• Omfg. Ik word over een maand 15, en ik krijg 45 euro kleedgeld? :S ik heb tegen mn ouders gezegd dat het te weinig is, maar ze begrijpen het niet geloof ik. Wat nu? :S

    edit: ja, ik heb al een baan.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 18:19 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Demoon schreef:
    45 euro, hmm.

    Daar zou ik ongeveer 7 broeken mee kunnen kopen óf 6 truien/t-shirts.

    Dus ik zou daar al héél blij mee zijn, maar als ik iets moois zie hangen, krijg ik dat normaal gezien van mijn mama. ^^

    Zéven broeken? O_o Eén broek kost ongeveer 30 euro ;o


    Dit is een gezamenlijk account van 2 überkoelle mensen

    Ik krijg ook maar zo'n 45 euro per maand, hoor!
    Oplossing: werken.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 17:25 ]


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    kleedgeld is niet altijd handig hoor. ik krijg 5 euro per week zakgeld, en ik klaag niet :] omdat ik gewoon vaak ga shoppen, & dan krijg ik vaak zo'n 20 euro van mijn ouders, en moet ik de rest zelf betalen n.n
    misschien vinden veel mensen het bovenste gedeelte text heel onintressant, maar boeien. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Optimistic schreef:
    Hmm, dat lijkt me weinig. Ik weet er eigenlijk niets van, want mijn moeder betaalt al mijn kleren en schoenen enzo (:


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    zeekomkomer schreef:
    ik krijg helemaal geen kleding geld ik werk :Y)
    Waarbij de tip komt wil je meer geld zoek een job ^^ altijd handig


    voor de duizendste keer: die heb ik al


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik krijg geen kleedgeld en geen zakgeld, ik werk ervoor. En moet daar alles van kopen qua kleding en extra dingen.
    Waar werk je dan? Want ik werk bij de Albert heijn en krijg zo'n honderd euro in de maand. Soms meer soms minder.

    Mijn zusje van 13 krijgt 50 euro per maand. Ik ben 15 en krijg 80 per maand, maar mijn vriendinnen krijgen minder of niets :X


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Outlaw schreef:
    Ik krijg helemaal niks, nooit gehad ook..

    Nou, ik krijg 50 euro per KWARTAAL! Dus ik krijg 50 euro per 3 maanden! En als ik vraag om wat meer kleedgeld, zeggen ze: 'Ja dat word te duur!' Maar punt één: Dan kunnen ze voorzichzelf nog wel een hele kledingkast aanschaffen! Punt twee: Laatst kwam er iemand tuis met een DSI XL, net nieuw gekocht maar IK was het NIET!

    Ik snap je, dat is idd zwaar kut, zo weinig. En de rest moet je van jezelf betalen. Soms ga ik met mijn moeder naar de stad en weet ik nog wel een leuk shirtje te krijgen zonder dat het van mijn kleedgeld af gaat. Helaas is dat niet te vaak.
    Het beste wat je kunt doen: Met je kleedgeld kooop je allles wat JIJ leuk vind en je moeder of vader NIET en dan ga je met je moeder naar de stad, zeg je dat al je kleedgeld op is, en zoek je iets wat JIJ leuk vind en je moeder/vader -Hangt er vanaf met wie je naar de stad gaat- OOK! Meestal kopen ze het dan toch.

    Ik krijg 50 euro, ja best weinig maar je kan zelf ook iets aandoen om minder te besteden. Zoals bij de H&M bij de outlet te kopen, door te sparen, minder kopen, op ebay goedkope kleren ui China kopen(ik meen het).


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nou, 'k krijg minder en ik ben 18, maar 'k moet geen kleren kopen met dat geld ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik ben 11 ik krijg 20 per maand


    The world is one big Beautiful Lie

    Evanesco schreef:
    Ik krijg 50 euro in de maand, en een vriendin van mij ook.


    Ik ook!
    Of nou ja kreeg, ik ben 18 dus ik denk dat ik het niet meer krijg..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik krijg 100 euro. Maar daar moet ik ook schoenen, jassen & ondergoed voor kopen. En aangezien ik ook nog werk kom ik wel redelijk rond.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik krijg nu helemaal niets, tot ik op Kamertraining zit en dan krijg je €200,- per maand voor eten en kleding. Zeiden ze :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'