• Het heeft even geduurd, maar de nieuwe beta-readers zijn bekend!

    Ecstacy
    Thingies
    Separate
    Morgaine
    Katniss
    Annerobin
    TOMISHOT
    Paintbrush
    SpringRain
    Hel
    Sailor

    Alvast superbedankt voor jullie hulp en inzet!

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 sep 2010 - 11:51 ]


    Dit is mijn signature...

    Happysnail schreef:
    Dit topic is ervoor om de nieuwe bètareaders te feliciteren, niet om zelf voor bètareader te gaan spelen. (cat)

    Sorry. Het was gewoon een beetje uitgelopen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mensen, de keuze is al gemaakt. Waarom gaan jullie nu elkaar zitten afbekken om de spelling, stelletje kleuters (krul)


    -

    Gefeliciteerd :3
    ikdoegewoondevolgendekeeropnieuwmee :g


    because i knew you, i have been changed for good

    Genius schreef:
    Mensen, de keuze is al gemaakt. Waarom gaan jullie nu elkaar zitten afbekken om de spelling, stelletje kleuters (krul)


    Je hebt gelijk. Stomme kleuter die ik ook ben, haha. ;)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Gefeliciteerd!!!
    Ik doe volgende keer mee


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Haha, jeetje! Dit had ik echt niet verwacht, ik hoop dat ik het goed zal doen!
    Gefeliciteerd iedereen (:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 18:42 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Hagelslag schreef:
    Congrats.
    Jullie liever dan ik :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    gefeliciteerd


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Damnn...
    Alweer niet :(

    Njaa, gefeliciteerd allemaal.


    "We are all of us stars, and we deserve to twinkle." -Marilyn Monroe

    Hagelslag schreef:
    Mag ik wat vragen? :Y)
    Wat zijn de eisen dan om bèta-reader te worden?

    En je moet natuurlijk geen strafblad hebben, want dat heeft ontzettend veel met je kennis over grammatica te maken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Virginity schreef:
    (...)

    Ge - e- maild klinkt niet. Gemaild klinkt toch beter? Of moest het alleen over de E - mail gaan? Nou ja. En volgens mij is het toch geskied..
    Mn zusje zat tegen je te praten. Ze vroeg het zelf eerst aan mij. ^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hush schreef:
    (...)
    En je moet natuurlijk geen strafblad hebben, want dat heeft ontzettend veel met je kennis over grammatica te maken.


    Nee, je mensenkennis. Hoe je met andere zelfgelijke mensen op de wereld omgaat.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Gefeliciteeeeerd :9~


    Your call, Detective Shinypants.

    Assassin schreef:
    Er zitten er een paar bij waarvan ik denk dat ze het goed gaan doen, maar ook een paar waarvan ik heel erg twijfel. Veel succes allemaal! En gefeliciteerd.

    Ik deel dit gevoel met je. (':


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Genius schreef:
    Mensen, de keuze is al gemaakt. Waarom gaan jullie nu elkaar zitten afbekken om de spelling, stelletje kleuters (krul)
    Het gaat hem daar niet om. Ik ben zeer blij voor die mensen. Ik wist dat ik niet zou winnen, want ik ben niet voldoende online enzo. Maar mijn zus is echt goed en er zitten hier nu nieuwe beta's tussen die in hun recente stories in de eerste zin 10fouten maken. En dat vind ik niet echt kunnen. Dan ga je je echt vragen stellen over hun de selectie gebeurde. Ik weet van een paar mensen dat ze het zeker goed gaan doen, want sommige kunnen echt goed schrijven, maar ik heb mijn twijfels bij een aantal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?