• Ik zit dus uit pure verveling the fat doctor te kijken en ik snap gewoon echt niet dat sommige mensen die heel dik zijn niet snappen waarom ze gepest werden en ze beweren er zoveel verdriet van te hebben en dan toch maar door blijven eten. Van verdriet maar van eten kom je aan dus dan word je meer gepest en voel je je nog kutter dus het heeft gewoon geen nut.
    Om de één of andere reden voel ik gewoon totaal geen medelijden voor dat soort mensen, sorry.

    Ik weet dat het gemeen is om te zeggen, maar ik wou het gewoon even zeggen, dus wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 20:50 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amistad schreef:
    (...)


    en nou gaat tie weer wat eten damn o-O ik snap dat kind niej o-O en nou niej zeggen schuld van me pa en ma.. die doen der alles aan met het helpt gwn niej o-O

    Naja ik denk dat hij het wel probeert maar het ook heel moeilijk vind.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    moeilijk? hij heeft bij et eten vaak iets afgeslaan alsof et niets was..

    hij dronk vroeger elke middag thee. doet tie ook niej meer terwijl hij het lekker vind..
    of suikervrije ranja.. is die ook mee gestopt opeens terwijl die verdomd lekker is.. zo kan ik nog wel even door gaan..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wel, eten brengt troost (da's wetenschappelijk bewezen, van kauwen en slikken word je rustig) en op dat moment hebben die mensen nood aan troost en denken ze 'Fuck them! Ik ben ongelukkig, alleen eten kan mij troosten.' Op termijn is dat inderdaad geen oplossing, maar ja. Die mensen missen gewoon de mentale kracht om af te vallen.
    En zo'n soort programma's schilderen dikke mensen ook af als idiote, kortzichtige, belachelijke mensen.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 22:41 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Jah ok.. damn ik wist net nog precies hoe het wou zeggen.. nou niet meer..

    Maar je hebt mensen die willen en die niet willen.. die mensen die willen hebben ook wel eens een dag dat ze zich vol vreten enzo.. [door slecht nieuws ofzow] maar die zijn niet trots op zich eigen en gaat er harder tegen aan.. terwijl je ook mensen heb van: ach ik eet nou toch.. die koek kan der ook wel blij enblablabla

    daar zit ook weer verschil in


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sid schreef:
    Wel, eten brengt troost (da's wetenschappelijk bewezen, van kauwen en slikken word je rustig) en op dat moment hebben die mensen nood aan troost en denken ze 'Fuck them! Ik ben ongelukkig, alleen eten kan mij troosten.' Op termijn is dat inderdaad geen oplossing, maar ja. Die mensen missen gewoon de mentale kracht om af te vallen.
    En zo'n soort programma's schilderen dikke mensen ook af als idiote, kortzichtige, belachelijke mensen.

    Hahaha als kauwen je gelukkig maakt dan slik je maar niet en ga je kauwgom kauwen rkijg je ook minder honger van. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amistad schreef:
    moeilijk? hij heeft bij et eten vaak iets afgeslaan alsof et niets was..

    hij dronk vroeger elke middag thee. doet tie ook niej meer terwijl hij het lekker vind..
    of suikervrije ranja.. is die ook mee gestopt opeens terwijl die verdomd lekker is.. zo kan ik nog wel even door gaan..

    Ja dan is het wel een beetje zijn eigen schuld.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Ja dan is het wel een beetje zijn eigen schuld.


    juah maar hij hoeft maar 15 kilo af te vallen [hij is fcking zwaar gebouwd o-O] maar hij had hogere hartslag [of was et nou bloeddruk.. nja beide slecht..] nja hoger dan lenny [vriend van me ma]

    hij dat vet vrolijk vertellen o-O
    ik en me ma zo: daar is nou niej echt iets om trots op te zijn,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)

    juah maar hij hoeft maar 15 kilo af te vallen [hij is fcking zwaar gebouwd o-O] maar hij had hogere hartslag [of was et nou bloeddruk.. nja beide slecht..] nja hoger dan lenny [vriend van me ma]

    hij dat vet vrolijk vertellen o-O
    ik en me ma zo: daar is nou niej echt iets om trots op te zijn,

    Nee klopt.
    En als hij bijv. een tijdje zo sonja bakkeren en die life-style een beetje behoud is het er zo af die 15 kilo!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nja hij fiets elke dag naar school [ook al fiets hij fcking traag o-O hij doet er 15 minuten over en ik nog geen eens 5 als ik naar zijn school moet maarjah,] en gaan dan smaandags kidfitnes.. een uur.. mja zijn eetgewoonte die moet hij gwn veranderen maar dat doet hij niej o-O [hij is bijna 12 btw]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    nja hij fiets elke dag naar school [ook al fiets hij fcking traag o-O hij doet er 15 minuten over en ik nog geen eens 5 als ik naar zijn school moet maarjah,] en gaan dan smaandags kidfitnes.. een uur.. mja zijn eetgewoonte die moet hij gwn veranderen maar dat doet hij niej o-O [hij is bijna 12 btw]

    Ja klopt eetgewoontes moeten gewoon anders en dat zal een hoop veranderen en nu ie nog maar 12 is kan het nog makkelijker veranderen dan als ie ouder is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Ja klopt eetgewoontes moeten gewoon anders en dat zal een hoop veranderen en nu ie nog maar 12 is kan het nog makkelijker veranderen dan als ie ouder is.



    Das waar.. [volgens mij zit ik al in 2 topics volledig tegen jou te praten merk ik xd]..

    Mja hij kan ook geen normale spijkerbroeken aan o-O eerst vond ik het vet lullig voor hem.. maar nou denk ik: je doet het toch zelf??


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ehm, jouw mening maar ik vind het onzin.
    Ik ben zelf namelijk dik door de aanleg in mijn familie en daar altijd verschrikkelijk om gepest. Geloof me, je hebt geen idee wat het is om zoiets mee te maken. Eerlijk gezegd kun je daar ook niet over oordelen tot je zoiets zelf meemaakt.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik wil ook afvallen, nee iedereen zegt dat ik niet zo heel dik ben, maar ik weet niet wat maar iedere keer als ik zeg: 'Ik ga sporten om af te vallen' krijg ik vreetbuien! Voor niks dus!
    Maar nou heb ik al iets. Ik ga naar boven met de trap om iets te halen ga ik weer naar beneden.
    En dan 'Oeps' vergeet ik iets en moet ik terug.
    Dan vergeet ik weer iets en ga weer naar beneden
    Dan besluit ik om toch maar boven te gaan doen wat ik van plan ben.
    Maar dan krijg ik dorst en ga naar beneden om water te drinken.

    Ja dat houd ik heel lang vol! Zonder vreetbbuien XP

    Maar NYC vertel mij eens:
    Jij word gepest omdat hun vinden dat jij lelijke kleren aan hebt. Ga jij je dan aanpassen voor hun? Nee! Ze moeten je accepteren zoals je bent!
    En dat geld ook voor dikke mensen! Mensen moeten elkaar accepteren hoe ze zijn en dat de een wat dikker is dan de anders is geen uitzondering!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 9:29 ]

    Hoi..

    Ik ben mollig ben niet te dik, maar ik weet er van een is een kennis die is dik nou ja mollig dan noem ik liever dan dik, zei wilt het dolgraag maar het gaat echt niet gemakkelijk hoor.. Oke ik vind dat die mensen niet echt hun best willen doen maar he het echter niet gemakkelijker hoor.. Ik bedoel het alleen maar goed.

    Ik werd soms ook gepest en het is echt niet leuk, ik weet niet hoe jij het ziet... Ik heb ook de aanleg om dik te worden wand mijn ouders zijn allebei stevig.

    Maar dat is echt mijn mening dus vat het niet verkeerd op..

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 10:33 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.