• De stelling van vandaag luidt:
    Artiesten zoals Nena en Madonna (50+'ers)zouden eigenlijk, na zoveel jaar, het veld moeten ruimen, zodat jongere artiesten meer kansen krijgen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    Hoe zou je dat doen ze verplicht op pensioen sturen?
    Nee ik vind dat ze zelf maar moeten weten wanneer ze er mee stoppen.
    en ik luister alleen naar muziek. Ik ga nooit naar concerten enzo dus hoe ze erbij lopen boeit me niet.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    wat!!

    nee
    oneens
    nena is super!<33
    oké je bedoeld in het algemeen,,(A)


    maar ze hebben er hard voor gewerkt en het is alleen knap als ze dat op die leeftijd nog willen.
    ze hebben idd meer ervaring

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 15:11 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    DianeESCAPE schreef:
    Oneens!.
    Zonder Hun was de muziek van nu er niet.


    you were born original don't die as a copy

    Als ze zich niet gedragen als 20 jarige mogen ze best doorgaan met muziek :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Lionel schreef:
    Oneens, want dankzij hun worden de artiesten van nu geinspireerd en maken zij hun muziek.


    Auch tote tiere brauchen liebe <3

    oneens!
    ook 50+ers mogen gewoon door gaan met hun werk. Als ze goed zijn vind ik dat ze het nog wel wat langer kunnen doen! Jongeren krijgen namelijk sowieso ook al een kans, of er zou een 50+er weggaaat of niet.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lionel schreef:
    Oneens, want dankzij hun worden de artiesten van nu geinspireerd en maken zij hun muziek.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Oneens.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    xDeathBreath schreef:
    Oneens. Die 50-plussers mogen zich enkel niet gedragen als 20-jarige. (Madonna als voorbeeld) want da's gewoon ... walgelijk, vind ik xd

    DianeESCAPE schreef:
    Oneens!.
    Zonder Hun was de muziek van nu er niet.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Lionel schreef:
    Oneens, want dankzij hun worden de artiesten van nu geinspireerd en maken zij hun muziek.


    Cloudburst schreef:
    Ik heb meer respect voor artiesten met meer ervaring en dus ook een hogere kwaliteit qua muziek (en dan doel ik niet per se op Madonna en Nena) dan de huidige jonge artiesten (Miley Cyrus, Justin Bieber, Demi Lovato, Selena Gomez ...).


    Everyone's a hypocrite, even I am.

    Dat heeft er echt niks mee te maken... Er is plaats genoeg voor iedereen op deze wereld. Als je er maar moeite voor doet.


    Where there is a sea there are pirates...

    Oneens, sommige hebben nog een prachtige stem met een oude leeftijd, net als Susan Boyle ofzo. (:

    Nee hoor, laat ze maar doorgaan tot ze niet meer kunnen ^^


    Life is hard and then we die

    Oneens.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.