• stond in de nieuwe girlz.

    ze was helemaal in to bieper, maar haar hele klas moest hem dus niet.
    ze had geen vriendinnen en niemand mocht haar enzo op school, en ze heeft geprobeert zelf moord te plegen maar dat lukte dus niet en dat allemaal om die bieper o.0



    can't believe it.


    =

    Aragon schreef:
    Het ligt niet aan de meisje, maar aan haar klasgenoten. Waarom doe je gemeen tegen een justin bieber fan. Ik ben ook niet fan van hem, maar doe wel gewoon tegen mensen die dat wel zijn

    haha mensen hebben juist respect voor mij omdat ik fan van hem ben. (:
    omdat ik me daar niet voor schaam.


    Life is a beautiful struggle

    Chiarabieber schreef:
    Meisje het is bieber.
    Alsjeblieft seg.


    meisje boeit mij niet.
    alsjeblieft seg




    PUKKELXDING: hahah x''D
    pieper vernietigd meer dan je lief is :''3


    =

    Het is Justin Bieber.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 13:40 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Het is Justin Bieber.

    Dat was nou juist de grap xD

    doe is normaal je met je 'Justin Pieper' joh snol.
    Er zijn genoeg mensen die zelfmoord plegen om hun lievelingsartiest.
    Er hebben genoeg meisjes zelfmoord gepleegd om Bill Kaulitz van Tokio Hotel hoor.


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    doe is normaal je met je 'Justin Pieper' joh snol.
    Er zijn genoeg mensen die zelfmoord plegen om hun lievelingsartiest.
    Er hebben genoeg meisjes zelfmoord gepleegd om Bill Kaulitz van Tokio Hotel hoor.

    of om échte artiesten. =]
    Zoals Michael Jackson, Kurt Cobain, John Lennon, Freddie Mercury..


    ars moriendi

    Smartiepants schreef:
    Dat vind ik heel zielig voor haar; dat 'r hele leven om een celeb draait...


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wasilewski schreef:
    doe is normaal je met je 'Justin Pieper' joh snol.
    Er zijn genoeg mensen die zelfmoord plegen om hun lievelingsartiest.
    Er hebben genoeg meisjes zelfmoord gepleegd om Bill Kaulitz van Tokio Hotel hoor.


    ik mag hem noemen hoe ik hem wil noomen je kan me niet dwingen van hem the houden dus reageer gewoon niet als je er niet tegen kan.
    daar maak je heel wat mensen blij mee


    =

    Dat is bij meer artiesten wel zo.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind het gewoon zielig... Dat ze alleen daarom geen vriendinnen had...? Mijn vriendinnen zijn ook haters? Ik begin er gewoon nooit over bij hun in de buurt...
    En als iemand mij daarom gaat pesten... Ik ga echt niet van muziek stijl wisselen...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ''JB-fans zijn gestoord''

    uhhhhhhh whatthefuck? Waarom gelijk JB FANS in het algemeen. Ik vind JB heel leuk, maar ik ben zeker niet gestoord??? Ik zou nooit zelfmoord plegen om iemand, vooral niet iemand die ik niet ken. Als het zo gaat, ga ik ook beginnen. TOKIO HOTEL FANS ZIJN GESTOORD!
    weten jullie hoeveel zelfmoordacties er zijn geweest om tokio hotel? haha laat me niet lachen.
    Dus denk even beter na degene die zegt dat JB-fans niet sporen (; kthanks


    I chill back and I spread peace n love

    @ BIERRIE Amen :)

    dat ehb ik toe net gelezen ja


    "Ignite, my love. Ignite."

    BIERRI schreef:
    ''JB-fans zijn gestoord''

    uhhhhhhh whatthefuck? Waarom gelijk JB FANS in het algemeen. Ik vind JB heel leuk, maar ik ben zeker niet gestoord??? Ik zou nooit zelfmoord plegen om iemand, vooral niet iemand die ik niet ken. Als het zo gaat, ga ik ook beginnen. TOKIO HOTEL FANS ZIJN GESTOORD!
    weten jullie hoeveel zelfmoordacties er zijn geweest om tokio hotel? haha laat me niet lachen.
    Dus denk even beter na degene die zegt dat JB-fans niet sporen (; kthanks

    kijk ho kun je stoppen want nu beledig jij tokio hotel fans want je zegt van Ja waarom JB fans DAT HEEFT IEDER ARTIES DAN IS ER BIJNA ALTIJD IEMAND DIE ER ZELFMOORD OM PLEEGT NIET ALLEEN JB OF TH MAAR OOK MEER MENSEN Zo heeft ooit eens een MJ van zelfmoord willen plegen en ik vind geen van allen leuk maar ik ben tenminste iemand die niet zo praart


    -Mensne als ik fout zit pardon :X-


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    BoyzoneLover schreef:
    (...)
    kijk ho kun je stoppen want nu beledig jij tokio hotel fans want je zegt van Ja waarom JB fans DAT HEEFT IEDER ARTIES DAN IS ER BIJNA ALTIJD IEMAND DIE ER ZELFMOORD OM PLEEGT NIET ALLEEN JB OF TH MAAR OOK MEER MENSEN Zo heeft ooit eens een MJ van zelfmoord willen plegen en ik vind geen van allen leuk maar ik ben tenminste iemand die niet zo praart


    -Mensne als ik fout zit pardon :X-

    Sorry dat ik zo doe normaal ben ik niet zo maar ik heb ene kutweek gehad en ik vond dr een beetje gespectloos.
    Dus sorry ik was gewoon ff boos want 1 fan die is boos omdat velen zeggen dat ze zielif zijn dan begint zij weer dat anderen zielig zijn en dan denk ik komop je staat er toch boven?


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †