• Wat hij zei was;

    I feel like the Kurt Cobain of my generation, but nobody understands me.
    Ik voel me als de Kurt Cobain van mijn generatie, maar niemand verstaat me.
    Aangezien ik fan ben van Nirvana en Kurt Cobain ben ik echt zwaar beledigt. ( Kurt Cobain is de zanger van Nirvana ) Dit gaat er echt zwaar over, hij mag stoppen voor mij part. Ik erger me dood aan hem, nu denkt iedereen waarschijnlijk ' weer een justin bieber topic ' maar dat kereltje is gewoon super irritant met zo'n snotneus uitspraken. Die jongen is 16? Die hoort niet eens in Hollywood thuis? Hij verkloot zijn ganse leven daarmee, dat boeit me niet. Leuk voor hem dat hij bekend is enzo, maar ga dan ook niet van die zielige uitspraken doen over Kurt Cobain... :|


    i hate everyone

    Heel die discussie's hier doen mij echt denken aan de tijden van het "Bill is homo of niet" gedoe. Ach, ik trek me best weinig aan van Justin Bieber, al moet ik hem eerder niet als wel. Zo'n uitspraak hoor je gewoon niet te doen, punt.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Kurt Cobain? Dat dat broekje die naam uberhaubt uit durft te spreken.


    ars moriendi

    Iedereen zijn mening?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wat haalt die zich allemaal wel niet in zijn bol?
    Enfin, hoogmoed voor de val. Ik hoop alleen dat die val snel komt want ik ben zijn gezicht en zijn domme praatjes echt méér dan beu.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 15:19 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Strobelight schreef:
    Er zijn zoveel 'arrogante' mensen die hier rondlopen, daar maak jij toch geen probleem van ? Ik begrijp dat je JDB niet mag, maar hij geeft echt geen shit om je mening hoor, en hij blijft cute.


    Life is a beautiful struggle

    Ik hou van JB maaar Nirvana heeft ook leuke liedjes jonge :9~


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Bedoelt hij hiermee dat hij zelfmoord gaat plegen? :3
    Oké, dat was een grapje. Maar serieus, ik vind echt niet dat Bieber zich met hem mag vergelijken. Het is hem een beetje té hoog naar zijn bol gestegen, volgens mij.

    En ik ben Lady gaga (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zijn ego groeit ver boven die van Tom Kaulitz.
    Ik snap niet waar hij dat op vergelijkt anyways :S
    Kurt Cobain maakte Grunge. Prachtmuziek met een boodschap.
    Hij zingt kinder liefdes liedjes. Het verbaasd me zelfs dat hij Kurt Cobain kent. ;o


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Vandaar ook dat Kurt Cobain met zijn vinger in z'n neus zit (zie plaatje). He doesn't care :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Slime schreef:
    Vandaar ook dat Kurt Cobain met zijn vinger in z'n neus zit (zie plaatje). He doesn't care :Y)


    true ;)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Jb, is soms gewoon aandachtsgeil. Punt uit.


    Alleen maar tranen van geluk

    En dat zei iemand die op dit moment ook nog een liedje van hem luistert HAHAH.


    Alleen maar tranen van geluk

    Wat een rotkind zeg.
    Die gaat erover.
    Ik wist niet dat ik hem nog meer kon haten.


    Has no one told you she's not breathing?

    Blessed schreef:
    Omgod, heeft hij dat écht gezegd.
    Hoe durft hij zichzelf te vergelijken met Kurt Cobain!
    Nu daalt hij nog meer in mijn achting, en hij zat al ver onder nul ...


    Dat dus.
    Dat gastje heeft echt een gigantisch bord voor zn kop..
    Maar ach.. nog een paar maanden en dan wil niemand hem meer..