• stond in de nieuwe girlz.

    ze was helemaal in to bieper, maar haar hele klas moest hem dus niet.
    ze had geen vriendinnen en niemand mocht haar enzo op school, en ze heeft geprobeert zelf moord te plegen maar dat lukte dus niet en dat allemaal om die bieper o.0



    can't believe it.


    =

    pff, dan verander je toch gewoon van muziek stijl? Like, houd het dan geheim (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    O.M.G.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat doe je toch niet! Wat een onzin! Zoiezo dat ze geen vrienden had alleen daarom:O


    Happy Birthday my Potter!

    ik zal kijke of ik dat stukje oveer kan type op de pc


    =

    Miekymouse schreef:
    O.M.G.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat doe je toch niet! Wat een onzin! Zoiezo dat ze geen vrienden had alleen daarom:O

    Misschien was het wel een kutkind :'D
    Dat kun je niet weten ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind het op zich wel zielig voor haar, maar om nou zelfmoord te gaan plegen ;O uh... dat gaat iets te ver -.-

    MG! How sad can you be?


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    okeej.. nu ist officieeel.. de JB fans zijn gestoord.. echt NIEMAND is dat waard.. als niemand in de klas jou idool nix vind, moeten zij weten.. is t nou echt zo moeilijk om iemand in zn waarde te laten- jaah soms wel..xD-


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Dat vind ik heel zielig voor haar; dat 'r hele leven om een celeb draait...


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    BGabrielle schreef:
    okeej.. nu ist officieeel.. de JB fans zijn gestoord.. echt NIEMAND is dat waard.. als niemand in de klas jou idool nix vind, moeten zij weten.. is t nou echt zo moeilijk om iemand in zn waarde te laten- jaah soms wel..xD-



    er was ook zon meisje van 16da der vriendje verwaarloosde oma zee smoor op jb was


    =

    Smartiepants schreef:
    Dat vind ik heel zielig voor haar; dat 'r hele leven om een celeb draait...

    Ik snap niet dat veel hier zo verontwaardigd en verbaasd over reageren. Nog geen 2 jaar geleden was dat bij zowat iedere Quizletuser hier met Tokio Hotel. Er waren er genoeg die ramdepressief waren enkel omdat ze smoor waren op een van de leden van Tokio Hotel, maar ze niet konden krijgen.

    Ik heb medelijden met dat meisje, omdat ze schijnbaar niemand in haar buurt had waar ze steun aan had of haar verhaal bij kwijt kon -anders was het waarschijnlijk niet zo ver gekomen-. Het is normaal dat, wanneer je in de pubertijd zit je gevoelig bent voor obsessief en dergelijke.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 15:59 ]

    als je dat van tevoren weet, dan ga je dat toch niet zeggen... houd het dan voor jezelf en je vrienden die het wel leuk vinden.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    OhnexEnde schreef:
    Ik snap niet dat veel hier zo verontwaardigd en verbaasd over reageren. Nog geen 2 jaar geleden was dat bij zowat iedere Quizletuser hier met Tokio Hotel. Er waren er genoeg die ramdepressief waren enkel omdat ze smoor waren op een van de leden van Tokio Hotel, maar ze niet konden krijgen.

    Ik heb medelijden met dat meisje, omdat ze schijnbaar niemand in haar buurt had waar ze steun aan had of haar verhaal bij kwijt kon -anders was het waarschijnlijk niet zo ver gekomen-. Het is normaal dat, wanneer je in de pubertijd zit je gevoelig bent voor obsessief en dergelijke.


    misschien zijn de mensen die nu reageren nog niet zo lang actief hè, zoals ik.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    misschien zijn de mensen die nu reageren nog niet zo lang actief hè, zoals ik.
    Nee snap ik, maar toch. Als iedereen eerlijk naar zichzelf is, zal vast wel bijna iedereen een bepaalde obsessie voor een band of persoon hebben gehad. Ik geloof gewoon niet, dat niemand dat heeft/gehad heeft van de personen die hier reageren :Y).

    omg dah vind ik echt.... zielig om te doen


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt