• Haii,,
    Oké, de JB's hebben dus sins deze week een eigen tv-serie op JETIX (NL)... Ze laten dan hun tour zien, maar nu vraag ik me dus af... WAAR BLIJFT DIE VAN TH! x'D
    Dus, wat vinden jullie hier van?! Ik vind de JB's zoiezo al niet zo goed, maar hun krijgen weer een eigen serie! Tuzull, niet leuk :',(
    xxx Anouk (LL')


    Tears are crashing out of my eyes

    Tsja,
    wat wil je als je met hannah montanna tourt. (puh)(puh)


    AAP

    Ze hebben toch TH tv ?
    Vind ik al genoeg :D


    One man's fun is another's hell.

    ik heb een haat aan die jb's (srry voor de fans -.-)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    TH maakt dan ook geen domme reclamespotjes voor snoepjes in een fles die de vorm heeft van een papfles :')
    Ofzoiets .


    One man's fun is another's hell.

    Inderdaad, ze hebben al TOKIO HOTEL TV. En ik zou het juist belachelijk vinden als ze zoiets hadden, op Jetix nog wel. OMG. Hoe eng. Ik heb geen haat aan JB, ik bedoel, waarom zou je?
    Maar dat gedoe met JB, als TH dat ook had. Dat maakt Tokio Hotel veel te commercieel. Ik vind de fans die om hun uiterlijk 'fan' zijn al belachelijk, straks krijg je ook nog fans omdat hun show zo goed is.x3 Is het ook, ik bedoel Tokio Hotel TV, maar om dat op Jetix ofzo uit te zenden vind ik wel absurd =,=' Ze konden vast alleen Jetix ofzo krijgen.


    ok

    ^^

    Ik vindt het kinderachtig XD

    Sorry, maar je kan al met TH mee kijken op Tokio Hotel TV ^^

    Dus.. eigenlijk zijn die JB's gewoon een stelletje na-apers xD

    haha, boeiend ^^

    Tsja,
    wat wil je als je met hannah montanna tourt. (puh)(puh)


    HAHAHAHAH XD

    ik haat jb!!!:@


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    idd jullie hebben gelijk, straks krijg je vna die peuters die 'Biel de leeuw' leuk vinden -.- Je meot maar eens goed kijken bij die reclame daar van, allemaal kei jonge en kleine fans! x'D En hoe ze zich kleden, als een stel jongens uit de jaren 50! Niks tegen de fans, jullie mogen lekker fan blijven! :D
    TH tv is genoeg, anders worden we veel te commercieel!


    Tears are crashing out of my eyes

    Wat is er hier nou weer erg aan? O_o
    TH Tv Is al een hele uitvinding! En nu nog zeuren? Ik zie het al voor me: 'Niek Jeunas.' Ben juist blij dat het niet van TH is. Ik zie het al voor me: 'Billen Koelkast.'
    Dan zou ik me echt schamen. x|


    Maak er niet zo'n punt van. O_o [/mening]


    -

    je hebt toch eigelijk al een 'soort van' serie
    tokio hotel tv

    Groot gelijk.Waarom nog een tv serie maken als je ze al op de computer kunt zien ?


    The soul needs autumn.

    je hebt toch eigelijk al een 'soort van' serie
    tokio hotel tv

    Groot gelijk.Waarom nog een tv serie maken als je ze al op de computer kunt zien ?


    The soul needs autumn.

    TokioHotel heeft een Eigen ''RealitySoap'' Hoor, ik Amerika ^^

    Tokio Hotel Tv, wat op youtube verschijnt, remember?


    In your Shadow i can Shine

    Er bestaat fucking TH-TV op youtube, kun je daar niet mee leven ofzo? ¬¬


    I want my bloody cheese now!^^

    Tokio Hotel TV vindk al goedd ^^ JB, kome die ni uit Amerika, jaah wrschijnlijk wél, enjaah, als TH nu ook uit Amerika kwam hadde ze al lang 3 films, 2 series, en 10 albums gemaakt znnj ^^


    007