• Heey wie rookt er?
    En/Of wat vinden julie van roken
    Ik zelf rook niet ik vind het vies en stiken
    Ik geef eerlijk toe heb het wel een keer geprobeerd maar vind het echt smerig en ben er dus ook nooit aan begonnen
    Nou geef je mening zal ik zeggen van wat julie er van vinden ;)


    You can't touch music but music touch you

    (...)

    Ik denk dat ik later mijn ouders ga teleurstelle xD

    hoezo?

    (...)
    hoezo?


    ze zoude zwaar teleurgesteld zijn als ik zou roken en ik denk eerlijk gezegd dat ik het niet ga kunne late :$

    (...)
    Maar wete hoe da komt..tis ni omda ik het ga zegge omda ik het zelf doe..maar da is gewoon om te voorkome da ge er verslaafd aan ga graken ^^

    Ja dat hoor ik wel vaker ja en daar heb je ook wel gelijk in ;)


    You can't touch music but music touch you

    (...)

    ze zoude zwaar teleurgesteld zijn als ik zou roken en ik denk eerlijk gezegd dat ik het niet ga kunne late :$

    ahzo :] ik weet het ni of ze het bij mij wete..ze hebbe mij al aan de waterpijp gezien en da is ongeveer het zelfde,dus zulle ze ook wel wete da ik rook zeker Oo

    (...)
    Ja dat hoor ik wel vaker ja en daar heb je ook wel gelijk in ;)

    het is ook zo xD

    (...)
    ahzo :] ik weet het ni of ze het bij mij wete..ze hebbe mij al aan de waterpijp gezien en da is ongeveer het zelfde,dus zulle ze ook wel wete da ik rook zeker Oo


    een waterpijp xD nog nooit gedaan

    (...)

    een waterpijp xD nog nooit gedaan

    best wel leuk ze ;] is trouwens gezonder.maar boeiie XD

    (...)
    best wel leuk ze ;] is trouwens gezonder.maar boeiie XD


    ik ga er morge gelijk één kope xD

    tja nou moet ik bekennen ik rook ook, nja eerst heel veel nu eigelek alleen heel af en toe...
    alleen mag mijn ma daar niet achter komen !! alhoewel ik het gevoel heb dat ze het al weet x3 mja moeders weten alles heel iritant...
    maar als ze er zegmaar achter kwam en ze het tegen me zou zeggen zegmaar dan denk ik dat ze het me niet gaat verbieden wat ze rookt zelf ook maar ik dnenk dat ze wel boos word dat ik het niet heb vertelt...


    A Noble was Born in Chaos

    tja nou moet ik bekennen ik rook ook, nja eerst heel veel nu eigelek alleen heel af en toe...
    alleen mag mijn ma daar niet achter komen !! alhoewel ik het gevoel heb dat ze het al weet x3 mja moeders weten alles heel iritant...
    maar als ze er zegmaar achter kwam en ze het tegen me zou zeggen zegmaar dan denk ik dat ze het me niet gaat verbieden wat ze rookt zelf ook maar ik dnenk dat ze wel boos word dat ik het niet heb vertelt...

    Jha mijn ouders roken ook allebij.Maar ik weet ni hoe zij gaan reagere dat ze er achter komen.kan zijn da ze het zelf al weten omdat ik dus ni lang gelede een party heb gehoude bij mij thuis,en ik was aan het roken en ze hebben mij ook aan die waterpijp zien zitte.maar sowat..ik denk ni da u mama boos ga worde ze omda ge het ni verteld [oke ja ik ken u moeder ni xD] gvd hier ben ik weer me heel mijn uitleg he -_- ik heb u nog ni genoeg in een pb lastig gevalle :')

    zijn er nog meer mensen die hier iets over kwijt willen??


    You can't touch music but music touch you

    (...)
    Jha mijn ouders roken ook allebij.Maar ik weet ni hoe zij gaan reagere dat ze er achter komen.kan zijn da ze het zelf al weten omdat ik dus ni lang gelede een party heb gehoude bij mij thuis,en ik was aan het roken en ze hebben mij ook aan die waterpijp zien zitte.maar sowat..ik denk ni da u mama boos ga worde ze omda ge het ni verteld [oke ja ik ken u moeder ni xD] gvd hier ben ik weer me heel mijn uitleg he -_- ik heb u nog ni genoeg in een pb lastig gevalle :')


    uhm ja x3 ik vin dat ge gewoon zelf moet kunnen weten wat ge doet of niet ik vin roken noog niet zo erg als ge ziet hoeveel mensen blowen.. geef me dan maar ene gewoone sigaret.. das dan nog iet eens zo heel erg vin ik... maar ik had wel geluk dat mijn moeder het niet rook want ik rookte presies hetzelfde als zij anders zou ze het ruiken mja...
    ge kent mijn moeder u zo ongeveer wel hea x3 ene is niet erg hoor :P i (L) to talk want thuis word toch niet naar me geluisterd dus dan maar hier x3


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    uhm ja x3 ik vin dat ge gewoon zelf moet kunnen weten wat ge doet of niet ik vin roken noog niet zo erg als ge ziet hoeveel mensen blowen.. geef me dan maar ene gewoone sigaret.. das dan nog iet eens zo heel erg vin ik... maar ik had wel geluk dat mijn moeder het niet rook want ik rookte presies hetzelfde als zij anders zou ze het ruiken mja...
    ge kent mijn moeder u zo ongeveer wel hea x3 ene is niet erg hoor :P i (L) to talk want thuis word toch niet naar me geluisterd dus dan maar hier x3

    jha nu ken ik u moeder wel,en ze staat mij ni aan ö

    Ik rook niet..
    En ik ga het ook niet doen, want dat zou wss mijn dood worden... :S

    Ik heb namelijk astma, krijg al redelijk weinig lucht en als ik an zou gaan roken zou ik wss op een gegeven moment helemaal geen zuurstof meer binnenkrijgen en stikken...

    Maargoed, ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten! :P
    Mensen die willen roken moeten dat vooral blijven doen als ze dat fijn/ lekker/ leuk/ stoer of whatever vinden! ;)


    Träume sind wirklich!!

    Ik rook ook.
    maar helemaal niet vaak. mss 1 keer in de 3 maand ofzo ö
    op feestjes mss en met m'n vrienden, meer ook niet.
    tis niet zo dat ik een heel pakje per dag ga roken ofzo.

    en ik vind het niet vies :')