• De stelling van vandaag luidt:
    Artiesten zoals Nena en Madonna (50+'ers)zouden eigenlijk, na zoveel jaar, het veld moeten ruimen, zodat jongere artiesten meer kansen krijgen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    Oneens, maar ze moeten zich niet gedragen als hoerige sletjes want dat kan niet meer op die leeftijd :Y)


    -

    Lionel schreef:
    Oneens, want dankzij hun worden de artiesten van nu geinspireerd en maken zij hun muziek.


    Stay calm and be a directioner.

    Oneens, zonder hun zou er misschien wel veeeel minder of helemaal geen muziek meer worden gemaakt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    CRonaldo schreef:
    Oneens, want ook hun hebben hard gewerkt voor al die bekendheid etc.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Oneens.


    Love is in the air'<3

    Oneens, laat hun lekker muziek maken als ik er maar geen last van heb.


    Smiling but close to tears.

    Lionel schreef:
    Oneens, want dankzij hun worden de artiesten van nu geinspireerd en maken zij hun muziek.


    One Day you'll remember me...

    Oneens, dat is niet leuk voor onze ouders en tante's en oom's enzo. Die zijn daar denk ik allemaal wel fan van xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens; er is plaats genoeg voor iedereen ;p


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Als ze doordraaien zoals Madonna dan wel. Want dat wijf zoekt gewoon aandacht door zich als haar dochter te kleden. Nee, dan ben je niet meer bekend door je muziek.
    Maar er zijn of course ook muzikanten die doen waar ze goed in zijn, entertainen. Als ze dat met plezier doen moeten ze vooral doorgaan


    Today will be Girl's Day party with you~

    Lionel schreef:
    Oneens, want dankzij hun worden de artiesten van nu geinspireerd en maken zij hun muziek.


    Some people make the world special just by being in it

    Bodysnatcher schreef:
    Oneens. Ze moeten lekker doen waar ze zin in hebben :3


    Je moet worden wie je bent.

    -vind het grappig dat precies deze stelling door jou geplaatst wordt:Y)-

    & oneens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lionel schreef:
    Oneens, want dankzij hun worden de artiesten van nu geinspireerd en maken zij hun muziek.


    we've only said goodbye with words

    Oneens, anders had Michael Jackson niet zoveel aanbidders gehad.


    *insert philosophical cringe expression here*