• Ja,Dat zou ik nu wel is willen weten.
    Hoe denken jullie over het geloof?
    Geloof je of juist niet en waarom?
    Of vind je het mischien raar?
    Plaats het allemaal hier.

    Zelf geloof ik wel,Ik heb heel veel problemen gehad op school en met vrienden en ook thuis,Toen heb ik de deur van mijn hart voor hem open gezet en sinds dien gaat alles zonder moeite.

    Geen haat reacties AUB!
    Hou het een beetje gezellig.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 21:27 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    mephisto schreef:
    persoonlijk geloof ik niet in een geloof meer in de oerknap teorie enz. dat klinkt logieser dan een of ander opperwezen. zou ik een geloof moeten keizen dan ga ik toch naar het norden want de noorse oppergod Odin spreekt mij wel aan.
    Je naam past hier ook zo perfect bij LOL.


    I live for the applause, you will die for it.

    Genius schreef:
    Ik wist gewoon dat je hier bleef rondhangen Naomi (krul)

    Hoezo? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    dude
    je vraagt onze mening, maar je wilt geen haatreacties.
    whatthehell, iets klopt hier niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik geloof nergens in, vind het allemaal onzin.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 21:43 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Kikkeli schreef:
    dude
    je vraagt onze mening, maar je wilt geen haatreacties.
    whatthehell, iets klopt hier niet.

    Je kan je mening ook geven zonder haat reacties of op een respectvolle manier.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kikkeli schreef:
    dude
    je vraagt onze mening, maar je wilt geen haatreacties.
    whatthehell, iets klopt hier niet.

    I lol'd.


    We'll never be as young as we are tonight

    Dit is een discussie waar niemand ooit uitkomt, gewoon omdat het een te groot verschil is van wél ergens in geloven & dat niet doen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Zhaley schreef:
    Dit is een discussie waar niemand ooit uitkomt, gewoon omdat het een te groot verschil is van wél ergens in geloven & dat niet doen.
    Inderdaad, maar vond het ff uh.. dom dat er meteen werd gezegt van 'wie dit en dat zegt is onrespectloos'.
    tja :') open het topic dan niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    dude
    je vraagt onze mening, maar je wilt geen haatreacties.
    whatthehell, iets klopt hier niet.


    Je kan op een normale manier zeggen dat je wel of niet gelooft
    Dus je zet bijvoorbeeld niet neer "God is allemaal bullshit en mensen die daar in geloven zijn gewoon dom ect.."
    Je kan wel zeggen "Ik Vind het allemaal bullshit".
    Dat vind ik al heel anders klinken dan het eerste voorbeeld.
    Vind je niet?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Kikkeli schreef:
    (...)Inderdaad, maar vond het ff uh.. dom dat er meteen werd gezegt van 'wie dit en dat zegt is onrespectloos'.
    tja :') open het topic dan niet.


    Het was niet aanvallend bedoeld hoor ^^. Maar inderdaad.. (:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Colorado schreef:
    (...)

    Je kan op een normale manier zeggen dat je wel of niet gelooft
    Dus je zet bijvoorbeeld niet neer "God is allemaal bullshit en mensen die daar in geloven zijn gewoon dom ect.."
    Je kan wel zeggen "Ik Vind het allemaal bullshit".
    Dat vind ik al heel anders klinken dan het eerste voorbeeld.
    Vind je niet?
    wajo ik heb niet gezegt dat de mensen die erin geloven dom zijn. Waar de neuk heb je dat gelezen? D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Colorado schreef:
    (...)

    Je kan op een normale manier zeggen dat je wel of niet gelooft
    Dus je zet bijvoorbeeld niet neer "God is allemaal bullshit en mensen die daar in geloven zijn gewoon dom ect.."
    Je kan wel zeggen "Ik Vind het allemaal bullshit".
    Dat vind ik al heel anders klinken dan het eerste voorbeeld.
    Vind je niet?


    Kom op zeg, alsof er iets verandert aan de mening. Oké misschien klinkt het beter, maar het komt nog steeds vanuit die persoon zelf..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Sem, ze bedoelt dat je gewoon je mening moet zeggen, want die wilt ze weten, maar dan wel op een aardige manier. Je kan zeggen van 'ik geloof niet' of 'je bent dom als je geloofd'. dan is het eerste veel beter ^^

    Nou, ik geloof niet, ik ben ook niet gelovig opgevoed. Mijn ouders zijn allebei gelovig opgevoed maar geloofde zelf niet, en ik heb wel op een christelijke basisschool gezeten. Andere mensen mogen van mij geloven ^^.

    Kikkeli schreef:
    (...)wajo ik heb niet gezegt dat de mensen die erin geloven dom zijn. Waar de neuk heb je dat gelezen? D:

    het is een voorbeeld,je moet niet alles persoonlijk opvatten


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kikkeli schreef:
    (...)wajo ik heb niet gezegt dat de mensen die erin geloven dom zijn. Waar de neuk heb je dat gelezen? D:


    Ik zeg ook niet dat jij dat gezegd hebt of iemand anders hier het is een voorbeeld.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.