• Overal is het!
    In liedjes, in reclame, films, alles!

    Maar waarom is het nu zo belangrijk?
    Ik heb er voor 90 procent alleen maar slechte ervaringen mee of helemaal geen.
    Ohja, ik vind liefde dus echt niet mooi. Het is allemaal iets wat niet haalbaar is in mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 19:16 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    eindelijk iemand waar ik mee kan praten. ik vind liefde ook niet mooi, het heeft me tot nu toe alleen maar pijn gedaan en ik heb t gevoel dat dat nog veel vaker zal gebeuren. Ik snap ook niet dat mensen het leuk vinden om verliefd te zijn.. als ik verliefd ben voel ik me alleen maar kloten

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 17:52 ]


    She said: I gotta find out for myself

    Als je nou altijd toe moet kijken en horen in liedjes hoe vrolijk en verliefd iedereen is, wordt ik daar toch altijd aardig chagrijnig van als ik mijn dag niet heb. (krul)
    Maar verder is het hartstikke mooi, als het van twee kanten komt tenminste. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Als ik weer eens in een -ik-haat-liefde bui zit, dan kan ik me daar erg aan irriteren dan het overal is. Maar soms denk ik dan weer; Maar later ga ik [wss] ook een man/jongen vinden waar ik goed bij pas :]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    EA schreef:
    Waar moeten ze het anders over hebben?
    Liefde maakt alles interessanter. De reden weet ik ook niet waarom (cat)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik hou van de liefde (krul)


    -

    Ascendancy schreef:
    Ware liefde bestaat niet.

    Hier ben ik het mee eens, tot het tegendeel bewezen is. (cat)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Momenteel is míjn beste vriend verliefd op míj


    momenteel ben ik verliefd op de broer van mijn beste vriendin:S


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Liefde is mooi vind ik.
    behalve dat kutgevoel als je iemand leuk vind en hij je niet wilt of al iemand heeft.


    Smiling but close to tears.

    Nou dan voel je je speciaal en dat is heel belangrijk voor een mens


    Happy Birthday my Potter!

    AvrilTomxMii schreef:
    eindelijk iemand waar ik mee kan praten. ik vind liefde ook niet mooi, het heeft me tot nu toe alleen maar pijn gedaan en ik heb t gevoel dat dat nog veel vaker zal gebeuren. Ik snap ook niet dat mensen het leuk vinden om verliefd te zijn.. als ik verliefd ben voel ik me alleen maar kloten


    Finaly!
    Iedereen zegt altijd maar 'later vind ik die ene persoon wel' maar ik geloof daar niks van. Ik zou heel graag willen geloven dat ware liefde echt bestaat, maar wat nu als jij vindt dat een persoon jouw ware liefde is, maar die persoon vindt dat niet over jou?
    Wat moet je dan?
    En ik heb zo'n gevoel dat ik dat ga meemaken, gewoon omdat ik andere mensen toch altijd afschrik. Zelfs om gewoon vrienden te zijn.
    Niemand moet me blijkbaar hebben.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Noujaaa ik heb ook niet zo veel ervaring met liefde/


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ascendancy schreef:
    Ware liefde bestaat niet.

    Pessimistisch hoor :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Aaai! Amen to that.
    Ik vind ook dat de mensheid een te mooi beeld heeft over liefde. Bij de holbewoners bestond het zelfs nog niet , die wilden zich alleen maar voortplanten:Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Hingucker schreef:
    (...)

    Finaly!
    Iedereen zegt altijd maar 'later vind ik die ene persoon wel' maar ik geloof daar niks van. Ik zou heel graag willen geloven dat ware liefde echt bestaat, maar wat nu als jij vindt dat een persoon jouw ware liefde is, maar die persoon vindt dat niet over jou?
    Wat moet je dan?
    En ik heb zo'n gevoel dat ik dat ga meemaken, gewoon omdat ik andere mensen toch altijd afschrik. Zelfs om gewoon vrienden te zijn.
    Niemand moet me blijkbaar hebben.

    Damn, t is net of ik mezelf hoor praten.. Zo denk ik ook altijd. Maar je moet wel uitkijken met wat je nu zegt hoor. Natuurlijk zijn er altijd wel mensen die je mogen, ook die verliefd op je kunnen worden maar meestal heb je dat zelf niet in de gaten of je wilt het niet zien. Als je zo blijft praten tegen jezelf, ga je het op ten duur echt geloven en dan doe je jezelf meer pijn dan nodig is. Begrijp me niet verkeerd, ik doe precies hetzelfde maar ergens weet ik dat het niet goed is. Ik voel me ook altijd zo dat niemand mij mag enzo en dan praat ik mezelf totaal de put in. En als iemand zegt: die en die vind je leuk ofzo dan wil ik het gewoon niet geloven, ookal straalt het er vanaf.


    She said: I gotta find out for myself

    Paperweight schreef:
    Liefde is gewoon iets geweldigs, het voelt zo goed! Als je een lieve jongen gevonden hebt waar je echt goed bij voelt kan je gewoon niet meer zonder. Liefde is echt prachtig. Ik kan niet meer zonder liefde, zonder mijn geliefde.


    Alleen, zie die jongen -of meisje, onder de guys, lesbians and bisexuals onder ons.- maar eens te vinden. (:


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.