• Wat hij zei was;

    I feel like the Kurt Cobain of my generation, but nobody understands me.
    Ik voel me als de Kurt Cobain van mijn generatie, maar niemand verstaat me.
    Aangezien ik fan ben van Nirvana en Kurt Cobain ben ik echt zwaar beledigt. ( Kurt Cobain is de zanger van Nirvana ) Dit gaat er echt zwaar over, hij mag stoppen voor mij part. Ik erger me dood aan hem, nu denkt iedereen waarschijnlijk ' weer een justin bieber topic ' maar dat kereltje is gewoon super irritant met zo'n snotneus uitspraken. Die jongen is 16? Die hoort niet eens in Hollywood thuis? Hij verkloot zijn ganse leven daarmee, dat boeit me niet. Leuk voor hem dat hij bekend is enzo, maar ga dan ook niet van die zielige uitspraken doen over Kurt Cobain... :|


    i hate everyone

    One a belieber, always a belieber.
    Geloof me maar, Justin is geen eendagsvlieg zoals velen van jullie denken (krul).


    you're my favourite part of the day ~

    hellgirl1417 schreef:
    (...)

    Dat dus.
    Dat gastje heeft echt een gigantisch bord voor zn kop..
    Maar ach.. nog een paar maanden en dan wil niemand hem meer..

    helemaal mee eensxD

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 19:17 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    OHMYVILLA schreef:
    One a belieber, always a belieber.
    Geloof me maar, Justin is geen eendagsvlieg zoals velen van jullie denken (krul).

    Ik denk inderdaad niet dat hij een eendagsvlieg is, maar ik denk dat hij sommige fans wel gaat kwijtraken door die opmerkingen van hem :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    mijn motto is: neem een hakbijl mee voor als je biebeerknul tegem komt of nog beter explosieven!(duivel)
    *ziet eht al helemaal voor zich*
    Boem knal boem boem knal!
    Hoe durft ie zich te vergelijken met Kurt!

    Mod: hoofdletters en smiley's aangepast

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 okt 2010 - 20:31 ]


    Sup n_n

    Dat is belachelijk.
    Jezelf met een icoon vergelijken kan je niet. Als je dat doet ben je gewoon dom. En dat zeg ik niet omdat het Justin Bieber is maar zelfs van mijn idool zou ik dat niet kunnen hebben. Dan heb je pas een ego.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat is echt wannabe. Je kan dat soort dingen niet over jezelf zeggen, dat is arrogant. En al helemaal als ze niet waar zijn.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik blijf me afvragen of er op Q meer haters dan lovers zijn.
    Ik mag hem niet, maar nog. Ik ga niet over hem zeuren.. Hij doet maar, ik ken zoveel mensen waar ik me dood aan erger.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Magnolia schreef:
    Als het echt gaat over dat ie eenzaam is, had ie in de eerste plaats maar nooit beroemd moeten worden. Dat is gewoon nog niks voor een kleine jongen van 16. :')


    Als jij talent hebt in iets, en je de kans krijgt om dat te laten zien aan de hele wereld, dan neem je die kans toch aan?
    -Die jongen deed enkel wat hij dacht dat leuk was, dat, dat nu tegen valt vind ik heel erg jammer voor Justin.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    OHMYVILLA schreef:
    One a belieber, always a belieber.
    Geloof me maar, Justin is geen eendagsvlieg zoals velen van jullie denken (krul).


    Hope goes lost but never dies.

    OHMYVILLA schreef:
    One a belieber, always a belieber.
    Geloof me maar, Justin is geen eendagsvlieg zoals velen van jullie denken (krul).

    Toch wel hoor.
    Van Tokio Hotel hoor je nu toch ook niet meer?


    i hate everyone

    Ik geef je groot gelijk, die is amper 16 jaar ik dacht eerst dat hij 12 was en een meisje en hij waant zich al koning van de wereld. Echt, hij heeft al even veel ego als die van de rest van de wereldbevolking te samen. Het word tijd dat hij eindelijk stopt met zingen en de oren van de rest van de wereld red


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Met wie gaat hij zich volgende keer vergelijken? Met de Beatles???

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 20:32 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Rooftops schreef:
    (...)

    Als jij talent hebt in iets, en je de kans krijgt om dat te laten zien aan de hele wereld, dan neem je die kans toch aan?
    -Die jongen deed enkel wat hij dacht dat leuk was, dat, dat nu tegen valt vind ik heel erg jammer voor Justin.

    Hij heeft geen talent, er zijn tienduizend jongens op dit moment die mooier en beter kunnen zingen, geen ego hebben en geen belachelijke dingen gaat zeggen. Het is gewoon toeval dat het Bieber is geworden, er zijn kinderen in Afrika of andere 3de wereldslanden die zooo veel mooier kunnen zingen als Bieber, veel meisjes zijn gewoon fan om zijn looks. Zijn alle meisjes hier nu echt zo naïef? De enige reden waarom die rijke stinkerds Justin Bieber een platencontract hebben aangeboden is omdat ze direct konden zien dat hij een schattig kopje had en een echt tiener idool kon worden. Geen andere reden, echt niet. Nu gaat hij dus een biografie uitbrengen. Over wat hij heeft 'meegemaakt' in zijn leven. Ik heb niks tegen hem persoonlijk , ik heb gewoon eerder iets tegen de mensen die hem hebben ' gemaakt '. Trouwens, zag je Kurt nog populair op zijn 50? Ja. Zie je Justin Bieber nog populair op zijn 50? Nee. Kijk het is gewoon om even miljoenen mee te verdienen, en hem daarna terug weg te smijten. Dan is die jongen zijn hele leven opeens verknoeit weet je. Ik heb medelijden met hem. Fans mogen er voor mij part zijn , maar fans zijn eerder de moordenaars. Die jongen weet gewoon niet dat hij gebruikt wordt.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 20:34 ]


    i hate everyone

    Ik heb wel vaker arrogante uitspraken van hem gehoord. Maar hij is inderdaad totaal niet te vergelijken met Kurt Cobain.
    Justin Bieber dankt zijn succes namelijk aan meisjes van 12 t/m 16 jaar, wie het meestal meer om de combinatie 'ZOMG Justin Bieber!' en muziek gaat. Kurt Cobain had fans die zijn muziek luisterden omdat ze het goed vonden, omdat ze hem goed vonden, niet omdat ze hem 'schattig' en 'sexy' vonden. Bovendien had/heeft hij een fancapaciteit welk veel groter is, en ook veel breder; mannen en vrouwen, jong én oud.


    Life is hard and then we die

    Magnolia schreef:
    (...)
    Hij heeft geen talent, er zijn tienduizend jongens op dit moment die mooier en beter kunnen zingen, geen ego hebben en geen belachelijke dingen gaat zeggen. Het is gewoon toeval dat het Bieber is geworden, er zijn kinderen in Afrika of andere 3de wereldslanden die zooo veel mooier kunnen zingen als Bieber, veel meisjes zijn gewoon fan om zijn looks. Zijn alle meisjes hier nu echt zo naïef? De enige reden waarom die rijke stinkerds Justin Bieber een platencontract hebben aangeboden is omdat ze direct konden zien dat hij een schattig kopje had en een echt tiener idool kon worden. Geen andere reden, echt niet. Nu gaat hij dus een biografie uitbrengen. Over wat hij heeft 'meegemaakt' in zijn leven. Ik heb niks tegen hem persoonlijk , ik heb gewoon eerder iets tegen de mensen die hem hebben ' gemaakt '. Trouwens, zag je Kurt nog populair op zijn 50? Ja. Zie je Justin Bieber nog populair op zijn 50? Nee. Kijk het is gewoon om even miljoenen mee te verdienen, en hem daarna terug weg te smijten. Dan is die jongen zijn hele leven opeens verknoeit weet je. Ik heb medelijden met hem. Fans mogen er voor mij part zijn , maar fans zijn eerder de moordenaars. Die jongen weet gewoon niet dat hij gebruikt wordt.
    Ik hou van jou :) Ik wist het al die tijd niet goed te verwoorden, en voila, jij zegt het gewoon in een keer _O_


    Life is hard and then we die