• Ja,Dat zou ik nu wel is willen weten.
    Hoe denken jullie over het geloof?
    Geloof je of juist niet en waarom?
    Of vind je het mischien raar?
    Plaats het allemaal hier.

    Zelf geloof ik wel,Ik heb heel veel problemen gehad op school en met vrienden en ook thuis,Toen heb ik de deur van mijn hart voor hem open gezet en sinds dien gaat alles zonder moeite.

    Geen haat reacties AUB!
    Hou het een beetje gezellig.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 21:27 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    xDesire schreef:
    (...)

    Hoe kan je dat nou weten? :')

    Ik zal het anders formeren.
    Voor mij is er niets.
    Better? (:


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik geloof nergens in. Ben zo opgevoed en blijf er ook bij (:


    -

    Van mij mag iedereen geloven wat hij/zij wilt,of niet geloven. Zolang ze maar andere geloven in hun waarde houden en niet bod reageren('het is onzin','het is bullshit','geloof houd mensen dom'(wat ook nog eens niet waar is ook)e.d.).
    Zelf ben ik heiden,ik geloof in het (Noors)heidendom.
    Waarom ik het geloof,geen idee. Dat is het mooie aan geloven,het is geloven zonder zekerheid. Het is geloven en niet weten anders heten het wel wetenschap i.p.v geloof.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 21:16 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Actors schreef:
    (...)
    Ik zal het anders formeren.
    Voor mij is er niets.
    Better? (:


    Much better. x3

    Zowiezo vind ik dat mensen die hier reageren van 'Geloven houd mensen dom' en 'persoon die niet bestaat' nogal laag. Laat iedereen lekker in hun waarde? :'}


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Eigenlijk weet ik niet of ik geloof.
    Want weet je, ik heb niets met de kerk enzo, maar als het erop neer komt ga ik toch ook bidden tot God.
    Ik wil het enerzijds allemaal geloven, maar ik doe het toch nooit helemaal aangezien er geen bevestiging is van het leven na de dood, enzo.


    effort never betrays you

    Exercitus schreef:
    Van mij mag iedereen geloven wat hij/zij wilt,of niet geloven. Zolang ze maar andere geloven in hun waarde houden en niet bod reageren('het is onzin','het is bullshit','geloof houd mensen dom'(wat ook nog eens niet waar is ook)e.d.).
    Zelf ben ik heiden,ik geloof in het (Noors)heidendom.
    Waarom ik het geloof,geen idee. Dat is het mooie aan geloven,het is geloven zonder zekerheid. Het is geloven en niet weten anders heten het wel wetenschap i.p.v geloof.

    Euhj, ik zei dat IK het bullshit vond. Ik zei niet dat ik het bullshit vind dat mensen erin geloven. Dat moeten ze lekker zelf weten :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Euhj, ik zei dat IK het bullshit vond. Ik zei niet dat ik het bullshit vind dat mensen erin geloven. Dat moeten ze lekker zelf weten :')

    Ik zeg ook niet dat het over jouw gaat,en dan nog ik vind het bod als je dat zo zegt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zolang je overal maar 'Ik vind' voor zet, is het een mening. En niet zo ineens allemaal opmerkingen neer gaan zetten zonder na te denken want dat komt op hetzelfde punt als racisme neer :'}


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Zolang je overal maar 'Ik vind' voor zet, is het een mening. En niet zo ineens allemaal opmerkingen neer gaan zetten zonder na te denken want dat komt op hetzelfde punt als racisme neer :'}

    Precies :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    crap crap crap crap
    &
    bullshit.

    EDIT: vind ik ._. damn, dat ik dat er echt bij moet zetten.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 21:21 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Reassurance schreef:
    Ik geloof in niks, en ik vind het allemaal bullshit (cat)


    Agree


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik geloof niet in iets, want ik geloof in mezelf.:D
    En dat is het beste geloof dat er is


    Wees jezelf, doe wat je wilt. Laat je niet een hokje stoppen, doe lekker gek

    Ik ben zonder geloof opgevoed, maar geloof wel dat er een hoger iets is.
    Niet als een persoon die de wereld bestuurt ofzo, maar meer dat het universum een kind is dat dingen probeert om zichzelf beter te leren kennen.
    't is een beetje vaag, maar ik kan het ook niet zo goed uitleggen.

    Ik vind verder dat iedereen mag geloven waar hij/zij zich het prettigst bij voelt, maar dat je daar niet andere mensen de duppe van mag laten worden, of het geloof moet opdringen aan andere. En dat gebeurt te vaak vind ik, dat vind wel heel spijtig.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Kikkeli schreef:
    crap crap crap crap
    &
    bullshit.

    EDIT: vind ik ._. damn, dat ik dat er echt bij moet zetten.

    Moet niet :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vind het jammer dat mensen hier dingen als ''bullshit'' en ''crap'' neer zetten, wat naar mijn mening een beetje respectloos overkomt. :')


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."