• stond in de nieuwe girlz.

    ze was helemaal in to bieper, maar haar hele klas moest hem dus niet.
    ze had geen vriendinnen en niemand mocht haar enzo op school, en ze heeft geprobeert zelf moord te plegen maar dat lukte dus niet en dat allemaal om die bieper o.0



    can't believe it.


    =

    Ik vind dat we een beetje bizar reageren allemaal. Soort van er zijn geen mensen geweest die om Tokio Hotel zelfmoord wilde plegen? Of om andere bands?
    En ik vind het juist heel zielig van al die mensen bij haar op school! Zo ga je toch niet met je medemens om? Wat voor soort muziek die persoon ook luisterd.__.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    OhnexEnde schreef:
    Ik snap niet dat veel hier zo verontwaardigd en verbaasd over reageren. Nog geen 2 jaar geleden was dat bij zowat iedere Quizletuser hier met Tokio Hotel. Er waren er genoeg die ramdepressief waren enkel omdat ze smoor waren op een van de leden van Tokio Hotel, maar ze niet konden krijgen.

    Ik heb medelijden met dat meisje, omdat ze schijnbaar niemand in haar buurt had waar ze steun aan had of haar verhaal bij kwijt kon -anders was het waarschijnlijk niet zo ver gekomen-. Het is normaal dat, wanneer je in de pubertijd zit je gevoelig bent voor obsessief en dergelijke.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    omg wel erg! Maar serieus wie killt zichzelf nou voor Justin Bieber? Hij is maybe wel knap en zingt wel redelijk maar komop dan ben je echt een obsessed fan! En zelfmoord moet je niet doen je weet niet wat je aanricht.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dan doet ze het? I don't care, als je al om zo'n reden uberhaupt eraan denkt om zelfmoord te plegen, tja, dan ben je ronduit zielig (:

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 17:23 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    heb 't ook gelezen... lijkt me een beetje aanstellerig!!
    wat is er nou zo leuk aan justin?:X


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Smartiepants schreef:
    Dat vind ik heel zielig voor haar; dat 'r hele leven om een celeb draait...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ga dan je tijd verspillen op internet als je geen vrienden hebt, serieus. Doe ik toch ook? x'D


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    OhnexEnde schreef:
    Ik snap niet dat veel hier zo verontwaardigd en verbaasd over reageren. Nog geen 2 jaar geleden was dat bij zowat iedere Quizletuser hier met Tokio Hotel. Er waren er genoeg die ramdepressief waren enkel omdat ze smoor waren op een van de leden van Tokio Hotel, maar ze niet konden krijgen.

    Ik heb medelijden met dat meisje, omdat ze schijnbaar niemand in haar buurt had waar ze steun aan had of haar verhaal bij kwijt kon -anders was het waarschijnlijk niet zo ver gekomen-. Het is normaal dat, wanneer je in de pubertijd zit je gevoelig bent voor obsessief en dergelijke.


    maar ze niet konden krijgen.
    Misschien hadden de TH fans dat ook wel. Het is allemaal wel heel vervelend, maar ze heeft (volgens mij) zelfmoord willen plegen omdat ze hem helemaal toppie toppie vind, niemand heeft om het te vertellen en niemand haar aardig vindt omdat ze een obessie heeft van JB. Weetje hoeveel TH fans er zijn die dat zelfde probleem hebben? En met dit zeur berichtje bedoel ik te zeggen dat het nergens op slaat om dát zinnetje te onderstrepen. Zíj kan hem ook niet krijgen.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 18:14 ]


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    da's echt erg. maar serieus,,iemand die echt zelfmoord pleegt enkel voor een celeb?
    Ik denk dat er toch nét iets meer achterzit hoor.
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik kan er niet in komen. Hoe kùn je nu zoiets wíllen doen?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Het gebeurt wel vaker dat er mensen zelfmoord willen plegen om een celeb... + ik ben het eens met OhnexEnde.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 18:19 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zielig.

    Ach, er zijn er zoveel geweest die zelfmoord hebben gepleegd omdat Kurt Cobain ook zelfmoord heeft gepleegd, lang geleden. En dit is pas de eerste, als er meer zouden komen, dan zou ik me trouwens pas zorgen gaan maken.

    En ik zou tegen dat meisje zeggen; hou het lekker geheim. doe ik ook. mijn ouders weten nog steeds niet dat ik naar post-hardcore en screamo luister, en bijna mijn hele klas ook niet. die denken dat ik alleen maar punkrock en poprock luister.


    Destroy what destroys you.

    OHMYJOSH schreef:
    Zielig.

    Ach, er zijn er zoveel geweest die zelfmoord hebben gepleegd omdat Kurt Cobain ook zelfmoord heeft gepleegd, lang geleden. En dit is pas de eerste, als er meer zouden komen, dan zou ik me trouwens pas zorgen gaan maken.

    En ik zou tegen dat meisje zeggen; hou het lekker geheim. doe ik ook. mijn ouders weten nog steeds niet dat ik naar post-hardcore en screamo luister, en bijna mijn hele klas ook niet. die denken dat ik alleen maar punkrock en poprock luister.


    Je moet ook jezelf kunnen zijn.
    Iedereen mag weten dat ik zowel Hip Hop, Trance, House als Alternative Rock leuk vind.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik kan dat gewoon niet snappen, zelfmoord plegen voor een arties/groep.. Je gaat je leven toch niet opgeven voor iemand die je niet eens kent?

    Wel vind ik het zielig dat ze geen vriendinnen heeft dankzij haar muziek stijl..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Daar kan ik dus geen enkel begrip voor opbrengen. (cat)


    All was well.