• Het heeft even geduurd, maar de nieuwe beta-readers zijn bekend!

    Ecstacy
    Thingies
    Separate
    Morgaine
    Katniss
    Annerobin
    TOMISHOT
    Paintbrush
    SpringRain
    Hel
    Sailor

    Alvast superbedankt voor jullie hulp en inzet!

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 sep 2010 - 11:51 ]


    Dit is mijn signature...

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Ja, maar dat hangt er ook van af, hé. Sommige zijn al iets volwassener, tegenover dat andere, die dan 15 zijn, veel kinderachtiger zijn. En als ze 't niet goed doen, worden ze toch ontslagen of whatever, want ze zitten eerst toch in een proefperiode, niet?


    Ik was best wel volwassen als 12 hoor.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Ik had ge-sms't.
    Ik had gemaild.
    Ik had geskied.
    Ik had gehockeyd.

    Ik bad;;

    Lolno. Jij bent geen beta. (cat) En je hebt twee fouten gemaakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Virginity schreef:
    (...)

    Ik was best wel volwassen als 12 hoor.

    Ik zeg het toch ook dat dat er vanaf hangt? (': x


    Some people make the world special just by being in it

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Ja, maar dat hangt er ook van af, hé. Sommige zijn al iets volwassener, tegenover dat andere, die dan 15 zijn, veel kinderachtiger zijn. En als ze 't niet goed doen, worden ze toch ontslagen of whatever, want ze zitten eerst toch in een proefperiode, niet?

    Dat slaat nergens op. Toen ik 12 was was ik volwassen toen ik 14 was was ik even volwassen dan nu(iets volwassener als toen ik 12 was). Dat slaat


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Vanaf nu weer even ontopic graag?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 14:19 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Passerby schreef:
    (...)
    Lolno. Jij bent geen beta. (cat) En je hebt twee fouten gemaakt.


    Meen je dat? Oh, ik wil weten.

    Ontopic: Okay, gefeliciteerd iedereen!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 14:19 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Ja, maar dat hangt er ook van af, hé. Sommige zijn al iets volwassener, tegenover dat andere, die dan 15 zijn, veel kinderachtiger zijn. En als ze 't niet goed doen, worden ze toch ontslagen of whatever, want ze zitten eerst toch in een proefperiode, niet?
    Geen idee. Ik vind dat je op z'n minst 16 moet zijn. (ik heb geen idee hoe oud jij ben, dus ik wil je zeker niet afbreken als je jonger dan 16 bent.) Op een twaalfjarige leeftijd ben je op zich voor niks rijp genoeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Virginity schreef:
    (...)

    Mijn pen schreef slecht en dus waren mijn zinnen onleesbaar. :Y) Nou ja, ik ga proberen tot ik er één ben. Al vind ik jou ook wel goed voor de taak. Maar ja, het is jouw keuze.
    Als je dan toch zo goed bent in spelling, waarom schrijf je dan 'jou keuze' en niet 'jouw keuze'? Ha! (nerd)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 14:32 ]


    Only losers can act the way you do

    Virginity schreef:
    (...)

    Meen je dat? Oh, ik wil weten.

    Ontopic: Okay, gefeliciteerd iedereen!

    Het is geskiet
    en nouja, het was ge-e-maild. (nerd)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sailor schreef:
    (...)Als je dan toch zo goed bent in Spelling, waarom schrijf je dan 'jou keuze' en niet 'jouw keuze'? Ha! (nerd)


    Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb nooit gezegd dat ik goed was in Spelling. Je hebt wel gelijk, keuze staat net achter "jou" dus moet er een w staan..
    Al vind ik "Ha!" een heel klein ietsiepietsie beetje overbodig.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Gefeliciteerd voor degenen die het zijn geworden, en voor de mensen die twijfelen: Ze zijn nog niet begonnen, dus je kan pas zien als ze 'slecht' zijn als ze iets hebben gedaan. (': (=Ook x Desire)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 14:36 ]


    Just gonna stand there and watch me burn.

    WooOOow dat zijn er veel. 0.o LOL en veel van die mensen ken ik ook. :'D

    Super congrats allemaal!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Passerby schreef:
    (...)
    Het is geskiet
    en nouja, het was ge-e-maild. (nerd)


    Ge - e- maild klinkt niet. Gemaild klinkt toch beter? Of moest het alleen over de E - mail gaan? Nou ja. En volgens mij is het toch geskied..

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 14:37 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Laatste keer nu echt: Ontopic graag (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dit topic is ervoor om de nieuwe bètareaders te feliciteren, niet om zelf voor bètareader te gaan spelen. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'