• Ik zit dus uit pure verveling the fat doctor te kijken en ik snap gewoon echt niet dat sommige mensen die heel dik zijn niet snappen waarom ze gepest werden en ze beweren er zoveel verdriet van te hebben en dan toch maar door blijven eten. Van verdriet maar van eten kom je aan dus dan word je meer gepest en voel je je nog kutter dus het heeft gewoon geen nut.
    Om de één of andere reden voel ik gewoon totaal geen medelijden voor dat soort mensen, sorry.

    Ik weet dat het gemeen is om te zeggen, maar ik wou het gewoon even zeggen, dus wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 20:50 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Misschien doen ze hun best wel maar ze vreten er alles were aan terwijl je juist jezelf moet overwinnen en het niet moet doen.


    Maar om dan zoiets te hebben van 'ik heb geen medelijden want ze doen hetzelf' is echt niet terrecht, als je het mij vraagt.
    Deze mensen zijn echt niet blij met zichzelf maar het zit zo in hun, ik zou ook best wel af willen vallen maar dat lukt mij ook niet. =[


    Big girls cry when their hearts are breaking

    xJelena schreef:
    (...)
    1. Die knipoog komt verkeerd over, ik persoonlijk vind het niet normaal dat mensen gepest worden omdat ze 'dik' zijn. Dik is trouwens ook relatief, soms worden mensen al dik genoemd als ik hen alleen 'mollig' vind.
    2. Dikke mensen vallen niét perséé sneller af dan dunne mensen, waarom denk je dat ze dik zijn? Omdat ze snel bijkomen. De meeste toch.
    3. Als je dun bent moét je ook helemaal niet afvallen. ^^

    Nou tegenwoordig is het redelijk normaal dat dikke mensen gepest worden hoor. Zo gaat het tegenwoordig nou eenmaal in deze maatschappij.

    Jawel ze komen sneller aan en in het begin als je heel dik bent gaat afvallen in de meeste gevallen sneller.

    En dat bepaal ik zelf wel. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bro schreef:
    (...)

    Maar om dan zoiets te hebben van 'ik heb geen medelijden want ze doen hetzelf' is echt niet terrecht, als je het mij vraagt.
    Deze mensen zijn echt niet blij met zichzelf maar het zit zo in hun, ik zou ook best wel af willen vallen maar dat lukt mij ook niet. =[


    'maar het zit niet in hun', goed gezegd!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bro schreef:
    (...)

    Maar om dan zoiets te hebben van 'ik heb geen medelijden want ze doen hetzelf' is echt niet terrecht, als je het mij vraagt.
    Deze mensen zijn echt niet blij met zichzelf maar het zit zo in hun, ik zou ook best wel af willen vallen maar dat lukt mij ook niet. =[

    Maar geloof me de meeste doen het wel zelf en dan hebben ze op tv zoveel zelf medelijden en ik vind ze gewoon niet zielig dan. Eigen schuld dikke bult : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Misschien worden dikke mensen verdrietig van al dat gepest en gaan ze meer eten omdat ze veel verdriet hebben ? [/ofisdatwatjenetzei?]

    Niet dat ik er 'medelijden' voor heb, het is hun keuze


    None but ourselves can free our minds.

    NYC schreef:
    (...)
    Maar geloof me de meeste doen het wel zelf en dan hebben ze op tv zoveel zelf medelijden en ik vind ze gewoon niet zielig dan. Eigen schuld dikke bult : D


    Nou oké dan, haha sucsex ermee, ik kijk eigenlijk toch nooit van die programma's dus het interesseert me niet heel veel (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    NYC schreef:
    (...)
    Nou tegenwoordig is het redelijk normaal dat dikke mensen gepest worden hoor. Zo gaat het tegenwoordig nou eenmaal in deze maatschappij.

    Jawel ze komen sneller aan en in het begin als je heel dik bent gaat afvallen in de meeste gevallen sneller.

    En dat bepaal ik zelf wel. :Y)


    Dat het ideaalbeeld dat ons door de maatschappij wordt opgedrongen dat van de vrouw-die-vel-over-been-is is, wil nog niet zeggen dat ìk dat normaal vind. Ik vind het nogal een slap excuse om te zeggen dat iets normaal is omdat het in de maatschappij zit, de maatschappij kan veranderen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Strobelight schreef:
    Misschien worden dikke mensen verdrietig van al dat gepest en gaan ze meer eten omdat ze veel verdriet hebben ? [/ofisdatwatjenetzei?]

    Niet dat ik er 'medelijden' voor heb, het is hun keuze

    keuze? Denk je echt dat dat een bewuste keuze is? o_Ô


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    xJelena schreef:
    (...)
    keuze? Denk je echt dat dat een bewuste keuze is? o_Ô

    Duh, anders zouden ze toch wat gaan fitnessen ofzo ? ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Misschien worden dikke mensen verdrietig van al dat gepest en gaan ze meer eten omdat ze veel verdriet hebben ? [/ofisdatwatjenetzei?]

    Niet dat ik er 'medelijden' voor heb, het is hun keuze


    eerlijk gezegt denk ik niet dat mensen kiezen om heel dik te zijn en als er steeds weer bij te eten, ik kies er zelf namelijk ook niet voor om te zijn zoals ik ben en ik probeer er zo veel mogelijk aan te veranderen maar soms gaat dat gewoon niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Amistad schreef:
    (...)

    Jah echt he. want dan keken hoeveel ze zijn afgevallen. nja ze zijn dan aangekomen en dan gaan ze stom lopen kijken en al o-O..

    Mja, kheb een vriendin en die isook dik.. maar et komt bij haar door iets ofzow.. mja met haar heb ik ook geen medelijden [omg dit klinkt slecht en hard.. maar lees verder] maar dat komt omdat ze gwn blij is weetje.. en ze trekt niks aan van andere.. dus das wel weer stoer van der ofzow..

    Hahaha jaa klopt. Dara kan ik echt niet tegen!

    Jaa kijk dat hebben mensen ook ja. Zo vriendin heb ik ook en zij doet zo haar best om af te vallen. Ze eet echt weinig gewoon en zelf daardoor bleef ze dik. Kijk dat vind ik gewoon zielig! Ze doet zo haar best ze doet alles op eigen kracht en het lukte gewoon niet. Ze heeft een speciaal dieet van het ziekenhuis gehad en ze is al veel afgevallen en ik ben zo trots op haar!

    Met dat soort mensen heb ik medelijden als je je hard inzet om aftevallen en het gewoon niet zo goed lukt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Duh, anders zouden ze toch wat gaan fitnessen ofzo ? ;d

    Ik zou persoonlijk als dik iemand ook niet graag naar een fitnesszaal gaan, waar je allemaal sportieve, slanke mensen ziet rondlopen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    NYC schreef:
    (...)
    Nou tegenwoordig is het redelijk normaal dat dikke mensen gepest worden hoor. Zo gaat het tegenwoordig nou eenmaal in deze maatschappij.

    Jawel ze komen sneller aan en in het begin als je heel dik bent gaat afvallen in de meeste gevallen sneller.

    En dat bepaal ik zelf wel. :Y)


    Al komt 'dikheid' veel voor in de maatschappij dan is het nog niet redelijk normaal dat ze gepest worden hoor.
    Ik weet hoe het is om gepest te worden, omdat je iets forser bent dan normaal en ook ik zit hier weer mee te kampen en het wil gewoon niet hoezeer je je best ook doet, maar sommige mensen hebben een ziekte waarvoor ze medicijnen krijgen en daarvan aankomen(same here..)

    Ik ben het met je eens dat in de meeste gevallen bij het afvallen, de eerste kilo's er snel van af vliegen, maar dat neemt niet weg dat het niet moeilijk is voor ze om af te vallen het vergt veel energie zowel lichamelijk als mentaal.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Eigenlijk hè, als je het zo niet leuk vind waarom in godsnaam kijk je dan naar dat programma? (krul)
    haha ik zou dat dan echt niet kunnen hoor


    Big girls cry when their hearts are breaking

    xJelena schreef:
    (...)

    Dat het ideaalbeeld dat ons door de maatschappij wordt opgedrongen dat van de vrouw-die-vel-over-been-is is, wil nog niet zeggen dat ìk dat normaal vind. Ik vind het nogal een slap excuse om te zeggen dat iets normaal is omdat het in de maatschappij zit, de maatschappij kan veranderen.

    Nou het ideaalbeeld veranderd niet eenmaal zo snel. En het is tegenwoordig zo en lijk je daar niet op is er gewoon een reden om gepest te worden zo zit deze maatschappij nu eenmaal in elkaar. En ik zeg ook niet dat het daarom normaal is maar het word gezien als normaal.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.