• Omfg. Ik word over een maand 15, en ik krijg 45 euro kleedgeld? :S ik heb tegen mn ouders gezegd dat het te weinig is, maar ze begrijpen het niet geloof ik. Wat nu? :S

    edit: ja, ik heb al een baan.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 18:19 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik krijg geen kleedgeld/zakgeld


    There are several things that I have been doing wrong.

    45 per maand? Dat is 270 per halfjaar?
    Ik krijg 350 per halfjaar, kan je altijd als argument gebruiken. (:
    Maar ik moet daar ook wel àlles van kopen. Schoenen en jassen enzo ook..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik krijg geen kleedgeld. Ik krijg bioscoop geld 8D


    Caution first, always.

    Eerst kreeg ik 50 euro per 3 maanden. Schoenen kreeg ik van mijn moeder om het half jaar, en het mocht niet meer zijn als 35 euro!
    Nu zit ik aan het bedrag van 20 eurp per maand, en schoenen betaal ik zelf.
    Het is verdomde weinig, maar je wilt niet weten met hoeveel ik soms thuis kom. En ik heb weldegelijk zat merkkleding, dus het is in princiepe mogelijk...

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 9:53 ]

    Je mag gelukhebben dat je kleedgeld krijgt vele krijgen het niet,ik bijvoorbeeld


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dalek schreef:
    Ik krijg geen kleedgeld/zakgeld


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik krijg 50 euro per maand. Meestal geef ik dat niet allemaal aan kleding uit, maar ook aan andere dingen ;p


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik krijg geeneens kleedgeld óf zakgeld, ik moet er voor werken dus wees blij.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Language schreef:
    Ik krijg helemaal geen kleedgeld(krul)
    Als ik iets leuks zie vraag ik gewoon aan haar of ze het voor me wilt kopen, of ik koop het van mijn zakgeld(cat)

    ik ook niet hoor xD maar ik mag niet zeuren :P als ik naar de winkel wil maken ze tijd voor me :P mn moeder dan mijn vader haat shoppen xD en als ik met mijn vriendinnen naar de stad ga krijg ik geld mee


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik mag geen kleedgeld omdat ik er anders alleen maar schoenen van zou kopen hahaha. Maar 45 euro lijkt me wel weinig, misschien moet je onderhandelen naar 70 euro, en zeggen dat je daar leukere kleding van kan kopen?


    live the life you love

    DAMN. Ik heb 180 euro per maand te besteden aan alleen kleding (schoenen en jassen betalen m'n ouders) en uitgaan, en ik kom nog nooit rond! -schaam-


    It's time to be happy again.

    Fitch schreef:
    DAMN. Ik heb 180 euro per maand te besteden aan alleen kleding (schoenen en jassen betalen m'n ouders) en uitgaan, en ik kom nog nooit rond! -schaam-

    Moet je daar voor werken of krijg je dat gewoon van je ouders? O_O

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Moet je daar voor werken of krijg je dat gewoon van je ouders? O_O


    Eh, 120 euro van m'n ouders en 60 euro van werken. Maar met alleen die 120 lukte het me écht niet, terwijl ik niet eens zo heel duur koop.


    It's time to be happy again.

    Ik ben 14 en krijg geen kleedgeld.
    Das nog erger :|
    Maar ik snap wel dat dat irritant is, je kan daar amper iets van kopen!


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Wees blij dat je iets krijgt. Ik krijg helemaal geen geld en moet het met kleren doen die 2 jaar oud zijn. :(