• Het lijkt net alsof Tokio Hotel niet meer naar de Europeese fans om kijkt .. ze verdoen al hun tijd in Amerika ik snap wel dat ze daar willen doorbreken maar dan kunnen ze toch ook nog aan ons denken ? In Amerika geven ze singeersessie's enzoo. Dat heb ik in België nog ni meegemaakt hoor ! Wij zijn de ECHTE fans ! In België & Nederland is Tokio Hotel als eerste doorgebroken en daarna Frankrijk nzuu .. maar toch wij zijn de eerste landen ( buitn Duitland dan ) dat ze als eerste kenden ! Ik vind het gewoon een beetje zielig dat ze bijna geen tijd meer in Europa steken. Tokio Hotel komt in 2008 zelfs niet meer trug naar Europa. En Tokio Hotel tv kunnen nu alleen Amerikaanse " fans " nog kijken .. dat gaat erover !


    Spirits move me, every time I'm near you.

    LOLLOPOPX3 heeft helemaal gelijk!
    enne wat denk je dat ze zoveel concerten doen in amerika? amerika is weet ik veel hoe veel groter dan NL en BE. ze laten ons egt niet stikken hoor! en ik vind het egt slap dat er fans zijn die hun gewoon laten stikken.. al die vooroordelen over amerika, kap daar gewoon mee! ik mag amerika ook niet helemaal maar kom op, er zitten daar ook wel egte fans hoor, die niet meteen afhaken als th weer naar europa vertrekt..
    en ik kan nog gewoon tokio hotel tv kijken hoor! dus ik weet niet wat er mis is op jou computer..
    [wat zeg ik vaak 'hoor'...]


    Je moet worden wie je bent.

    dikke zever.

    ben je fan? gun hen het succes en geluk. wij hebben ze gemaakt, denk je nu echt dat ze ons gaan laten vallen ;S ? Ze willen gewoon doorbreken. Stel je ff in hun schoenen. Je zou hetzelfde doen.. En zeg maar niet dat het gene waar is, want dat is het wel.


    actin' like sluts, we want cunt !

    Jhuaa maar het is een droom voor hun, en ze laten de Europese fans helemaal niet stikken Ö
    Het neemt nu eenmaal veel tijd in beslag om door amerika te touren! En dat ze dit jaar niet meer terugkomen..ik vind dat tokio hotel eens moet rusten ;S ze zien er moe uit, vind ik. Toch op WB .. oookal was WB af.
    En dat van die signeersessie vind ik ook niet eerlijk ;S
    Ik bedoel; wij moeten er eerst voor zorgen dat ze een award winnen in Amerika eer ze hier een signeersessie houden..nee wacht ; eer ze in het land dat het meeste gestemd heeft een signeersessie houden ;S
    DUS je mag je nu rot gaan stemmen, en dan horen dat ze ergens in oostenrijk ofzo een signeersessie gaan houden ;S
    Dat is gewoon omkoperij ;S

    Maar ze laten ons heus niet vallen !


    -

    owkey... ik ga hier gewoon niet meer op reageren
    Ik ben dit gezeik echt zooo zat, ze laten ons heus niet vallen, ze willen alleen bekend worden. En denk maar niet dat ze via Europa ooit in Tokio zullen spelen. Nee, we NEED Amerika. PUNT! ik heb gewoon geen zin meer om wéér de discussie te beginnen, maar open je ogen voor één keer en kijk even verder dan dat ze vertrekken. kijk eerder uit naar hun terugkomst. Een jaartje is zo voorbij en jullie vergeten dat ze na dat jaartje hier weer zijn. Dan krijgen wij weer onze concerten.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    owkey... ik ga hier gewoon niet meer op reageren
    Ik ben dit gezeik echt zooo zat, ze laten ons heus niet vallen, ze willen alleen bekend worden. En denk maar niet dat ze via Europa ooit in Tokio zullen spelen. Nee, we NEED Amerika. PUNT! ik heb gewoon geen zin meer om wéér de discussie te beginnen, maar open je ogen voor één keer en kijk even verder dan dat ze vertrekken. kijk eerder uit naar hun terugkomst. Een jaartje is zo voorbij en jullie vergeten dat ze na dat jaartje hier weer zijn. Dan krijgen wij weer onze concerten.

    Sluit ik me bij aan (;


    -

    tokio hotel TV kun je alleen bekijken op het internet echt duf majja


    ...

    (...)


    Ik vind dat ze overdreven veel in Amerika zitten. Okéé de jongens verdienen het om wereldberoemd te worden maar vroeger zei Bill ; Dat Nederland & België de beste fans hadden .. nu zal het wel Amerika zijn zekker ?

    Ja idd!Ik vindt het wel erg,het lijkt wel alsof de hele wereld om Amerika draait!Wie heeft TH groot gemaakt tot hoe ze nu zijn?EUROPA!!WIJ!!en nu lijkt het of ze ons laten vallen als een BAKSTEEN!!
    Sorry maar: Zijn we niet goed genoeg meer ofzo?Zijn we nu groofvuis ofzo???
    ik ben Wel nog fan,ik kan gewoon niet zonder!Ze zijn wel cute maarja...
    Dus mijn bericht aan TH: DENK OOK EENS AAN JULLIE ALLEREERSTE FAN'S IN EUROPA!!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik gun ze heus wel Doorbraak hoor!Maar moet dat zo?Ze gaan nu ook al heen Verjaardag in AMERIKA vieren!!:S


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb het allemaal uitgelegt in MYN topic, lees dat maar.
    Want ik word hier niet goed van -,,-

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=7919


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Idd !
    Pff ik wil ook naar een signeersesie.
    In wallonie is er ooit een geweest... Ooit...
    Maar ek mocht niet...
    Vriedin van me wel :'(

    (...)
    Ik vind dat ze overdreven veel in Amerika zitten. Okéé de jongens verdienen het om wereldberoemd te worden maar vroeger zei Bill ; Dat Nederland & België de beste fans hadden .. nu zal het wel Amerika zijn zekker ?

    Natuurlijk verdienen ze het om wereldberoemt te worden. En natuurlijk kunnen ze dan naar Amerika gaan. Maar sorry ik vind niet dat ze hun beste fans mogen vergeten. Ik ben nu al jaren ang fan..maar als het zo gaat word het ook niet meer leuk. Steeds maar weer naar die beelden kijken hoe die concerten daar verlopen, en zelf maar steeds naar verlangen:S


    Dream without fear, Love without limits.

    Oh, wat zijn we zielig.


    blame the bully.

    Hoe ik het bekeek

    Ze laten ons stikken! Ze geven zo fucking veel aandacht aan die Amerikanen, zijn zij belangrijker ofzo? Ze zijn in Europa doorgebroken! Dus dan moeten ze ook aandacht geven aan Europa.

    Hoe ik het nu bekijk.

    We zijn gewoon hartstikke verwend. We verwachten dat Tokio Hotel 2 concerten per jaar in Nederland gaat geven? Zo zijn we dan zo een beetje gewend. Natuurlijk geven ze in Amerika heel veel concerten, maar het is hun eerste keer daar om door te breken. Laat ze daar plezier hebben! Jij zou ook hetzelfde doen, ik ook! Als ze weer naar Nederland komen gaan ze keihard rocken, omdat ze er zolang niet geweest zijn.x3 En wat boeit het als die Amerikanen wannabe's zijn? Zij zijn ook fans, geloof me. En zij vinden TH net zo leuk, als dat wij TH leuk vinden .;) Oké, dat misschien niet. Maar Amerika kent Tokio Hotel niet zo lang, wij daarintegen wel.

    xx


    ok

    Als het goed is komen ze in maart 2009 weer in ahoy rotterdam!
    Met een nieuwe album zijden ze op TMF!
    Ze zijn nu in Amerika en als ze daar klaar zijn met de tour gaan ze terug naar Duitsland om aan het nieuwe album te werken ofzo!

    <3

    Het zijn maar geruchten, want ik heb ook gehoord dat we ze volgend jaar september pas kunnen verwachten.. Maar ik heb geen zin om al die shit te gaan geloven.

    & het is idd erg vals, door ons staan ze daar nu. En die huppelkutten hebben ook aan ons te danken dat ze hun kennen. En ik bedoel, wij hebben hebben ze nog nooit een signeersessie zien doen in ons hele leven, en hun krijgen het al in hun fantijd van misschien een half jaar! En als ze het over Europa hebben hebben ze het meestal of over Duitsland of Frankrijk. Ik heb ze nog nooit iets over NL horen zeggen hoor! En ze zijn nu al voor de 3 keer in een half jaar naar Amerika! Wij krijgen dat nog niet eens in een jaar! En ik heb ze nog geen 1x met ze mogen praten ofzo in mijn 2.5 jaar fantijd. Echt heel flauw... En ik begrijp dat ze in Amerika willen doorbreken, maar dat kunnen ze ook met 2 touren per jaar doen..

    owkey... ik ga hier gewoon niet meer op reageren
    Ik ben dit gezeik echt zooo zat, ze laten ons heus niet vallen, ze willen alleen bekend worden. En denk maar niet dat ze via Europa ooit in Tokio zullen spelen. Nee, we NEED Amerika. PUNT! ik heb gewoon geen zin meer om wéér de discussie te beginnen, maar open je ogen voor één keer en kijk even verder dan dat ze vertrekken. kijk eerder uit naar hun terugkomst. Een jaartje is zo voorbij en jullie vergeten dat ze na dat jaartje hier weer zijn. Dan krijgen wij weer onze concerten.

    Willy heeft weeral is goed gesproken. _O_


    Tanya is de beste.