• stond in de nieuwe girlz.

    ze was helemaal in to bieper, maar haar hele klas moest hem dus niet.
    ze had geen vriendinnen en niemand mocht haar enzo op school, en ze heeft geprobeert zelf moord te plegen maar dat lukte dus niet en dat allemaal om die bieper o.0



    can't believe it.


    =

    Dan heb je gewoon écht geen leven, spijt me zeer. :8

    OhnexEnde schreef:
    (...) Nee snap ik, maar toch. Als iedereen eerlijk naar zichzelf is, zal vast wel bijna iedereen een bepaalde obsessie voor een band of persoon hebben gehad. Ik geloof gewoon niet, dat niemand dat heeft/gehad heeft van de personen die hier reageren :Y).



    nou dan be nn ik de eerste want ik heb geen een obsessie van iemand (A)


    =

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Misschien was het wel een kutkind :'D
    Dat kun je niet weten ;p


    haha ja idd.


    Bieberfeverrr <33333!

    Het ligt niet aan de meisje, maar aan haar klasgenoten. Waarom doe je gemeen tegen een justin bieber fan. Ik ben ook niet fan van hem, maar doe wel gewoon tegen mensen die dat wel zijn


    ~

    rofffl.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 15:56 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Jaah dat had ik ook gelezen in de Girlz 0.0 Ik bedoel, ik vind hem knap enzovoort maar zelfmoord plegen gaat een beetje, nou ja, ver?

    O-m-g.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Kei zielig!


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Jep, hier staat het:
    "Ik ben een meisje van twaalf en ik ben fan van Justin Bieber (beetje heel erg). Dat is helemaal geen probleem, maar nu blijkt dat ik niet naar een concert van hem mag van mijn ouders en ik ben daar gigantisch verdrietig over. Ik heb daardoor een keertje zelfmoord proberen te plegen, waar ik nu spijt van heb. Ik heb geen vriendinnen, omdat ik dus fan van JB ben, want iedereen HAAT Justin Bieber. Dat doet mij erg veel pijn. Ik kan, als ik in bed lig, niet stoppen met huilen en ben daarom ook niet fit op school. Ik heb ook een keer gedacht dat ik dood wilde, omdat ik niet kan leven met zoveel verdriet."

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 21:44 ]

    Meisje het is bieber.
    Alsjeblieft seg.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Pieper doet meer dan je lief is :)


    Life is hard and then we die

    Ja, je mag fan zijn van een artiesten, maar je moet niet overdrijven. Niet heel je leven gaat om die persoon. Er bestaat heus wel meer.


    Some people make the world special just by being in it

    Bro schreef:
    pff, dan verander je toch gewoon van muziek stijl? Like, houd het dan geheim (cat)


    Never wait for perfection, just make it.

    zo heeft dus ook een meisje zelfmoord gepleegd omdat ze tog niks met bill kaulitz kon krijgen..


    Life is a beautiful struggle

    Hahaha dan ben je toch wel een héél sneu persoon in mijn ogen als je leven om Justin Bieber draait, hahaha. Sneu kind.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.