• Overal is het!
    In liedjes, in reclame, films, alles!

    Maar waarom is het nu zo belangrijk?
    Ik heb er voor 90 procent alleen maar slechte ervaringen mee of helemaal geen.
    Ohja, ik vind liefde dus echt niet mooi. Het is allemaal iets wat niet haalbaar is in mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 19:16 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Omdat het iets heel moois en speciaals is (:

    Alhoewel het af en toe ook behoorlijk verwarrend en vervelend kan zijn >.< Maarja, zonder is er ook niets aan. Waarom zou je dan eigenlijk nog leven, als er geen liefde is?


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ascendancy schreef:
    Ware liefde bestaat niet.


    Voor jou niet, voor mij wel.

    Mijn vriend woont namelijk 24.000 kilometer van mij vandaan, in Nieuw Zeeland. Hij is oorspronkelijk in Rusland geboren [Siberië].Wij hebben elkaar leren kennen via internet en zijn verliefd op elkaar geworden, waardoor we ondertussen al 2,5 jaar samen zijn. En echt, maar dan ook écht van elkaar houden.
    En já, we hebben elkaar echt ontmoet en er is geen twijfel voor ons, at all.
    Wij gaan tot het uiterste voor elkaar, whatever it takes.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 21:16 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    Voor jou niet, voor mij wel.

    Mijn vriend woont namelijk 24.000 kilometer van mij vandaan, in Nieuw Zeeland. Hij is oorspronkelijk in Rusland geboren [Siberië].Wij hebben elkaar leren kennen via internet en zijn verliefd op elkaar geworden, waardoor we ondertussen al 2,5 jaar samen zijn. En echt, maar dan ook écht van elkaar houden.
    En já, we hebben elkaar echt ontmoet en er is geen twijfel voor ons, at all.
    Wij gaan tot het uiterste voor elkaar, whatever it takes.


    ahh, dat vind ik écht heel erg leuk om te lezen. Ik heb op dit moment ook genoeg van de liefde omdat mijn vriendje het een week geleden heeft uitgemaakt, maar ik heb er nooit spijt van gehad. Ik vind liefde iets heel moois, maar het is soms niet echt, of het duurt maar even. Wacht even, kan liefde maar even duren?


    It's time to be happy again.

    Omdat van liefde seks komt en dat is gewoon lekker.

    Nee, ik weet t niet. De liefde doet (vaak) uiteindelijk alleen maar pijn, maar verliefd zijn is gewoon zooo leuk.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 21:26 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    het is gewoon leuk als je een vriend/vriendin hebt waarmee je je liefde meekunt delen, elkaar liefhebben en veel bij elkaar zijn, dat is gewoon geweldig !


    I solemny swear i am up to no good

    LALALALALA schreef:
    Omdat van liefde seks komt en dat is gewoon lekker.

    Nee, ik weet t niet. De liefde doet (vaak) uiteindelijk alleen maar pijn, maar verliefd zijn is gewoon zooo leuk.


    naah, daar ben ik het niet mee eens. Liefde doet niet altijd pijn maar i totally agree dat verliefd zijn echt het allerleukste is on eart.
    (flower)


    It's time to be happy again.

    -

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 21:27 ]


    It's time to be happy again.

    Purity schreef:
    (...)

    naah, daar ben ik het niet mee eens. Liefde doet niet altijd pijn maar i totally agree dat verliefd zijn echt het allerleukste is on eart.
    (flower)
    Lieve schat, er staat vaak, niet altijd.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Taihuttu schreef:
    Het maakt over het algemeen dingen mooier. Het is maar hoe je het ziet en ervaart, maar liefde is overal.

    Mensjes, liefde is toch niet per se verliefd zijn. Ook vriendschap (ik kan zo een disneyprogramma beginnen) ik haat het btw nog steeds, er gaan veels te veel mensen dood "=.=


    Alis volat propriis

    Omdat de liefde een commercieel gemaakte emotie is.
    Maar dat is de gedachte die van een ongelooflijke pessimist afkomt.


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    CloseToMe schreef:
    Omdat de liefde een commercieel gemaakte emotie is.
    Maar dat is de gedachte die van een ongelooflijke pessimist afkomt.


    Maar pessimist is in deze tijd gelijk aan realist.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Taihuttu schreef:
    Het maakt over het algemeen dingen mooier. Het is maar hoe je het ziet en ervaart, maar liefde is overal.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    amorevampiro schreef:
    momenteel is mijn beste vriend verliefd op mij

    dat sucks het lijkt me zeer vervelend zeker als het niet wederzijds is maar opzich kan liefde best mooi zijn niet altyd maar meestal wel(A)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 10:12 ]


    I <3 HIM & Lovex

    Taihuttu schreef:
    Het maakt over het algemeen dingen mooier. Het is maar hoe je het ziet en ervaart, maar liefde is overal.


    Everything is worse without music.