• Ja dat vraag ik me af, ik zat een beetje dat topic door te lezen met wat voor make-up iedereen gebruikte en best veel mensen hier gebruiken helemaal geen make-up. En ik vroeg me af waarom. (cat)

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Thingies schreef:
    Ik ben mijn zus haar levensgrote barbiepop (krul)
    En wat doen veel mensen hier overdreven over het dragen van make-up. Pfft...
    Ik vind het juist leuk om mezelf op te maken en ik ben nu toch gewend om vroeg op te staan.

    Idd, ik snap dat als je rode lipstick, zwarte oogschaduw en #03 foundation neemt als jij #01 bent dat je dan als een barbie eruit ziet. Maar komop zeg er zijn ook mensen die mooi hun make-up doen en er geweldig uitzien.
    En dat we het dragen omdat we onzeker zijn etc is ook niet waar. Mensen dragen het omdat ze het mooi vinden.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 23:00 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik draag mascara en oogpotlood


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik weet niet,, ik ben vrij jong voor make-up (volgens iedereen dan) dus met meer dan mascara heel soms eyeliner en liploss zie je me niet lopen en meestal heb ik alleen maar mascara op of helemaal niets. Ik doe veel liever iets met mijn kleren of ik sta liever een half uur voor de spiegel voor mijn haar dan een half uur besteden aan make-up.

    Make-up is niet noodzakkelijk maar als je er aan begint kun je er niet meer zonder. Ik ken iemand die pas 12 is en altijd te veel mascara en eyeliner op heeft als ze het een dag vergeet ziet ze er niet uit! Ik hbe dta dus niet omdat ik toch niet vaak make-up draag:P


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Te lui, ik heb er geen geduld voor. En 's avonds zie ik het nooit zitten om al die brol er nog af te vegen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)
    Idd, ik snap dat als je rode lipstick, zwarte oogschaduw en #03 foundation neemt als jij #01 bent dat je dan als een barbie eruit ziet. Maar komop zeg er zijn ook mensen die mooi hun make-up doen en er geweldig uitzien.
    En dat we het dragen omdat we onzeker zijn etc is ook niet waar. Mensen dragen het omdat ze het mooi vinden.
    Correctie: ik draag het wél omdat ik me anders onzeker voel. Geirriteerde, rode huid he..


    it's so empty living behind these castle walls

    Omdat ik zonder ook gewoon een onwijs lekker wijf ben. /arro.:Y)
    En ik heb er meestal gewoon geen zin in.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 0:33 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    Omdat ik zonder ook gewoon een onwijs lekker wijf ben. /arro.:Y)
    En ik heb er meestal gewoon geen zin in.


    ben je ook :$
    ow en ik doe geen make up omdat ik een jongeman ben :')


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    ben je ook :$
    ow en ik doe geen make up omdat ik een jongeman ben :')


    Lol. 8D
    Thanks Kev! ^^


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik vind dat mensen mij moeten kennen zonder make up. Want ik heb bijvoorbeeld een meisje in mijn klas dat altijd heel erg veel make up op heeft. Vorig schooljaar kwam ze op een dag zonder make up naar school en ik schrok me echt kapot o.o
    En ik heb 's ochtends toch geen tijd om me te gaan optutten.
    Én ik zie er toch niet veel knapper uit als ik wél make-up op heb. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 1:08 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Waarom denkt iedereen dat als iemand make-up op doet, het gelijk een barbiepop met meters dikke make-up is? (cat)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Toevoeging op m'n eerdere commentaren:
    Ik ben wat dat betreft ook gewoon echt een wijf, ik vind het heerlijk om eens lekker te tutten, nagels te doen, enz. Is één van de manieren om creatief bezig te zijn.

    Horchata schreef:
    Waarom denkt iedereen dat als iemand make-up op doet, het gelijk een barbiepop met meters dikke make-up is? (cat)

    @Horchata, dat is zeker waar! Make-up is niet alleen maar dikke plamuurlagen. Het kan ook licht zijn en er natuurlijk uitzien. Er is niets mis mee om geen make-up te dragen en er is niks mis mee om wel make-up te dragen. Het kan je 'natural features' benadrukken.
    Je hoeft natuurlijk niet alle dagen van de week make-up te dragen. Het is maar net wat je zelf het fijnst vind.


    FML

    Waarom dragen andere wel make-up? Ik bedoel, het kost alleen maar geld en je hebt er (toch een beetje) werk mee. Al is het bij sommige wel nodig, maar bij mij -tot nu toe- niet, dus ik zou niet weten waarom ik make-up zou dragen.


    Some people make the world special just by being in it

    Luiheid, en vaak geen geld om het te kopen. Ik ben eigenlijk heel vaak blut. (krul)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik draag het wel, dus ja :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sommige mensen die make-up dragen zijn mooier zonder, en mensen die geen make-up dragen die hun gezicht komt beter uit met. (krul)
    Haha, maar ik draag het wel, omdat het een soort van verplicht is in de richting die ik volg en omdat ik het leuk vind. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson