• Omfg. Ik word over een maand 15, en ik krijg 45 euro kleedgeld? :S ik heb tegen mn ouders gezegd dat het te weinig is, maar ze begrijpen het niet geloof ik. Wat nu? :S

    edit: ja, ik heb al een baan.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 18:19 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik krijg helemaal geen kleedgeld(krul)
    Als ik iets leuks zie vraag ik gewoon aan haar of ze het voor me wilt kopen, of ik koop het van mijn zakgeld(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Per week of per maand?

    Oplossing; maak een poll aan met als vraag: 'Hoeveel kleedinggeld krijg jij?' en verplicht iedereen het hoogste cijfer aan te duiden. :Y)
    Ohja, en dan nog laten zien aan je ouders, anders heeft die poll ook weinig effect. :'D

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 15:58 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Sardonyx schreef:
    Ik krijg helemaal geen kleedgeld(krul)
    Als ik iets leuks zie vraag ik gewoon aan haar of ze het voor me wilt kopen, of ik koop het van mijn zakgeld(cat)


    Ja, dat zou mijn moeder dus nooit doen. Omdat ze dan zwaar blut wordt =3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Cloudburst schreef:
    Per week of per maand?

    Oplossing; maak een poll aan met als vraag: 'Hoeveel kleedinggeld krijg jij?' en verplicht iedereen het hoogste cijfer aan te duiden. :Y)


    Per maand.
    Hahaha die is wel goed ;$


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ivory schreef:
    (...)

    Per maand.
    Hahaha die is wel goed ;$


    Ik weet niets van kledinggeld (ik zeg gewoon wat ik wil en dan krijg ik dat), maar 45 euro per maand lijkt me wel vet weinig. ;x


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik krijg helemaal niks, nooit gehad ook..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    Ik krijg helemaal niks, nooit gehad ook..


    Betalen jouw ouders dan voor je?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hmm, dat lijkt me weinig. Ik weet er eigenlijk niets van, want mijn moeder betaalt al mijn kleren en schoenen enzo (:


    Never run out of reasons to smile...

    Cloudburst schreef:
    Per week of per maand?

    Oplossing; maak een poll aan met als vraag: 'Hoeveel kleedinggeld krijg jij?' en verplicht iedereen het hoogste cijfer aan te duiden. :Y)


    Haha, die is goed bedacht!(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik krijg geen kleedgeld, ik moet werken voor mijn geld.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    ik heb geen kleedgeld (:

    Crayon schreef:
    Ik krijg geen kleedgeld, ik moet werken voor mijn geld.


    Ik werk ook hoor (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ivory schreef:
    (...)

    Ik werk ook hoor (:


    Maar ik krijg voor de rest helemaal niets van mijn ouders. Alleen van mijn oma 5 euro zakgeld per week. Daar moet ik alles van betalen >.<. En mijn moeder luistert ook niet naar me dat dat echt niet zo veel is als het lijkt >.<.

    Maar inderdaad, doe anders dat van die poll?


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik krijg 60 euro kleedgeld per maand. Al twee jaar lang. Dus 45 euro is wel wat aan de lage kant. Vraag eens aan je ouders waarom je niet wat meer mag. En wat je er allemaal van moet kopen. Als je alleen maar shirts moet kopen, is het nog best veel.


    Music is the new sex

    Ik krijg geen kleedgeld. Ik ga met mijn mama winkelen, of koop het van mijn eigen geld :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California