• Ja,Dat zou ik nu wel is willen weten.
    Hoe denken jullie over het geloof?
    Geloof je of juist niet en waarom?
    Of vind je het mischien raar?
    Plaats het allemaal hier.

    Zelf geloof ik wel,Ik heb heel veel problemen gehad op school en met vrienden en ook thuis,Toen heb ik de deur van mijn hart voor hem open gezet en sinds dien gaat alles zonder moeite.

    Geen haat reacties AUB!
    Hou het een beetje gezellig.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 21:27 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    xDesire schreef:
    Vind het jammer dat mensen hier dingen als ''bullshit'' en ''crap'' neer zetten, wat naar mijn mening een beetje respectloos overkomt. :')
    Je kunt het ook quoten heur. Maare, er word hier om mijn mening gevraagt en die geef ik. Ik zet er nog VIND IK achter. En wie zegt dat ik geen respect heb voor gelovigen? Dat heb ik wél. Behalve diegene die er echt overdreven mee zijn -.- (Burkas, boos worden als je godverdomme zegt etc)

    och, nevermind boeien.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 21:31 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Colorado schreef:
    Zelf geloof ik wel,Ik heb heel veel problemen gehad op school en met vrienden en ook thuis,Toen heb ik de deur van mijn hart voor hem open gezet en sinds dien gaat alles zonder moeite.

    Wie is hem als ik vragen mag?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik geloof in meer, maar niet in een god ofzo.


    SLOAN.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Wie is hem als ik vragen mag?

    God. Duh.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xDesire schreef:
    Vind het jammer dat mensen hier dingen als ''bullshit'' en ''crap'' neer zetten, wat naar mijn mening een beetje respectloos overkomt. :')

    Ik vind het eigenlijk ook wel een beetje jammer, ja.
    Maargoed, moeten ze zelf maar lekker weten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    God. Duh.

    Zo duh is dat niet,het had ook bv Allah, Boeddha of Thor kunnen zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    xDesire schreef:
    Vind het jammer dat mensen hier dingen als ''bullshit'' en ''crap'' neer zetten, wat naar mijn mening een beetje respectloos overkomt. :')


    Somige vind ik idd ook een beetje respectloos maar als iedereen 'Ik Vind' er bij zet komt het al heel anders over.En gelukkig laat iedereen het geloof in zijn waarde en gaan het het niet helemaal afkatten.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Wie is hem als ik vragen mag?


    Onze lieve heere god.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    persoonlijk geloof ik niet in een geloof meer in de oerknap teorie enz. dat klinkt logieser dan een of ander opperwezen. zou ik een geloof moeten keizen dan ga ik toch naar het norden want de noorse oppergod Odin spreekt mij wel aan.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Zo duh is dat niet,het had ook bv Allah, Boeddha of Thor kunnen zijn.

    Allah is ook een God, dus God geldt ook voor Allah
    En het Boeddhisme komt haast niet voor in Nederland, dus is het Christendom wel de logischte gedachte toch?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kikkeli schreef:
    (...)Je kunt het ook quoten heur. Maare, er word hier om mijn mening gevraagt en die geef ik. Ik zet er nog VIND IK achter. En wie zegt dat ik geen respect heb voor gelovigen? Dat heb ik wél. Behalve diegene die er echt overdreven mee zijn -.- (Burkas, boos worden als je godverdomme zegt etc)

    och, nevermind boeien.


    Ik vind het heel respectloos als iemaand in mijn bij zijn 'Godverdomme'zegt waarom zou je met god schelden?
    Waarom zou je uberhoud schelden met iets waar somige mensen totaal geen besef van hebben wat het inhoud?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Allah is ook een God, dus God geldt ook voor Allah
    En het Boeddhisme komt haast niet voor in Nederland, dus is het Christendom wel de logischte gedachte toch?

    Dan nog kan het zo zijn,heidendom komt ook amper voor en toch ben ik het.
    @mephisto,je kan die dingen ook combineren zoals ik.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik geloof wel ergens in, al weet ik niet in wat.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik wist gewoon dat je hier bleef rondhangen Naomi (krul)


    -

    Ik geloof niet, zit wel op een Christelijke school maar vind het maar allemaal bullshit.