• Overal is het!
    In liedjes, in reclame, films, alles!

    Maar waarom is het nu zo belangrijk?
    Ik heb er voor 90 procent alleen maar slechte ervaringen mee of helemaal geen.
    Ohja, ik vind liefde dus echt niet mooi. Het is allemaal iets wat niet haalbaar is in mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 19:16 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Omdat het makkelijk is en mensen zich laten mee trekken in dierlijke driften die niet eens meer menseigen zijn. Wat de meeste mensen ervaren als liefdevolle seks en liefde, dat is het dus totaal niet. Die mensen slaan totaal de plank mis :'D.

    Maar ik zou zeggen, laat iedereen het lekker ervaren zoals ze willen. Daar hebben ze uiteindelijk alleen zichzelf mee als ze er niet op een fatsoenlijke manier mee om gaan.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb goede en slechte ervaringen met liefde gehad. Nu heb ik al bijna 11 maanden een vriend, en vind liefde nu gewoon geweldig.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Omdat die kuthormonen een mens niet met rust willen laten.
    + omdat de vrije liefdesmentaliteit hier het mensen opdringt. Dat heb ik zo ervaren omdat ik een ander land heb opgezocht waar ze er totaal anders mee omgaan.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 9:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    het enige wat ik te zeggen heb is dat ik met je meeleef...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zonder liefde, had ik nooit liefde van mijn ouders gekregen. Zonder liefde had ik nooit de vrienden gekend waarmee ik nu om ga. Zonder liefde had ik nooit mijn vriend ontmoet.
    Liefde is er in duizenden vormen, miljoenen belevenissen. En biljoenen mensen beleven liefde allemaal anders.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 11:33 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nirvana schreef:
    Iedereen ervaart het anders.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    KirstenSnaps schreef:
    Omdat het makkelijk is en mensen zich laten mee trekken in dierlijke driften die niet eens meer menseigen zijn. Wat de meeste mensen ervaren als liefdevolle seks en liefde, dat is het dus totaal niet. Die mensen slaan totaal de plank mis :'D.

    Maar ik zou zeggen, laat iedereen het lekker ervaren zoals ze willen. Daar hebben ze uiteindelijk alleen zichzelf mee als ze er niet op een fatsoenlijke manier mee om gaan.


    Ik kon het niet beter verwoorden. _O_


    If we had not a soul, music would have created it.

    Liefde kun je in allerlei opzichten vinden. Niet alleen met een vriend/vriendin...
    Mensen zoeken altijd naar geluk en van liefde kun je gelukkig worden.
    Ik hou ook niet van liefdesliedjes enzo hoor..


    Je moet worden wie je bent.

    het is iets dat iets in je los hoort te maken, maar hoe en wat..geen idee, ik hoef in ieder geval er niks meer mee te maken, bedrog en abuse flikkers dat het waren


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Ben 't niet met jou eens.

    Vengeance schreef:
    (...)

    Voor jou niet, voor mij wel.

    Mijn vriend woont namelijk 24.000 kilometer van mij vandaan, in Nieuw Zeeland. Hij is oorspronkelijk in Rusland geboren [Siberië].Wij hebben elkaar leren kennen via internet en zijn verliefd op elkaar geworden, waardoor we ondertussen al 2,5 jaar samen zijn. En echt, maar dan ook écht van elkaar houden.
    En já, we hebben elkaar echt ontmoet en er is geen twijfel voor ons, at all.
    Wij gaan tot het uiterste voor elkaar, whatever it takes.

    Dat vond ik zo mooi om te lezen. Ö


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Op dit moment ben ik het helemaal met je eens.
    Het maakt me momenteel alleen maar van streek.

    Hagelslag schreef:
    Omdat ik zonder liefde mijn lieve vriendje niet zou hebben en me zo gelukkig zou voelen :9~
    Duh.

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Dat vond ik zo mooi om te lezen. Ö

    Ik vind het eerder een beetje onmogelijk mja :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    'Mensen hebben liefde nodig om te leven. Je ouders geven je ook liefde namelijk. En je vrienden ook. Maar allemaal op een andere manier. Zonder liefde zou het leven nogal somber zijn.


    Travel far enough, you'll meet yourself