• Ik zit dus uit pure verveling the fat doctor te kijken en ik snap gewoon echt niet dat sommige mensen die heel dik zijn niet snappen waarom ze gepest werden en ze beweren er zoveel verdriet van te hebben en dan toch maar door blijven eten. Van verdriet maar van eten kom je aan dus dan word je meer gepest en voel je je nog kutter dus het heeft gewoon geen nut.
    Om de één of andere reden voel ik gewoon totaal geen medelijden voor dat soort mensen, sorry.

    Ik weet dat het gemeen is om te zeggen, maar ik wou het gewoon even zeggen, dus wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 20:50 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maar dat heb ik ook.. serieus mijn broertje ook die is dik.. en hij trekt er zich total niks van aan dus dan denk ik: wrm zou ik medelijden moeten hebben?

    Maar als mensen proberen af te vallen en et niej wil... kijk das een ander verhaal


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Maar dat heb ik ook.. serieus mijn broertje ook die is dik.. en hij trekt er zich total niks van aan dus dan denk ik: wrm zou ik medelijden moeten hebben?

    Maar als mensen proberen af te vallen en et niej wil... kijk das een ander verhaal

    Kijk dat is het dus precies! Als je je er niets van aantrekt en je door blijft eten heb ik geen medelijden met je.
    Maar als het gewoon niet lukt door een ziekte ofzo en niet omdat je jezelf maar vol blijft proppen is het inderdaad een ander verhaal.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vaak proberen die mensen wel af te vallen maar eten is gewoon een verslaving van hun, ze doen echt wel hun best hoor. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    Vaak proberen die mensen wel af te vallen maar eten is gewoon een verslaving van hun, ze doen echt wel hun best hoor. (cat)


    Jah maar niej iedereen doet z'n best hea..
    heb paar keer afvallers xxl gezien.. en nja sommige mensen wouden et gwn niej.. die bleven eten en gingen niej sporten =S of ze sporten maar dan gaven ze het veelste snel op..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sorry, maar dat vind ik nogal kortzichtig, hoor. (Is kortzichtig een woord? x'D) Ik bedoel, je denkt dat toch niet dat mensen gaan denken 'ik word gepest... oh ja, dat komt door dat ik dik ben! Dan is het normaal.' En die mensen willen ook echt wel afvallen, maar dat is echt niet zo gemakkelijk als het lijkt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sommige mensen eten hun verdriet weg (cat)
    Maar ja ik heb ook zo'n meisje in de klas, die kijkt raar op als ze dik genoemd word, maar ze eet elk lesuur. Tja... geen enkel medelijden ;X

    Amistad schreef:
    (...)

    Jah maar niej iedereen doet z'n best hea..
    heb paar keer afvallers xxl gezien.. en nja sommige mensen wouden et gwn niej.. die bleven eten en gingen niej sporten =S of ze sporten maar dan gaven ze het veelste snel op..

    Klopt, dat soort mensen zijn zo vervelend om naar te kijken en dan janken ze elke keer weer: ja ik ben dik en afvallen lukt niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amistad schreef:
    (...)

    Jah maar niej iedereen doet z'n best hea..
    heb paar keer afvallers xxl gezien.. en nja sommige mensen wouden et gwn niej.. die bleven eten en gingen niej sporten =S of ze sporten maar dan gaven ze het veelste snel op..


    Dan heb ik ook gen medelijden.


    Food.

    xJelena schreef:
    Sorry, maar dat vind ik nogal kortzichtig, hoor. (Is kortzichtig een woord? x'D) Ik bedoel, je denkt dat toch niet dat mensen gaan denken 'ik word gepest... oh ja, dat komt door dat ik dik ben! Dan is het normaal.' En die mensen willen ook echt wel afvallen, maar dat is echt niet zo gemakkelijk als het lijkt.

    Veel dikke mensen worden tegenwoordig gepest dus als je heel dik bent ligt het vaak daaraan. ;)
    En dikke mensen vallen sneller af dan dunne mensen dus ze zouden het makkelijker moeten hebben dan ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb wel medelijden want ik vind dit een beetje makkelijk, want je kijkt eigenlijk alleen naar de mensen die -volgens jou- hun best niet doen maar denk je echt dat hun zo dik willen zijn? dat hun er blij mee zijn? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    OHMYBOOBOO schreef:
    Sommige mensen eten hun verdriet weg (cat)
    Maar ja ik heb ook zo'n meisje in de klas, die kijkt raar op als ze dik genoemd word, maar ze eet elk lesuur. Tja... geen enkel medelijden ;X

    Klopt ik had vroeger iemand in de klas zitten. Was ze op dieët had ze een hele rol van meer dan 20 koekjes mee voor in een kwartier pauze ik vroeg of ik er één mocht en dat mocht niet en aan het eind van de pauze was alles op. En dan wil je afvallen, laat me niet lachen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Deze mensen weten drommels goed dat ze te 'dik' zijn, maar eten is een verslaving voor ze. Wanneer ze eten krijgen ze een troostgevoel, anderen hebben dat met alcohol/drugs of iets anders.

    Tuurlijk het ligt aan je instelling wat je er tegen doet, maar om nou meteen te zeggen dat je geen medelijden met ze hebt vind ik best wel cru.


    La credenza è una medicina contro il timore

    NYC schreef:
    (...)
    Veel dikke mensen worden tegenwoordig gepest dus als je heel dik bent ligt het vaak daaraan. ;)
    En dikke mensen vallen sneller af dan dunne mensen dus ze zouden het makkelijker moeten hebben dan ik.

    1. Die knipoog komt verkeerd over, ik persoonlijk vind het niet normaal dat mensen gepest worden omdat ze 'dik' zijn. Dik is trouwens ook relatief, soms worden mensen al dik genoemd als ik hen alleen 'mollig' vind.
    2. Dikke mensen vallen niét perséé sneller af dan dunne mensen, waarom denk je dat ze dik zijn? Omdat ze snel bijkomen. De meeste toch.
    3. Als je dun bent moét je ook helemaal niet afvallen. ^^


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bro schreef:
    ik heb wel medelijden want ik vind dit een beetje makkelijk, want je kijkt eigenlijk alleen naar de mensen die -volgens jou- hun best niet doen maar denk je echt dat hun zo dik willen zijn? dat hun er blij mee zijn? (krul)

    Misschien doen ze hun best wel maar ze vreten er alles were aan terwijl je juist jezelf moet overwinnen en het niet moet doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Klopt, dat soort mensen zijn zo vervelend om naar te kijken en dan janken ze elke keer weer: ja ik ben dik en afvallen lukt niet.


    Jah echt he. want dan keken hoeveel ze zijn afgevallen. nja ze zijn dan aangekomen en dan gaan ze stom lopen kijken en al o-O..

    Mja, kheb een vriendin en die isook dik.. maar et komt bij haar door iets ofzow.. mja met haar heb ik ook geen medelijden [omg dit klinkt slecht en hard.. maar lees verder] maar dat komt omdat ze gwn blij is weetje.. en ze trekt niks aan van andere.. dus das wel weer stoer van der ofzow..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you