• Overal is het!
    In liedjes, in reclame, films, alles!

    Maar waarom is het nu zo belangrijk?
    Ik heb er voor 90 procent alleen maar slechte ervaringen mee of helemaal geen.
    Ohja, ik vind liefde dus echt niet mooi. Het is allemaal iets wat niet haalbaar is in mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 19:16 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    KirstenSnaps schreef:
    Omdat het makkelijk is en mensen zich laten mee trekken in dierlijke driften die niet eens meer menseigen zijn. Wat de meeste mensen ervaren als liefdevolle seks en liefde, dat is het dus totaal niet. Die mensen slaan totaal de plank mis :'D.

    Maar ik zou zeggen, laat iedereen het lekker ervaren zoals ze willen. Daar hebben ze uiteindelijk alleen zichzelf mee als ze er niet op een fatsoenlijke manier mee om gaan.

    Hoe weet jij nou wat de meeste mensen voelen? x'D
    Of ben je van mening dat je op deze leeftijd nog geen echte liefde kunt voelen?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind het ook heel erg belangrijk. Maar wat velen niet begrijpen, is dat liefde niet alleen gaat over vriendjes, maar ook over familie.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik vónd liefde mooi, tot november 2009; toen is het bij mij gekeerd. -Omdat, een jaar lang verliefd zijn op je ex nou niet zo geweldig is.-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Ik vónd liefde mooi, tot november 2009; toen is het bij mij gekeerd. -Omdat, een jaar lang verliefd zijn op je ex nou niet zo geweldig is.-


    Ik heb geleerd bij nw, dat verliefdheid max. 1,5 jaar duurt, en daarna kan je naar het schijnt makkelijker over iemand heen raken. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ALFAkaiOMEGA schreef:
    Liefde is mooi.


    Sprookjes bestaan

    Helemaal mee eens Ik heb nog niet eens 1 dag liefde gehad in de jaren dat ik leef en ik leef nog dus je kunt prima zonder. zo zou ik het toch willen houden want welk persson word nou verliefd op mij? ik heb een veel te moeilijke geschienednis voor de meeste.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ik heb geleerd bij nw, dat verliefdheid max. 1,5 jaar duurt, en daarna kan je naar het schijnt makkelijker over iemand heen raken. (:


    Jippiejajee, nog iets meer dan een half jaar te gaan en dan nog een tijdje en ik ben er over, spreekt me echt moed toe. ;l


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Liefde is niet allen vérliefd zijn, maar je ouders geven ook liefde, je vrienden/vriendinnen geven je liefde, zonder dat zou je echt niet kunnen leven. Tenminste, ik niet.


    You can agree with me or you can be wrong

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ik heb geleerd bij nw, dat verliefdheid max. 1,5 jaar duurt, en daarna kan je naar het schijnt makkelijker over iemand heen raken. (:

    Kut. Nog 3 maanden. Dan ben ik anderhalf jaar samen met m'n vriend. weet je, ik ga je gewoon ongelijk geven oké. :9~ Ik durf te wedden dat ik het langer vol houd met hem 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Kut. Nog 3 maanden. Dan ben ik anderhalf jaar samen met m'n vriend. weet je, ik ga je gewoon ongelijk geven oké. :9~ Ik durf te wedden dat ik het langer vol houd met hem 8D

    Dan heb ik nog wel even te gaan _O_


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dan heb ik nog wel even te gaan _O_

    Haha, ik dus niet.
    Maar die 1,5 jaar ga ik wel overleven :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Haha, ik dus niet.
    Maar die 1,5 jaar ga ik wel overleven :9~

    Tuurlijk! Jeroens zijn jongens voor het leven :'D


    -

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Hoe weet jij nou wat de meeste mensen voelen? x'D
    Of ben je van mening dat je op deze leeftijd nog geen echte liefde kunt voelen?
    Huh? Hoezo dat dan :P? Ze heeft het toch helemaal niet over leeftijd XD?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Huh? Hoezo dat dan :P? Ze heeft het toch helemaal niet over leeftijd XD?

    Ik weet niet eens meer waarom ik dat gepost heb.
    Laat het maar hangen haha x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Alles draait om liefde, dat is gewoon zo.
    En ik leef persoonlijk liever met dan zonder.


    We'll never be as young as we are tonight