• Omfg. Ik word over een maand 15, en ik krijg 45 euro kleedgeld? :S ik heb tegen mn ouders gezegd dat het te weinig is, maar ze begrijpen het niet geloof ik. Wat nu? :S

    edit: ja, ik heb al een baan.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 18:19 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik krijg 50 euro in de maand, en een vriendin van mij ook.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Met €45,- zou ik het niet redden, maar alternatieve kleding is ook absurd duur. >.>


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik krijg maar 100 euro in een jaar, of misschien nog geeneens. (": Dus dan zou ik al blij zijn als ik íets kreeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb 60 euro per maand.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik krijg geen geld. Ik ga met mijn moeder winkelen, of ik moet het zelf kopen *meestal het laatste*. Maarja, ik koop dan misschien 1/2 dingen in de maand, zoveel kleding heb je nou ook niet nodig =']


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik heb 50 en ik ben 13. tot nu toe is het voldoende. maar miss. is het voor jou wel te weinig ja


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Crayon schreef:
    Ik krijg geen kleedgeld, ik moet werken voor mijn geld.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik kreeg 60 euro maar nu ik 18 ben niet meer :S
    Nu moet ik maar zien hoe ik het geld bij elkaar krijg omdat me ouders het ook niet kunnen betalen. :S

    Dat is iets meer dan tien euro per week..
    Maar krijg je nog zakgeld ook? :3
    Ik ben veertien en krijg 10 euro per week. Mijn kleren betalen mijn ouders wel als ik het nodig heb, als ik ga shoppen met vrienden ofzo betaal ik het wel zelf.
    Als het zakgeld is, valt het best mee , als je er àlles van meot kopen is het best weinig :3


    Dit is een gezamenlijk account van 2 überkoelle mensen

    Ik krijg vanaf oktober ook 50 euro in de maand voor mijn kleren. Mijn ouders blijven wel mijn jassen en 1 paar goede schoenen in de winter/lente voor mij kopen. Dus ik denk dat ik het wel red. Gewoon veel langsgaan bij de wat goedkopere kledingwinkels, of wachten op uitverkoopjes.


    it's so empty living behind these castle walls

    ik krijg kleedgeld maar koop bijna nooit kleding... Miss. kan je kleding ruilen...


    Tonight is the night.. (Dexter)

    ik krijg helemaal geen kleding geld ik werk :Y)
    Waarbij de tip komt wil je meer geld zoek een job ^^ altijd handig


    its always the same road,it just go's on and on..

    45 euro, hmm.

    Daar zou ik ongeveer 7 broeken mee kunnen kopen óf 6 truien/t-shirts.

    Dus ik zou daar al héél blij mee zijn, maar als ik iets moois zie hangen, krijg ik dat normaal gezien van mijn mama. ^^


    Let the Night embrace you

    Demoon schreef:
    45 euro, hmm.

    Daar zou ik ongeveer 7 broeken mee kunnen kopen óf 6 truien/t-shirts.

    Dus ik zou daar al héél blij mee zijn, maar als ik iets moois zie hangen, krijg ik dat normaal gezien van mijn mama. ^^


    Wów, serieus?!
    Daar kan ik net een t-shirt en een paar accessoires kopen.. o.o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik krijg sowieso geen kleedgeld, want als ik iets wil hebben qua kleren krijg ik het gewoon. Maar is het 45 euro per maand? Dan vind ik het niet te weinig. Je kan bij de uitverkoop kijken. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.