• Ja dat vraag ik me af, ik zat een beetje dat topic door te lezen met wat voor make-up iedereen gebruikte en best veel mensen hier gebruiken helemaal geen make-up. En ik vroeg me af waarom. (cat)

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Akuma schreef:
    Mijn moeder en zus zijn ook geen Barbiepoppen, dus dat is reden één dat ik geen make-up draag. Reden twee is dat hier ook geen make-up in huis is en reden drie is dat ik daar veel te lui voor ben. Ik zou er zot van worden om altijd die make-up weer op en af te moeten doen. :'D

    Lol, maakt make-up dragen je een barbiepop? That's plain bull to me :']
    ON: Ik draag het wanneer ik er zin in heb eigenlijk. Probleem is, ik moet het er ook weer afhalen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ten eerste blijf ik liever langer in mijn bed liggen dan vroeg op te moeten staan om wat make-up.
    Ten tweede ben ik 's avonds altijd doodop waardoor ik waarschijnlijk zou vergeten om mijn make-up er af te halen.
    Ten derde heb ik geen idee hoe je make-up echt goed moet aanbrengen. En
    ten vierde heb ik een hekel aan oogpotloden omdat er ooit een wijf de punt ervan in mijn oog had geduwt toen ze het wou opdoen voor een dansoptreden!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    euhm... Ik 13 ben en niet sta met make-up =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind mezelf mooier zonder en wil er geen tijd aan verspillen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik doe 1 minuutje of misschien ietsje langer over make-up op doen, maarja ik doe ook alleen eyeliner op.
    Maar als je make-up op doet lijk je ook niet meteen een barbie pop ofzo... Behalve als je je hele gezicht vol smeert


    There are several things that I have been doing wrong.

    Omdat ik wil dat mensen me zien hoe ik ben, en dat kan niet als ik van alles en nog wat op mijn gezicht smeer.

    Kijk, ik gebruik heus wel lipgloss enzo, en cremes om geen pukkels te krijgen, maar daar blijft het ook bij.
    Ik wil zo natuurlijk mogelijk blijven(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hm ik heb er niet echt een reden voor ;x

    Ik draag wel make-up. _O_


    Smiling but close to tears.

    Omdat ik onzeker ben :X
    Dan denkt ge mss dan draagt ge toch make-up, maar ja, ook vind ik van men eigen da ik er ni mee sta, en wanneer moet ik het opdoen :S en das toch duur, en ge moet het ook mooi op kunnen doen :X


    Stop wishing, Start doing..

    OHMYSE7EN schreef:
    (...)
    jha ik draag Foundation, oogpotlood, eyeliner en mascara en lipgloss.,
    ja maar als je het nooit probeert word je er nooit handig in nee (cat)

    Haha jaa klopt :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De meeste mensen van mijn jaar doen het nog niet.
    Ja, wel een paar, maar zo alleen die typische meisjes waar ik gewoon niets mee te maken heb.


    effort never betrays you

    Treasures schreef:
    als je mij ziet rondlopen zonder makeup dan denk je; OH MY GOD WAT IS DAT MONSTER.

    Ik heb echt een hele on-egale huid.. Dus dan heb ik liever een beetje concealer en poeder op ofzo.

    Jaa heb ik ook. Zonder make-up lijk ik wel een wrak. Ik heb hoe lang ik ook slaap altijd last van wallen onder mijn ogen en ik heb vaak wat rodere plekjes in mijn gezicht maar het word minder :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gewoon meestal geen zin in :'D
    En ik vind mijn gezicht zo ook wel goed :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Lol, maakt make-up dragen je een barbiepop? That's plain bull to me :']
    ON: Ik draag het wanneer ik er zin in heb eigenlijk. Probleem is, ik moet het er ook weer afhalen.

    Hier ben ik het mee eens. Ik hoor altijd van heel veel mensen die geen make-up dragen: jaa als je make-up draagt ben je een barbiepop. Of vinden ze je een huppelkutje. Maar dat vind ik niet.
    En het eraf halen is kut ja. Ik moet mezelf ook altijd dwingen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omdat ik make-up vooral beschouw voor je rimpels en verouderings-verschijnselen te verdoezelen. Zolang je huid nog strak is en gewoon mooi, is het helemaal niet noodzakelijk om make-up te dragen.
    Alleen wordt 90 procent van de jongeren gestuurd door de maatschappij en doen ze make-up op omdat hun omgeving dat ook doet.
    Maar ze beseffen niet dat ze zonder ook gewoon mooi zijn.
    En die overige 10 procent die denkt als mij, wordt dan aangezien als wereldvreemd en 'niet mee met de tijd en trends'. Stierenstront is dat.
    Ik weet mezef tenminste nog te waarderen en laat me zo weinig mogelijk beïnvloeden door deze alsmaar ziekelijkere maatschappij. Ik ben tenminste niet blind. Niet voor te zien hoe de maatschappij marionetten wil maken van de mens.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 21:28 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.