• Overal is het!
    In liedjes, in reclame, films, alles!

    Maar waarom is het nu zo belangrijk?
    Ik heb er voor 90 procent alleen maar slechte ervaringen mee of helemaal geen.
    Ohja, ik vind liefde dus echt niet mooi. Het is allemaal iets wat niet haalbaar is in mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 19:16 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Pessimistisch hoor :'D

    Niet iedereen heeft geluk met zulke leuke vriendjes als ons (krul)


    -

    AvrilTomxMii schreef:
    Damn, t is net of ik mezelf hoor praten.. Zo denk ik ook altijd. Maar je moet wel uitkijken met wat je nu zegt hoor. Natuurlijk zijn er altijd wel mensen die je mogen, ook die verliefd op je kunnen worden maar meestal heb je dat zelf niet in de gaten of je wilt het niet zien. Als je zo blijft praten tegen jezelf, ga je het op ten duur echt geloven en dan doe je jezelf meer pijn dan nodig is. Begrijp me niet verkeerd, ik doe precies hetzelfde maar ergens weet ik dat het niet goed is. Ik voel me ook altijd zo dat niemand mij mag enzo en dan praat ik mezelf totaal de put in. En als iemand zegt: die en die vind je leuk ofzo dan wil ik het gewoon niet geloven, ookal straalt het er vanaf.


    Dat is nu net het probleem bij mij. De eerste keer dat m'n klas (sinds het middelbaar ben ik àltijd het zwarte schaap in de klas) me wijsmaakte dat een jongen uit de klas verliefd op me was, werd ik verliefd op hem, ookal had ik snel door dat ze me gefopt hadden. Ik bleef wel nog het hele jaar fucking verliefd op hem en het was de eerste keer dat ik verliefd was. Echt leuk is het dan niet...
    En het jaar erna had ik een andere klas, maar wouden ze het me weer flikken! Alleen ben ik er toen niet meer ingetrapt natuurlijk. (mede doordat ik die kerel niet zag zitten, en die ook niet z'n lach kon inhouden toen ze het me probeerden wijsmaken)
    Ik heb echt genoeg van liefde en ik heb het nog niet eens ooit gehad!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik geloof ook niet in ware liefde.
    Uiteindelijk gaat het over. Het gaat uit. Of de ene overleid... En uiteindelijk zit je altijd met een kutgevoel...

    Ik hoop nooit iemand te vinden die ik écht leuk vind, en die mij ook leuk vind. Want achteraf zal ik weten wat ik had, en dan niet meer heb.
    En dan ben je pas echt ongelukkig.
    Verliefd zijn vind ik sowieso al erg deprimerend...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Maunier schreef:
    Een leven zonder liefde lijkt mij iedergeval ondraaglijk.
    Reden genoeg lijkt mij.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Dat is nu net het probleem bij mij. De eerste keer dat m'n klas (sinds het middelbaar ben ik àltijd het zwarte schaap in de klas) me wijsmaakte dat een jongen uit de klas verliefd op me was, werd ik verliefd op hem, ookal had ik snel door dat ze me gefopt hadden. Ik bleef wel nog het hele jaar fucking verliefd op hem en het was de eerste keer dat ik verliefd was. Echt leuk is het dan niet...
    En het jaar erna had ik een andere klas, maar wouden ze het me weer flikken! Alleen ben ik er toen niet meer ingetrapt natuurlijk. (mede doordat ik die kerel niet zag zitten, en die ook niet z'n lach kon inhouden toen ze het me probeerden wijsmaken)
    Ik heb echt genoeg van liefde en ik heb het nog niet eens ooit gehad!

    Dat is inderdaad zwaar kloten dat ze dat deden! Ik begrijp dat je dan zo wantrouwig bent. Maar zweer de liefde nog niet af. Je bent nog jong en wie weet wie je ooit tegen komt. meestal komt het uit een totaal onverwachtte hoek. Ik weet dat je het misschien niet gelooft maar er zal echt wel iemand op deze wereld rondlopen die jou het einde vind. Ja het klink als dat standaard gezeur als ik het zo over lees. Je moet gewoon nog wat vertrouwen krijgen in de liefde. Ik net zo goed hoor. Maar wacht maar af, der zal ooit wel eens iemand zijn die bewijst dat hij veel om je geeft. En liefde heeft ook tijd nodig om te groeien hea. Dusz niet meteen je hoofd laten hangen als je iemand leuk vind en die gene jou niet, dat kan zo omslaan ;)


    She said: I gotta find out for myself

    AvrilTomxMii schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad zwaar kloten dat ze dat deden! Ik begrijp dat je dan zo wantrouwig bent. Maar zweer de liefde nog niet af. Je bent nog jong en wie weet wie je ooit tegen komt. meestal komt het uit een totaal onverwachtte hoek. Ik weet dat je het misschien niet gelooft maar er zal echt wel iemand op deze wereld rondlopen die jou het einde vind. Ja het klink als dat standaard gezeur als ik het zo over lees. Je moet gewoon nog wat vertrouwen krijgen in de liefde. Ik net zo goed hoor. Maar wacht maar af, der zal ooit wel eens iemand zijn die bewijst dat hij veel om je geeft. En liefde heeft ook tijd nodig om te groeien hea. Dusz niet meteen je hoofd laten hangen als je iemand leuk vind en die gene jou niet, dat kan zo omslaan ;)



    Kijk, dat is nu het verschil.
    Jij voelt je net zoals mij, zeg je. Maar jij hebt tenminste nog hoop. Ik écht niet meer. Ik vind het allemaal maar verloren moeite.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ieder mens heeft liefde nodig, het maakt ze sterk en zwak... Het heeft macht over ons... Ik heb er een stuk over geschreven op www.pizzadoos.come2me.nl :P


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Als er geen liefde zou zijn, zou er alleen maar haat zijn ;)

    Ik vind liefde wel belangrijk, al heb ik er nog zulke slechte ervaringen mee. Ik vind dat je iemand nodig hebt die er altijd voor je is. Waar je tegen aan kan kruipen en gewoon van kan houden en allemaal lieve dingen kan zeggen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hingucker schreef:
    (...)


    Kijk, dat is nu het verschil.
    Jij voelt je net zoals mij, zeg je. Maar jij hebt tenminste nog hoop. Ik écht niet meer. Ik vind het allemaal maar verloren moeite.

    Geloof me, ik weet precies hoe je je voelt. en het klink misschien of ik ook nog hoop heb maar dat heb ik alleen voor anderen


    She said: I gotta find out for myself

    Liefde is een drug! Pas op dat jij ook eraan verslaafd raakt als je geliefde weg is dan doet het toch pijn en verdriet net als je drugs weg van je neemt het maakt je blij en je wilt steeds meer...daarom is de hele wereld bijna vol met Liefde drugs verslaafden Pas op ANDERS word jij er ook een!!


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Er zou een zwart kader met een waarschuwingstekst op de liefde moeten staan: ‘Pas op. Sterk verslavend. Het gebruik van dit product kan mensen in je omgeving schaden.’

    x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik snap je, zo denk ik ook. Liefde is toch nooit "forever" maar iedereen ervaart het wel anders... Maar tot je verliefd wordt, dan word het interessant en leuk..

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 20:07 ]


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Ik snap er ook niks van. Ik ben nog nooit verlieft geweest en liefde heeft mij tot nu toe altijd pijn gedaan. Wat moet je er mee?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik denk dat als je échte liefde vindt dat het perfect is. Maar mensen proberen zo hopeloos naar die échte liefde te zoeken, dat ze te vaak worden teleurgesteld.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 20:50 ]

    EA schreef:
    Waar moeten ze het anders over hebben?
    Liefde maakt alles interessanter. De reden weet ik ook niet waarom (cat)


    Hope goes lost but never dies.