• Beste users,

    Zoals sommige van jullie misschien wisten is Sem sinds vanmorgen geen bemiddelaar meer. Jullie verdienen natuurlijk ook een verklaring. Dus bij deze..

    De communicatie tussen ons liep niet meer goed waardoor er dingen zijn voorgevallen, waar uit voort gekomen is dat wij als team niet meer verder wilden werken met Sem. Verder maakt het niet uit wat er precies gebeurd is, maar toch wilde we jullie wel even op de hoogte brengen van hoe en wat.

    We willen hier ook verder niemand mee in een kwaad daglicht stellen. Dingen zijn gebeurd en zijn nu eenmaal niet meer terug te draaien. We hopen dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen opbrengen. En ik snap het best als jullie hier misschien kwaad om worden, maar toch vragen we jullie om dat niet in dit topic (andere topics) af te gaan reageren.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Edit: We zeggen ook helemaal niet dat Sem een slechte bemiddelaar was! We weten dat ze goed kon opschieten met veel users.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Jana zegt dat dit bullshit is. (cat)

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 aug 2010 - 13:40 ]


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Outlaw schreef:
    Is Sem nou eigenlijk 'gedumpt' omdat ze geen goede bemiddelaar was of omdat jullie niet met haar op konden schieten?
    Als het dat 2e is vind ik dat eigenlijk wel lichtelijk lame..
    Nee beide niet. Ik kon het zelf -vond ik althans- goed met Sem vinden.


    Wie du mir, so ich dir.

    Torresss schreef:
    Jana zegt dat dit bullshit is (cat)


    dan heeft Jana gelijk ;p
    (volgens mij ;p )

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 aug 2010 - 21:41 ]


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Ik vind dit eigenlijk allemaal wel heel erg vreemd. Als de communicatie niet zo goed ging, zouden jullie als mods etc er toch juist iets aan moeten doen? Ik bedoel, Sem kan met veel users goed opschieten. Dat het met mods niet gaat, vind ik vreemd aangezien veel mods zeggen dat ze ook users zijn ;x

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:40 ]


    you're my favourite part of the day ~

    Ik ga weer dezelfde reactie zetten als in alle topics waar per seconde een bericht wordt geplaatst:
    Moeten jullie nooit ademen?(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Outlaw schreef:
    Is Sem nou eigenlijk 'gedumpt' omdat ze geen goede bemiddelaar was of omdat jullie niet met haar op konden schieten?
    Als het dat 2e is vind ik dat eigenlijk wel lichtelijk lame..


    Dat 2e?
    want als je kijkt naar hun verklaring staat nergens dat ze geen goede bemiddelaar was.


    Smiling but close to tears.

    Eigenlijk had ik toch wel graag geweten wat er nou precies gebeurd is. Maar ik ben dan misschien ook wel gewoon nieuwsgierig.
    En trouwens, ookal zijn mensen het er niet mee eens, we kunnen er toch niet veel aan veranderen. :')


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Oke (cat). Omdat jullie niet meer goed met Sem konden opschieten gooien jullie haar maar gewoon eruit. Dat is echt zielig?


    The way we live, is the way we die

    Ik vind het inderdaad raar dat als Sem goed kon opschieten met erg veel users, en niet met de mods dat de mods haar er uit trappen zeg maar. Dan kan je verwachten dat je alle Users tegen je krijgt.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Fernando schreef:
    Ik vind dit eigenlijk allemaal wel heel erg vreemd. Als de communicatie niet zo goed ging, zouden jullie als mods etc er toch juist iets aan moeten doen? Ik bedoel, Sem kan met veel users goed opschieten. Dat het met mods niet gaat, vind ik vreemd aangezien veel mods zeggen dat ze ook users zijn ;x

    Ja inderdaad,
    waarom zouden we anders Sem-fan zijn? (nerd)


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Fatal schreef:
    Eigenlijk had ik toch wel graag geweten wat er nou precies gebeurd is. Maar ik ben dan misschien ook wel gewoon nieuwsgierig.
    En trouwens, ookal zijn mensen het er niet mee eens, we kunnen er toch niet veel aan veranderen. :')


    Misschien als we met z'n allen smeken? (krul)


    you're my favourite part of the day ~

    Dropkogel schreef:
    Oke (cat). Omdat jullie niet meer goed met Sem konden opschieten gooien jullie haar maar gewoon eruit. Dat is echt zielig?
    Als je gewoon even leest naar mijn reactie zie ja al dat het daar in ieder geval niet aan ligt :'D.


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Nee beide niet. Ik kon het zelf -vond ik althans- goed met Sem vinden.


    Maar wat is die communicatie dan, waar je het over hebt?


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Fatal schreef:
    (...)

    Maar wat is die communicatie dan, waar je het over hebt?
    Als er iets niet goed gelopen is in de communicatie wil het niet zeggen dat mensen het niet met elkaar kunnen vinden. Dat kan vanalles betekenen. Wat jullie daarvan maken moeten jullie helemaal zelf weten. Of dat dan ook klopt is een tweede. (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Torresss schreef:
    (...)
    Ja inderdaad,
    waarom zouden we anders Sem-fan zijn? (nerd)

    _O_Sem heeft volgelingen_O_