• Ja,Dat zou ik nu wel is willen weten.
    Hoe denken jullie over het geloof?
    Geloof je of juist niet en waarom?
    Of vind je het mischien raar?
    Plaats het allemaal hier.

    Zelf geloof ik wel,Ik heb heel veel problemen gehad op school en met vrienden en ook thuis,Toen heb ik de deur van mijn hart voor hem open gezet en sinds dien gaat alles zonder moeite.

    Geen haat reacties AUB!
    Hou het een beetje gezellig.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 21:27 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik geloof niet in één of ander geloof maar wel dat er meer is tussen Hemel en Aarde.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik geloof niet nee, maar ik waardeer mensen die een geloof hebben. Als ze het maar niet gaan opdringen aan mij.


    Life is hard and then we die

    Ik geloof. En omdat ik opgevoed ben met het katholieke geloof neig ik ook om bepaalde dingen in die manier aan te nemen.
    Toch geloof ik niet in de bijbel, maar eerder in een hogere ziel die ons na ons leven opvangt - om het maar een vage benaming te geven - en waar we kunnen blijven (voor ons oordeel?) of kunnen herstellen van onze levens voor we reïncarneren.

    Ja ... zoiets geloof ik ongeveer.
    Zo goed als niet uit te leggen wat ik precies geloof eigenlijk.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik geloof niet in iets zoals een God of een Allah maar meer in het 'er is iets meer, maar ik weet niet precies wat'. :)

    Ascendancy schreef:
    Ik geloof in niets. Als er een 'god' zou zijn, zou hij wel evil zijn. Onschuldige mensen laten creperen in de WO2, mensen aids laten krijgen, mensen kanker geven, enzovoort. Nu moet je niet beledigd zijn, dit is hoe ik erover denk.


    Wat wil je? Dat god politie agent en engel gaat spelen?
    Die oorlogen doen mensen zelf, en het leven is nou eenmaal oneerlijk


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik ben gelovig,
    kben zelfs acoliet :)


    Real music is hidden behind the notes

    ik geloof in mezelf :')
    meer niet x'D

    xDesire schreef:
    (...)

    Wat wil je? Dat god politie agent en engel gaat spelen?
    Die oorlogen doen mensen zelf, en het leven is nou eenmaal oneerlijk

    Ja dat doen mensen idd zelf.
    In elk mens zit wel iets kwaads, denk ik.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whipple schreef:
    ik geloof in mezelf :')
    meer niet x'D


    ik ook, en ik geloof in de liefde.
    Ik geloof niet in een religie omdat ik vind dat je zélf leeft, dat je zelf alles bepaalt. Ik wil niet mijn hele leven wijden aan iemand daarboven.


    It's time to be happy again.

    Ik ben gelovig.
    En sinds vorige week geloof ik ook dat wonderen bestaan.
    Echt wonderbaarlijk en we kunnen er geen andere verklaring voor geven, maar dat ga ik niet allemaal in dit berichtje neer kleppe.


    La credenza è una medicina contro il timore

    ik geloof in eigelijk niks.
    Maar misschien dat er wel iets is als je dood bent maar dat zie ik dan wel weer,
    en als mensen wel geloven, veel plezier in de kerk, dat vind ik namelijk zo saai maar als mensen het willen respecteer ik dat wel =)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Cloudburst schreef:
    Ik geloof in niets. Komaan, geniet van je leven ipv je tijd te verspillen aan iets/iemand die hoogstwaarschijnlijk niet bestaat.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik ben geloofloos. :Y)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 16:19 ]


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik geloof nergens in.


    Hope goes lost but never dies.

    Justmelotte schreef:
    ik geloof in eigelijk niks.
    Maar misschien dat er wel iets is als je dood bent maar dat zie ik dan wel weer,
    en als mensen wel geloven, veel plezier in de kerk, dat vind ik namelijk zo saai maar als mensen het willen respecteer ik dat wel =)


    Niet als je bij de handje-klap gemeente zit ;D


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."