• Ja dat vraag ik me af, ik zat een beetje dat topic door te lezen met wat voor make-up iedereen gebruikte en best veel mensen hier gebruiken helemaal geen make-up. En ik vroeg me af waarom. (cat)

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nightingale schreef:
    (...)

    Dan zou ik écht een keer een klein beetje make-up proberen. Een klein likje mascara maakt je ogen al direct zoveel mooier en groter en dan denk ik niet dat mensen negatief gaan doen! En anders krijgen ze klappen. (cat)

    Hier ben ik het mee eens. _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geen idee. Ben er niet echt een fan van. ;)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    OHMYSE7EN schreef:
    ik draag gewoon make-up en ga niet vaak zonder de deur uit.
    Zonder make-up is lijk mijn hofd enrom dik, en lijk ik meteen een stuk jonger dan dat ik ben.
    ook vind ik mijn ogen veel mooier uitkomen met make-up.
    en mensne hier zegen wel dat het teveel tijd kost. maar ik doe er 's ochten nog geen kwartier over., ;x

    Klopt ik doe er ook nog geen kwartier over en ik draag foundation, mascara en lipgloss en alles gaat heel snel. Maar waarschijnlijk zijn die mensen er niet zo handig in of hebben ze het nog nooit geprobeerd. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik gebruik altijd make-up hooor (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Omdat ik het eerst niet mocht van mijn ouders, en het nu zelf niet wil omdat ik dat irritant vind zitten en het gewoon niet nodig vind.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Mascara en lipgloss is make-up voor mij. Maar tja, ik ben te lui, ik weet het niet.


    we've only said goodbye with words

    Omdat ik het nep vind.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hhmmm
    Gewoon geen zin in Xd
    Want bij mij zeggen ze altijd dat ik het juist moet doen, omdat ik echt enorm lange wimpers heb...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik draag alleen mascara en een dun lijntje oogpotlood.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Omdat foundattion en al die crap veel te moeilijk zijn om echt flawless aan te brengen en het niet bij mij staat.
    Mascara, oogschaduw en lippenstift doe ik wel aan (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Als ik make-up loos ben -dus zonder mascara- dan lijkt het net alsof ik 3 s. geleden mijn bed uit ben gekomen, maakt niet uit dat het al middag is ofzo :')
    dus als ik ergens heen ga; draag ik sws mascara. en heel soms eyeliner/oogpotlood, en meestal soort foundation om puistjes te 'wegwerken' x'D

    NYC schreef:
    (...)
    Klopt ik doe er ook nog geen kwartier over en ik draag foundation, mascara en lipgloss en alles gaat heel snel. Maar waarschijnlijk zijn die mensen er niet zo handig in of hebben ze het nog nooit geprobeerd. (krul)

    jha ik draag Foundation, oogpotlood, eyeliner en mascara en lipgloss.,
    ja maar als je het nooit probeert word je er nooit handig in nee (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik draag wel make-up.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Kikkeli schreef:
    Make-up is stom en maakt je vaak (niet altijd/iedereen -.-) lelijker.

    als je mij ziet rondlopen zonder makeup dan denk je; OH MY GOD WAT IS DAT MONSTER.

    Ik heb echt een hele on-egale huid.. Dus dan heb ik liever een beetje concealer en poeder op ofzo.


    http://ciinderella-.tumblr.com/