• Ja,Dat zou ik nu wel is willen weten.
    Hoe denken jullie over het geloof?
    Geloof je of juist niet en waarom?
    Of vind je het mischien raar?
    Plaats het allemaal hier.

    Zelf geloof ik wel,Ik heb heel veel problemen gehad op school en met vrienden en ook thuis,Toen heb ik de deur van mijn hart voor hem open gezet en sinds dien gaat alles zonder moeite.

    Geen haat reacties AUB!
    Hou het een beetje gezellig.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 21:27 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    DaKrulliCode schreef:
    Sem, ze bedoelt dat je gewoon je mening moet zeggen, want die wilt ze weten, maar dan wel op een aardige manier. Je kan zeggen van 'ik geloof niet' of 'je bent dom als je geloofd'. dan is het eerste veel beter ^^

    Nou, ik geloof niet, ik ben ook niet gelovig opgevoed. Mijn ouders zijn allebei gelovig opgevoed maar geloofde zelf niet, en ik heb wel op een christelijke basisschool gezeten. Andere mensen mogen van mij geloven ^^.


    Dankje krull :')


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    oke.
    Als jullie zeggen dat ik respect voor jullie moeten hebben moeten jullie er ook respect voor hebben dat ik het bullshit vind.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    oke.
    Als jullie zeggen dat ik respect voor jullie moeten hebben moeten jullie er ook respect voor hebben dat ik het bullshit vind.


    Daar heb ik respect voor ja.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Nou, Ik ben niet gelovig opgevoed maar ik Geloof toch wel in hem.
    Ik bid iedere avond voor hem alleen weten mijn ouders niet dat ik in hem geloof en voor hem bid.
    Maar ik geloof wel in hem, Ik geloof ook in het hiernaamaals en dat hij goed zorgt voor degene die wij zijn verloren

    Stitch schreef:
    Nou, Ik ben niet gelovig opgevoed maar ik Geloof toch wel in hem.
    Ik bid iedere avond voor hem alleen weten mijn ouders niet dat ik in hem geloof en voor hem bid.
    Maar ik geloof wel in hem, Ik geloof ook in het hiernaamaals en dat hij goed zorgt voor degene die wij zijn verloren

    Ik neem aan dat jij ook God bedoelt.

    Jullie zouden er even God bij moeten zetten als jullie hem bedoelen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Laat ik het anders uitleggen - uitgebreider.

    Als mensen willen geloven, prima. Like, I don't care. Maar als mensen mij dwingen om ergens in te geloven, gaan zeiken als ik Godverdomme zeg of vinden dat ik normaal moet doen als ik zeg dat ik een hoofddoek vreselijk vind, rot lekker op. Het is mijn eigen mening. Bovendien heb ik een Turkse vriend dus ik ben echt geen racist of wat dan ook, laat me dit gewoon vinden. :')

    Ik hoef geen gezeik btw.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik ben gelovig opgevoed maar ga al 6 jaar niet meer naar de kerk. Mijn ouders hebben me eerst echt nog uit bed moeten slepen en dwingen om mee te gaan maar uiteindelijk hebben ze zich erbij neer gelegd dat ik niet ga en niet wil.
    Ik heb nu dus helemaal niks meer met het geloof en om eerlijk te zijn voel ik me nu zoveel beter als toen


    dream, dare, fly!

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Hoezo? x'D

    Tja zo'n gevoel had ik gewoon :'D


    -

    Zwaar gelovig hier. Wat wil zeggen dat ik niet geloof dat er ooit een oerknal heeft plaatsgevonden, dat elke bijna elke avond bid (ja, bijna want ik vergeet het ook wel eens, slecht), dat ik geloof in het bestaan van Hemel en Hel en niet in reïncarnatie.
    Dit wil overigens niet zeggen dat ik andere geloven niets vind, dat ik elke zondag naar de kerk ga (ik ga nooit naar de kerk) en dat ik het liefst de hele dag door alle atheïsten/anders gelovigen wil bekeren.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 22:12 ]


    I am an idiot, I move.

    ik geloof niet echt in een god, maar ik geloof wel dat er meer is dan dat wij zien.. afgoderij vind ik meer om de mensen dom te houden, dat deed de kerk heel vaak...


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Ik geloof wel en ja, ook actief :] Maar ik scheld met alles wat los en vast zit, inclusief god. Daarom vinden mensen het raar als ik zeg 'ik moet om die en die tijd thuis zijn voor het bidden.' Iedereen: wtf? Naja, schijt :'] Maar wanneer er mensen zijn die liever niet hebben dat ik met god of Jezus of whoever scheld zeg ik wel 'fuck' ofzo 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    christelijke ouders :'')

    ik vind zelf het moslim geloof to much dus ja :''3


    =

    Ik ben wel gedoopt en ik heb mijn communie en vormsel gedaan, maar ik geloof niet echt in God. Vroeger ging ik af en toe wel mee naar de kerk, maar tegenwoordig al lang niet meer.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik geloof niet. ik geloof in meer wetenschappelijke theorieën .
    ik heb respect voor de gene die er in geloven(A).

    vroeger was ik wel gelovig. maar mijn leven was niet leuk. ik werd veel gepest. mijn oma ging dood. mijn huisdieren gingen dood. ik verloor veel vriendinnen. en de gene die ik nog had gebruikte mij en mijn zus.(we zijn tweeling dus zelfde vriendinnenxD). ik kreeg veel straf van mijn ouders terwijl ik niks dee. ik geloofde niet meer dat een vaag persoon die "machtig"is iets kon doen. ik wilde de controle over mijn eigen leven plaats van een geloof. het woord zeg het al "geloof". je gelooft het of niet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik geloof in niets. Als er een 'god' zou zijn, zou hij wel evil zijn. Onschuldige mensen laten creperen in de WO2, mensen aids laten krijgen, mensen kanker geven, enzovoort. Nu moet je niet beledigd zijn, dit is hoe ik erover denk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.