• Heey wie rookt er?
    En/Of wat vinden julie van roken
    Ik zelf rook niet ik vind het vies en stiken
    Ik geef eerlijk toe heb het wel een keer geprobeerd maar vind het echt smerig en ben er dus ook nooit aan begonnen
    Nou geef je mening zal ik zeggen van wat julie er van vinden ;)


    You can't touch music but music touch you

    kijkik rook dan.. oke.. maar niet meer als 4 sigaterjes per maand, nja ongeveer dan.. dat was ooit wel meer maar dat kwam omdat ik ongelovelijk gestrest was... mensen zeggen vaak van ja dat kan helemaal niet maar als ge dan ene sigaret neemt is het behoorlijk ontspannend... maar het is idd niet dat het heerlijk ruikt ofzow.. en ik moest het ook nog geheim houwe voor mijn ma dus ik liep eg met een miljoen keelsnoepjes op zak... niet dat het heel veel hielp maargoed het wel een stuk beter als ge nii rookt da gefk toe ...


    A Noble was Born in Chaos

    kijkik rook dan.. oke.. maar niet meer als 4 sigaterjes per maand, nja ongeveer dan.. dat was ooit wel meer maar dat kwam omdat ik ongelovelijk gestrest was... mensen zeggen vaak van ja dat kan helemaal niet maar als ge dan ene sigaret neemt is het behoorlijk ontspannend... maar het is idd niet dat het heerlijk ruikt ofzow.. en ik moest het ook nog geheim houwe voor mijn ma dus ik liep eg met een miljoen keelsnoepjes op zak... niet dat het heel veel hielp maargoed het wel een stuk beter als ge nii rookt da gefk toe ...

    En dat vind ik eerlijk van je ;) (K)


    You can't touch music but music touch you

    (super slecht voorbeeld ben ik :X) Ik rook. Niet vast, ben meer een gelegenheidsroker (hoewel het de laatste tijd toch meer vast wordt). En soms heb ik er ook gewoon zin in. Ik kan makkelijk stoppen, maar ik kan ook heel makkelijk weer beginnen.
    Ik kan iedereen aanraden er vooral niet aan te beginnen, want er zitten alleen maar nadelen aan. Je kan er kanker van krijgen, je huid wordt lelijk, het slaat op je stem enzovoorts. Dus, gewoon niet doen!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik wil liever niet dood :Y)
    kom nie niet met gezeik van je gaat er niet van dood, ik wil gewoon niet méér kans hebben dat ik dood ga. Ik heb nog levensdoelen...
    Als ik doodga, wie verovert het hart dan van Alex Evans?! Idd, niemand, ik ben de enige die dat kan doen :Y) Dusja, als ik doodga, dan blijft die mooie sexy liefelijke prachtige schattige jongen alleen, dus dat kunnen we niet hebben hé?!:Y)

    ps: al deze shit is dus een grapje, helaas...
    Maar ik rook dus niet

    Ik vind dat mensenhet aekker zelf mogen weten. Ik ga het ze niet verbieden, omdat ik weet dat ze toch wel doorgaan. Ik heb er geen problemen mee als mensen in mijn buurt roken, mijn ouders roken al sinds mijn geboorte dus ik ben eraan gewend =)


    BAM!

    Ik rook niet. (: En ben ook niet van plan om het ooit te doen. x) Maar het is natuurlijk ieders keuze. Mij maakt het niet uit of je nu al dan niet rookt. (;

    ik rook.

    ik rook niet en nog nooit gedaan en ben der trots op zoo vaak heb ik het aan geboden gekregen en alles en toch afweizijng ook al had ik een neiging om te proeven en alles.


    Some angels have no wings.

    ik heb astma, het is dus niet verstandig voor mij om te gaan roken, bovendien is het ook nog vies en stinkend. :oog:

    Uhhm, ik doe het soms, als ik stress heb x'D Maar mijn ouders mogen niet weten :X En het stinkt als ik eht zelf niet doe, maar als ik zelf rook stinkt het niet x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik af en toe.

    Ik vind het vies, en ik vind het aandachttrekkerij. [Als ik naar de kinderen van mijn school kijk.]


    blame the bully.

    Ik rook niet
    en vint het ook neit erg
    als vrienden van me roken
    je moet toch van iets dood gaan <_<

    Ik rook niet. Gewoon omdat ik het niet wil ^^;

    Ik rook niet,ben het ook niet van paln maar vind het wel lekker ruiken maar ik vind het echt zielig als je niet zonder nicotine kan hoor.