• stond in de nieuwe girlz.

    ze was helemaal in to bieper, maar haar hele klas moest hem dus niet.
    ze had geen vriendinnen en niemand mocht haar enzo op school, en ze heeft geprobeert zelf moord te plegen maar dat lukte dus niet en dat allemaal om die bieper o.0



    can't believe it.


    =

    dat vind ik eigelijk echt gewoon zielig...
    Maar k vind het best wel erg voor het meisje, als je der nou echt zo in opgaat. Maar je zou toch een beetje verstandiger moeten zijn vind ik.


    in life an ending is just another new beginning

    Best sneu hoor!
    Het is maar een jongen weet je wel, en je hebt altijd betere en minder goede jaren op school.
    En trouwens, als je zelfmoord wilt plegen, doe het dan tenminste goed!

    Maar ik hoop wel voor haar dat haar toekomstige leven wat mooier zal zijn.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    het is niet zo dat justin bieber fans gestoord zijn hoor.. :'] -offenced-
    en ik vind ook wel dat je een beetje discriminerend uitleg geeft.. :'3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    OHMYBOOBOO schreef:
    Ik vind het op zich wel zielig voor haar, maar om nou zelfmoord te gaan plegen ;O uh... dat gaat iets te ver -.-


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    what the fucking hell.
    dat vind ik echt weird, dat mensen zelfmoord plegen om die dude....
    ik bedoel, ik vind hem ook niet zo.
    helemaal niet eigenlijk xD
    maar ik kan me niet indenken dat iemand zelfmoord pleegt omdat ze hem niet mogen...like wtf...


    Too weird to live, too rare to die.

    Treasures schreef:
    het is niet zo dat justin bieber fans gestoord zijn hoor.. :'] -offenced-
    en ik vind ook wel dat je een beetje discriminerend uitleg geeft.. :'3



    discrimineerende uitleg? xd
    zo stond het in de girlz x'D


    =

    Om die gozer? Zielig.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Dat is gewoon nutteloos? -_- soiets zou ik nooit doen


    Je mpp moeder swaa

    eerst zien en dan geloven. mensen gaan niet om het minste zelfmoord plegen anders was de halve wereld wel al dood.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Sorry hoor, maar alsof Justin daar iets aan kan doen. Ik word echt moe van die mensen die serieus denken dat het ZIJN schuld is als zij zichzelf daarom wil vermoorden. .___.

    In mijn klas vind ook niemand hem leuk, maar dat boeit mij niet. Ik blijf hem gewoon geweldig vinden, no matter what they say.


    Hope goes lost but never dies.

    omg: das kei zielig


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    Mischieen was da gewoon omdat niemand haar mocht op school (;
    en voorwa die 'pieper'?;s

    OHMYBOOBOO schreef:
    Ik vind het op zich wel zielig voor haar, maar om nou zelfmoord te gaan plegen ;O uh... dat gaat iets te ver -.-

    dat vindt ik nu ook >.<

    OhnexEnde schreef:
    Ik snap niet dat veel hier zo verontwaardigd en verbaasd over reageren. Nog geen 2 jaar geleden was dat bij zowat iedere Quizletuser hier met Tokio Hotel. Er waren er genoeg die ramdepressief waren enkel omdat ze smoor waren op een van de leden van Tokio Hotel, maar ze niet konden krijgen.

    Ik heb medelijden met dat meisje, omdat ze schijnbaar niemand in haar buurt had waar ze steun aan had of haar verhaal bij kwijt kon -anders was het waarschijnlijk niet zo ver gekomen-. Het is normaal dat, wanneer je in de pubertijd zit je gevoelig bent voor obsessief en dergelijke.


    Life is a beautiful struggle

    OHMYMESSI schreef:
    Sorry hoor, maar alsof Justin daar iets aan kan doen. Ik word echt moe van die mensen die serieus denken dat het ZIJN schuld is als zij zichzelf daarom wil vermoorden. .___.

    In mijn klas vind ook niemand hem leuk, maar dat boeit mij niet. Ik blijf hem gewoon geweldig vinden, no matter what they say.


    I totally agree _O_
    En ik wil geen ruzie stoken ofzo, maar waarom Bieper? Als je dan nog een greintje respect hebt voor mensen die fan van hem zijn -velen zeggen dat ze respect hebben voor fans van een bepaald persoon-, zet dan gewoon Bieber neer (krul).


    you're my favourite part of the day ~