• Ik zit dus uit pure verveling the fat doctor te kijken en ik snap gewoon echt niet dat sommige mensen die heel dik zijn niet snappen waarom ze gepest werden en ze beweren er zoveel verdriet van te hebben en dan toch maar door blijven eten. Van verdriet maar van eten kom je aan dus dan word je meer gepest en voel je je nog kutter dus het heeft gewoon geen nut.
    Om de één of andere reden voel ik gewoon totaal geen medelijden voor dat soort mensen, sorry.

    Ik weet dat het gemeen is om te zeggen, maar ik wou het gewoon even zeggen, dus wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 20:50 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xJelena schreef:
    (...)
    Ik zou persoonlijk als dik iemand ook niet graag naar een fitnesszaal gaan, waar je allemaal sportieve, slanke mensen ziet rondlopen.

    Ik ook niet, maar als je echt wil afvallen moet je jezelf der maar overzetten.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik snap je punt op zich wel, maar ik denk dat veel (niet alle) dikke mensen héél moeilijk afvallen, omdat(geloof ik) het genetisch bepaald is hoe je stofwisseling enzo werkt.
    Er zullen zeker mensen zijn die te lui zijn om hun best doen af te vallen, maar er zijn ook zeker veel dikke mensen die het geprobeert hebben, en weer, en weer, en dat het gewoon níet werkte.
    En na een tijdje wordt je dat gewoon zo zat dat je er geen zin meer inhebt. (dat heeft mijn moeder dus ik spreek een beetje uit ervaring ^^)

    Maar ik snap je punt wel hoor, en bij die mensen die gewoon te lui zijn, voel ik ook echt geen medeleide...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Bro schreef:
    Eigenlijk hè, als je het zo niet leuk vind waarom in godsnaam kijk je dan naar dat programma? (krul)
    haha ik zou dat dan echt niet kunnen hoor

    Ooh kijken of ze het lukt en er is niks beters op tv.
    Ik ga straks how to look good naked kijken dat vind ik leuk! :9~
    Dan laten ze mensen zijn hoe je tevreden kan zijn met zoals je bent. Dat soort programma's vind ik goed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hahaha jaa klopt. Dara kan ik echt niet tegen!

    Jaa kijk dat hebben mensen ook ja. Zo vriendin heb ik ook en zij doet zo haar best om af te vallen. Ze eet echt weinig gewoon en zelf daardoor bleef ze dik. Kijk dat vind ik gewoon zielig! Ze doet zo haar best ze doet alles op eigen kracht en het lukte gewoon niet. Ze heeft een speciaal dieet van het ziekenhuis gehad en ze is al veel afgevallen en ik ben zo trots op haar!

    Met dat soort mensen heb ik medelijden als je je hard inzet om aftevallen en het gewoon niet zo goed lukt.



    Helemaal mee eens -steekt duimpiej omhoog wacht gevonde(Y)-

    maar even terug op mijn broertje.. die gaat elke maandag naar sportschool..
    s'avonds eet tie wat minder maar dat word gwn vervangen door snoep en dan denk ik : en jij wilt afvallen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    NYC schreef:
    (...)
    Ooh kijken of ze het lukt en er is niks beters op tv.
    Ik ga straks how to look good naked kijken dat vind ik leuk! :9~
    Dan laten ze mensen zijn hoe je tevreden kan zijn met zoals je bent. Dat soort programma's vind ik goed.


    haha die programma's slaan dan wel weer ergens op, daar ben ik het wel mee eens :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Warfarer schreef:
    Ik snap je punt op zich wel, maar ik denk dat veel (niet alle) dikke mensen héél moeilijk afvallen, omdat(geloof ik) het genetisch bepaald is hoe je stofwisseling enzo werkt.
    Er zullen zeker mensen zijn die te lui zijn om hun best doen af te vallen, maar er zijn ook zeker veel dikke mensen die het geprobeert hebben, en weer, en weer, en dat het gewoon níet werkte.
    En na een tijdje wordt je dat gewoon zo zat dat je er geen zin meer inhebt. (dat heeft mijn moeder dus ik spreek een beetje uit ervaring ^^)

    Maar ik snap je punt wel hoor, en bij die mensen die gewoon te lui zijn, voel ik ook echt geen medeleide...

    Nee kijk dat van je moeder snap ik met dat soort mensen heb ik wel medelijden maar met die luie dus niet of als ze zegmaar teveel in het slachtofferrol kruipen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bro schreef:
    (...)

    haha die programma's slaan dan wel weer ergens op, daar ben ik het wel mee eens :9~

    Yeah _O_
    Ohja weet trouwens ik heb niets tegen dikke mensen maar gewoon tegen dikke mensen die hun best niet doen om af te vallen en gaan lopen zeiken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amistad schreef:
    (...)


    Helemaal mee eens -steekt duimpiej omhoog wacht gevonde(Y)-

    maar even terug op mijn broertje.. die gaat elke maandag naar sportschool..
    s'avonds eet tie wat minder maar dat word gwn vervangen door snoep en dan denk ik : en jij wilt afvallen?

    Ja dat helpt niet. Hij moet fruit gaan eten en gewoon zich voleten met avondeten. Gewoon avond eten totdat ie vol zit en daarna niets meer nemen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Ik ook niet, maar als je echt wil afvallen moet je jezelf der maar overzetten.

    Eens, dat is ookal een stap als je echt wilt afvallen en anders ga je maar buiten joggen in het donker 's avonds en 's ochtends.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Eens, dat is ookal een stap als je echt wilt afvallen en anders ga je maar buiten joggen in het donker 's avonds en 's ochtends.

    Inderdaad. En thuis kan je ook al wat push-ups doen enz, of je koopt fitnessapparatuur -als je geld genoeg hebt-. (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    NYC schreef:
    (...)
    Ja dat helpt niet. Hij moet fruit gaan eten en gewoon zich voleten met avondeten. Gewoon avond eten totdat ie vol zit en daarna niets meer nemen.



    en nou gaat tie weer wat eten damn o-O ik snap dat kind niej o-O en nou niej zeggen schuld van me pa en ma.. die doen der alles aan met het helpt gwn niej o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    NYC schreef:
    (...)
    Ja dat helpt niet. Hij moet fruit gaan eten en gewoon zich voleten met avondeten. Gewoon avond eten totdat ie vol zit en daarna niets meer nemen.


    Da's moeilijk hoor!
    Ik eet me 's avonds altijd propvol, en dan twee uur later ga ik weer dood van de honger. XS
    Dat is echt zo hatelijk want dan kan ik niks meer eten omdat het dan te laat is volgens mijn ouders...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik ben het er eigenlijk wel mee eens :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind sommigen hier echt lullig. Ik ben ook niet dun, en ik prop mezelf niet elke dag vol. Ik eet juist te weinig, maar mijn bouw is gewoon iets steviger. Sommigen doen hier alsof iedereen die stevig(er)/''dik'' is zichzelf elke dag voltropt met chips en zo. Jezus. Daar kan ik zó pissig van worden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Strobelight schreef:
    (...)
    Inderdaad. En thuis kan je ook al wat push-ups doen enz, of je koopt fitnessapparatuur -als je geld genoeg hebt-. (krul)

    Ja inderdaad, ik doe altijd buik- en beenspier oefeningen thuis en dans af en toe wat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.