat jongere artiesten meer kansen krijgen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    Oneens!.
    Zonder Hun was de muziek van nu er niet.


    Vampire Heart.

    Oneens, want dankzij hun worden de artiesten van nu geinspireerd en maken zij hun muziek.


    Hope goes lost but never dies.

    Oneens, want ook hun hebben hard gewerkt voor al die bekendheid etc.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lionel schreef:
    Oneens, want dankzij hun worden de artiesten van nu geinspireerd en maken zij hun muziek.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Oneens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb meer respect voor artiesten met meer ervaring en dus ook een hogere kwaliteit qua muziek (en dan doel ik niet per se op Madonna en Nena) dan de huidige jonge artiesten (Miley Cyrus, Justin Bieber, Demi Lovato, Selena Gomez ...).


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oneens. Die 50-plussers mogen zich enkel niet gedragen als 20-jarige. (Madonna als voorbeeld) want da's gewoon ... walgelijk, vind ik xd


    Don't be a drag, just be a queen.

    xDeathBreath schreef:
    Oneens. Die 50-plussers mogen zich enkel niet gedragen als 20-jarige. (Madonna als voorbeeld) want da's gewoon ... walgelijk, vind ik xd


    (Be)lieve in (you)rself

    Oneens. Ze moeten lekker doen waar ze zin in hebben :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    xDeathBreath schreef:
    Oneens. Die 50-plussers mogen zich enkel niet gedragen als 20-jarige. (Madonna als voorbeeld) want da's gewoon ... walgelijk, vind ik xd


    Only The Good Die Young

    Oneens.


    Life is a beautiful struggle

    Lionel schreef:
    Oneens, want dankzij hun worden de artiesten van nu geinspireerd en maken zij hun muziek.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bodysnatcher schreef:
    Oneens. Ze moeten lekker doen waar ze zin in hebben :3

    neeh,, da's leeftijdsdiscriminatie =)
    neeh,,serieus, als hun muziek nog steeds goed is en ze het nog steeds wille zou het nog niet eerlijk zijn da zij de baan moete vrijmake voor artieste die miss. minder goe zijn. uiteindelijk kan een 50+'er nog heel levendig zijn hoor =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Cloudburst schreef:
    Ik heb meer respect voor artiesten met meer ervaring en dus ook een hogere kwaliteit qua muziek (en dan doel ik niet per se op Madonna en Nena) dan de huidige jonge artiesten (Miley Cyrus, Justin Bieber, Demi Lovato, Selena Gomez ...).


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell