• Ja dat vraag ik me af, ik zat een beetje dat topic door te lezen met wat voor make-up iedereen gebruikte en best veel mensen hier gebruiken helemaal geen make-up. En ik vroeg me af waarom. (cat)

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hingucker schreef:
    Omdat ik make-up vooral beschouw voor je rimpels en verouderings-verschijnselen te verdoezelen. Zolang je huid nog strak is en gewoon mooi, is het helemaal niet noodzakelijk om make-up te dragen.
    Alleen wordt 90 procent van de jongeren gestuurd door de maatschappij en doen ze make-up op omdat hun omgeving dat ook doet.
    Maar ze beseffen niet dat ze zonder ook gewoon mooi zijn.
    En die overige 10 procent die denkt als mij, wordt dan aangezien als wereldvreemd en 'niet mee met de tijd en trends'. Stierenstront is dat.
    Ik weet mezef tenminste nog te waarderen en laat me zo weinig mogelijk beïnvloeden door deze alsmaar ziekelijkere maatschappij. Ik ben tenminste niet blind. Niet voor te zien hoe de maatschappij marionetten wil maken van de mens.

    Oftewel ik ben een kontenlikker? Omdat ik make-up draag en jij bent dat niet omdat je het niet draagt? Ik ben van mening dat je gewoon kiest of je het draagt of niet en het heeft niets met je omgeving te maken en met wat voor persoon je bent en of jejezelf niet waardeert ofzo. En make-up is ook om puistjes weg te werken en naja ik vind dat je van make-up mooier word. Maarja niet iedereen denkt zo en niet iedereen hoeft ze te denken maar ik vind niet dat mensen die make-up dragen een stelletje kontenlikkers zijn, omdat het in jouw ogen zo is dat ze make-up dragen omdat hun omgeving dat doet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Denk omdat er veel jonge meiden hier zitten. En omdat anderen gewoon happy zijn zonder allerlei prut op hun gezicht. (: Of dat ze het teveel gedoe vinden.
    Ik heb altijd standaard mascara op, anders voel ik me naakt. Maakt me ogen nét dat beetje sprekender en dan zie ik er wakkerder uit (:


    FML

    Omdat ik het niet nodig vind. :')


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    xChanelx schreef:
    Ik draag wel makeup.(krul)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    NYC schreef:
    (...)
    Oftewel ik ben een kontenlikker? Omdat ik make-up draag en jij bent dat niet omdat je het niet draagt? Ik ben van mening dat je gewoon kiest of je het draagt of niet en het heeft niets met je omgeving te maken en met wat voor persoon je bent en of je jezelf niet waardeert ofzo. En make-up is ook om puistjes weg te werken en naja ik vind dat je van make-up mooier word. Maarja niet iedereen denkt zo en niet iedereen hoeft ze te denken maar ik vind niet dat mensen die make-up dragen een stelletje kontenlikkers zijn, omdat het in jouw ogen zo is dat ze make-up dragen omdat hun omgeving dat doet.


    Ben het helemaal met je eens, NYC. Iedereen moet zelf weten of ie make-up draagt of niet. Dat heeft dan helemaal niks te maken met de maatschappij die hen het 'opdringt'.


    FML

    Ik draag geen makeup omdat ik vind dat mensen mij moeten accepteren hoe ik ben en niet of ik wel of geen makeup draag, snapje?


    Let us die young or let us live forever.

    Puur natuur vind ik het mooiste ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik draag het wel, zonder ga ik de deur niet uit. x]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    I use it, maar ik vind sommigen er niet mee staan ;x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik draag juist veel make-up, maar wel nude. Ik snap het een beetje waarom mensen het niet dragen en ik draag ook geen make-up in het weekend etc.


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik draag alleen mascara.

    Maar ik bedoel, waarom zou jezelf helemaal onder gaan smeren? Nouja, ik voel me er zelf gewoon niet lekker bij om zo helemaal onder de make up te zitten. x'D.


    Alleen maar tranen van geluk

    Lefevre schreef:
    Ik draag het wel, zonder ga ik de deur niet uit. x]


    eeuhhj, dat heb ik ook $ Thuis waar niemand me kan zien, best geen make up, maar zodra ik maar even 5 minuutjes naar de winkel moet ofzo..


    Alleen maar tranen van geluk

    hmmm
    ik weet niet
    het enige wat ik draag is een ieniemienie beetje mascara, ik vind dat het al snel te donker is bij mij.

    dikke make-up is niet mooi


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik ben mijn zus haar levensgrote barbiepop (krul)
    En wat doen veel mensen hier overdreven over het dragen van make-up. Pfft...
    Ik vind het juist leuk om mezelf op te maken en ik ben nu toch gewend om vroeg op te staan.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Ik ben mijn zus haar levensgrote barbiepop (krul)
    En wat doen veel mensen hier overdreven over het dragen van make-up. Pfft...
    Ik vind het juist leuk om mezelf op te maken en ik ben nu toch gewend om vroeg op te staan.

    vond ik ook al (cat)