• Ja dat vraag ik me af, ik zat een beetje dat topic door te lezen met wat voor make-up iedereen gebruikte en best veel mensen hier gebruiken helemaal geen make-up. En ik vroeg me af waarom. (cat)

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik draag wel makeup.(krul)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 20:26 ]

    Ik blijf liever wat langer liggen en omdat ik het niet vaak doe kan ik ook niet zo goed overweg met make-up :'D. En dat zorgt er weer voor dat ik het niet zo vaak op doe (cat)

    Omdat ik er te lui voor ben, en ik ben bang voor de reacties :$

    Hmm, ik ook. Misschien omdat ze denken dat het slecht is voor je huid (is het ook), of geen zin hebben in het gedoe of het niet nodig vinden? Je ne sais pas.


    It's time to be happy again.

    Make-up is stom en maakt je vaak (niet altijd/iedereen -.-) lelijker.


    I live for the applause, you will die for it.

    OHMYBOOBOO schreef:
    Omdat ik er te lui voor ben, en ik ben bang voor de reacties :$


    Dan zou ik écht een keer een klein beetje make-up proberen. Een klein likje mascara maakt je ogen al direct zoveel mooier en groter en dan denk ik niet dat mensen negatief gaan doen! En anders krijgen ze klappen. (cat)


    It's time to be happy again.

    Mijn moeder en zus zijn ook geen Barbiepoppen, dus dat is reden één dat ik geen make-up draag. Reden twee is dat hier ook geen make-up in huis is en reden drie is dat ik daar veel te lui voor ben. Ik zou er zot van worden om altijd die make-up weer op en af te moeten doen. :'D

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 20:29 ]


    Let the Night embrace you

    Kikkeli schreef:
    Make-up is stom en maakt je vaak (niet altijd/iedereen -.-) lelijker.

    Gelukkig maakt het mij mooier. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kikkeli schreef:
    Make-up is stom en maakt je vaak (niet altijd/iedereen -.-) lelijker.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het is vrij duur -als je goede make-up wilt. (krul)
    Ik gebruik het zelf wel. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik verdraag dat niet. D: Ik probeerde laatst foundation en ik voelde me alsof ik in een hoekje werd geduwd en adem te kort kwam. Hetzelfde met lippenstift. Dan wil ik het na één minuut afvegen. En toen ik klein was deed ik eens oogschaduw op en kreeg ik ontsteking om mijn oog, en toen durfde ik het niet meer. fml. :'D Voor de rest ben ik nog best jong.


    All this dampness is damp.

    Nightingale schreef:
    Hmm, ik ook. Misschien omdat ze denken dat het slecht is voor je huid (is het ook), of geen zin hebben in het gedoe of het niet nodig vinden? Je ne sais pas.

    Na als je het er altijd goed afhaalt valt het wel mee en er zijn ook wel foundations die je poriën niet verstoppen enzo. Als je er geen zin in hebt snap ik het wel maar een beetje mascara kan al veel verschil maken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Voiceless schreef:
    Het is vrij duur -als je goede make-up wilt. (krul)
    Ik gebruik het zelf wel. (:

    Klopt, maar ik koop het altijd op vakantie en daar is het zeker 4 euro goedkoper dan hier. Dus ik heb vet veel dure merken. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik draag gewoon make-up en ga niet vaak zonder de deur uit.
    Zonder make-up is lijk mijn hofd enrom dik, en lijk ik meteen een stuk jonger dan dat ik ben.
    ook vind ik mijn ogen veel mooier uitkomen met make-up.
    en mensne hier zegen wel dat het teveel tijd kost. maar ik doe er 's ochten nog geen kwartier over., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het past gewoon niet bij mij :') En om diezelfde reden als Sem.


    "I shut my eyes in order to see.'