• Omfg. Ik word over een maand 15, en ik krijg 45 euro kleedgeld? :S ik heb tegen mn ouders gezegd dat het te weinig is, maar ze begrijpen het niet geloof ik. Wat nu? :S

    edit: ja, ik heb al een baan.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 18:19 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Je moet blij wezen dat je kleedgeld krijgt, ik krijg helemaal niks. Zelfs geen zakgeld. (":


    Numbers.

    Ik ben niet echt thuis in kleedgeld. Ik krijg wekelijks gewoon 10€ en mijn ouders betalen als ik iets wil.
    Maar wijs je ouders erop wat anderen hier zeggen?

    Ik krijg niks, en moet alles zelf betalen van het geld van mijn baantje. (behalve buskaart en dat soort dingen)
    Dus als je niet tevreden bent met je geld wat je krijgt, kan je misschien beter nog een bijbaantje bij nemen?


    Alleen maar tranen van geluk

    ik kreeg vorig jaar 40, nu krijg ik 50 maar meer zal het denk ik niet worden. Meestal betaalt mijn moeder alsnog bijna alles voor me. Laatst heeft ze voor 100 euro kleren voor me gekocht omdat ik mijn geld was 'vergeten'. Uiteindelijk 'vergeet' ik het dan weer terug te betalen:Y)


    Me so good.

    Ik kreeg geen kleedgeld, nou ja soms een keer geld voor nieuwe kleding of we gingen met zijn allen naar de stad maar sinds mijn 16e moest ik het zelf betalen dus een baan etc..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Mijn moeder geeft me gewoon af en toe geld als ik iets leuks heb gezien, krijg geen kleedgeld.
    Ik vraag me wel af waarom mensen vinden dat je op je 17e meer kleedgeld moet krijgen dan op je 15e. Een maat groter is echt niet ineens duurder?

    Ik heb geen kleedgeld en hoef het voorlopig ook niet.
    Mijn zus krijg 100 euro, en dat is haar zakgeld + kleedgeld.
    Hier hoeft ze geen jassen, ondergoed en schoenen(2 per jaar) van te kopen.
    Best royaal eigenlijk.. :9~


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik ben twee jaar ouder en krijg 60 euro, en ik heb zóveel over elke maand dat er nu zowat een fortuin op staat ..


    Hope goes lost but never dies.

    Wie schopt dit topic omhoog, het is al een eeuw oud..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik krijg 100 euro,..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik krijg 60 euro per maand ofzo, naja eigenlijk 70, maar mn abo van mn telefoon gaat er nog af.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nymphetamine schreef:
    Ik krijg helemaal niks, nooit gehad ook..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik krijg €50, ik kom er meer dan mee toe. Je moet gewoon zien dat je tijdens de koopjesperiode gaat shoppen. En merkkledij hoeft niet, gewoon mooie goedkope kledij.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik krijg niks per maand :'D, nooit gekregen ook trouwens, maar, ga werk zoeken ofzo ;D met 15 mag je al heel wat.

    Nymphetamine schreef:
    Ik krijg helemaal niks, nooit gehad ook..