• De stelling van vandaag luidt:
    Artiesten zoals Nena en Madonna (50+'ers)zouden eigenlijk, na zoveel jaar, het veld moeten ruimen, zodat jongere artiesten meer kansen krijgen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee.. ik vind dat iedereen een kans moet krijgen. Dus Madonna moet gewoon door blijven gaan als ze zich daar goed bij voelt.


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Die gasten behoren tot de avant garde, they deserve some credit. Zonder hen zijn we gedoemd te luisteren naar Bieber, gangsterrappertjes en Cyrus. No thanks.


    No growth of the heart is ever a waste

    oneens,
    als ze nog lekker muziek kunnen maken, laat ze...
    ze hebben veel ervaring, en hun muziek valt blijkbaar nog in de smaak, dus waarom zouden ze weg moeten.
    Ik vind het juist erritant dat er ineens zoveel nieuwe jonge talenten zijn.
    Het gaat naar mijn mening te makkelijk en te snel dat iemand beroemd word, en het gaat lang niet altijd meer om supergoeie kwaliteit.


    Write down what you can not say

    Lionel schreef:
    Oneens, want dankzij hun worden de artiesten van nu geinspireerd en maken zij hun muziek.

    Daar ben ik het mee eens. c:

    Niet zozeer om andere artiesten de ruimte gegeven maar sommigen willen gewoon niet toegeven dat het genoeg en klaar is.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    oneens, tuurlijk niet. als je bijv. kijkt naar madonna, ze is al net zo lang beroemt! en dan komen er jongere artiesten, en dan zou ze zeker oppeens weg moeten gaan? nee dat vind ik dus niet.


    baby you light up my world like nobody else! <3

    Totaal oneens! Ik heb geen zin om naar sommige jonge artiesten te luisteren die er geen zak van kunnen. Daar zeg ik pas tegen. ;D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ze moeten van mij niet afhaken hoor ^^
    maar mensen zoals madonna moeten, naar mijn mening, zich wel naar hun leeftijd kleden


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    oneens,
    als zij nog goed kunnen zingen enzo, waarom zouden zij dan niet meer mogen?
    Oké, ik vind dan wel dat ze zich niet moeten gedragen alsof ze jong zijn, zoals madonna doet. Dat is gewoon walchelijk


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Oneens.


    The way we live, is the way we die

    Oneens.
    Nena is een heel groot voorbeeld van mij.
    Madonna heeft gewoon de muziek veranderd, iedreen kent haar, daar kun je niet om heen. Haar kledingstijl is dan weer een ander paar mouwen ;D


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    oneens, die mensen inspireren juist de jongere generatie.


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Ik vind Madonna walgelijk, maar ik ben wel oneens. Beroemde zangers/zangeressen e.d. moeten gewoon door blijven gaan tot ze het zelf wel genoeg vinden :Y) Of tot het publiek er genoeg van heeft :Y)


    .


    Oneens,
    maar ik vind wel dat Madonna kleren moet aantrekken die bij haar leeftijd passen.
    Als ze rondloopt in kleren voor tieners terwijl ze zelf vijftig is, trekt het op niets.


    How y'all doin'?

    Oneens.


    Home is now behind you. The world is ahead!